Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
Idd hier ook, wilde net naar bed gaan en keek nog effe naar buiten, en ja hoor sneeuwt weer hier.... Net 1dag voordat ik weer naar school moet. Vind het prachtig om te zien, zeker nu omdat er nog nergens op is gereden en gelopen in onze straat, maar heb er zo'n pesthekel aan om in de sneeuw naar school te rijden he :(
Inderdaad morgen weer naar die school verdomme! :(
 
Eindhoven een cm of 5... ook weer weinig gestrooid... fietspaden zijn te doen, wegen gewoon weer ruk....
 
Kijk uit in België, daar strooien ze een stuk slechter dan hier in NL. Dan is de snelweg goed en de uitrit gewoon niks aan gedaan.
 
arne is mr. benelux himself...

afgelopen nacht van breda naar tilburg gereden, gewoon 90 - 100 gereden samen met een andere auto, het overige verkeer reed +/-30 kmh... ondanks dat de snelweg echt wit was reed het prima met die snelheid.
 
Ja als je rijd is het vaak te doen :P
Maar zodra je moet gaan remmen of een redelijk scherpe bocht word het listig :P

Gister weer prima vermaakt in de sneeuw in ieder geval :)
 
arne is mr. benelux himself...

afgelopen nacht van breda naar tilburg gereden, gewoon 90 - 100 gereden samen met een andere auto, het overige verkeer reed +/-30 kmh... ondanks dat de snelweg echt wit was reed het prima met die snelheid.

Zo vervelend idd... Vandaag precies hetezelfde hier.

51d3ea.jpg


80 kan makkelijk zolang je op blijft letten. Enige lastige is dat ijzel niet overal op de weg zit maar om de zoveel meter, daar is het wel spekglad en hoef je geen noodstop te maken. :+


In de straat waren ze gewoon aan het schaatsen vandaag, idioten. :+
 
Gisteren in M'heerenland lag er meer sneeuw dan hier in den haag.. ff lekker 4wiel glibberen gedaan met de GLK :P
 
Ben nu in Luxemburg, ligt gewoon geen sneeuw, apart. Toch gemiddelde van 98 km/u, ging prima, was er om half 9 al :)
 
Net naar school gereden, gelukkig helemaal goed gegaan zonder te vallen. Alleen paar keer dat ik ging schuiven. In de brommerstalling was natuurlijk 1 grote sneeuwzooi. Kan je wel mooi met je scooter spelen.
 
Net begon het hier lichtjes te sneeuwen (pijnacker) mr bleef niet liggen.... Tis wel 1 grote ijsbaan hier in de straat, gisteraaf stond ik weer achterstevoren met de auto voordat ik het wist :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top