Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
schijnt dat er weinig tot geen zout meer gestrooid gaat worden @ binnenwegen , zout is in heel Europa vrij schaars..
 
Hier is het spekglad idd, laagje opgevroren sneeuw met ijzel eronder... Moet er zo nog met de auto op uit, ben benieuwd!
 
De weg naar school was best goed te doen, overal goed gestrooid op een paar binnenweggetjes na natuurlijk waar het wel spiegelglad was.
 
almere is best goed te doen, zijn redelijk aan bijhouden met strooien... al moet het nou niet gaan ijzelen/sneeuwen.
 
schijnt dat er weinig tot geen zout meer gestrooid gaat worden @ binnenwegen , zout is in heel Europa vrij schaars..

Hier beweeert de gemeente te strooien met zand ipv pekel omdat zand beter is voor het milieu.
maar op de strooiwagens zie ik nog steeds dezelfde roze pekel bergjes liggen.
 
Vandaar... :|
Amper gestrooid omgeving Emmen, de wegen aardig, maar zodra je de wijken binnen rijd.. niet te doen op de scooter, laat staan de fiets..
 
Zuidland was ook al zo spiegelglad, leek wel alsof je op een ijsbaan reed.
Zelfs met TC kwam ik met veel moeite vooruit :X
 
Vandaag ook ongeveer elk dorp op de Zuid-Hollandse eilanden gezien van Ouddorp tot Brielle en Zuid Beyerland. Best een drama daar vergeleken met Zoetermeer:P

Al moet ik zeggen dat toen ik 's middags naar huis fietste Zoetermeer ook niet meer echt ideaal was.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top