This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
Haha, volgens mij hebben veel mensen vandaag vrij genomen.

Me vader is onderweg naar België en hij belde helemaal op dat hij verbaasd was over de rust op de weg. :+ Zelfs bij Utrecht staat geen file. :+
 
Tja, vrijdag is altijd wel rustig. Ik vond het wel meevallen, normale hoeveelheid auto's op de weg vandaag. Wel rustig in de parkeergarage hier, dat wel :+
 
Ik en Melv reden vanaf Eindhoven naar huis toe.
En in Eindhoven ging alles nog wel goed met de sneeuw want er lag niet zo gek veel.
Maar toe kwamen we in Nuenen en daar was de sneeuw gewoon vast op de weg gereden door de auto's dat het voort ijs was.
en toen kwam ik daar het drempeltje op en gleed helemaal weg, en waar eerst mijn voorwiel naar wees, wees mijn achterwiel nu naar . een wonder dat ik kon blijven staan. toen keek ik naar Melv en die lag tegen de grond aan, stond ie op: Oh ik wist niet da het hier zo glad was. en bij hem was zn achterrem hendel afgebroken. toen we bij de scooterboer kwamen had melv zon hendeltje gekocht en de mijne is al heel lang kapot, dus ik vroeg daar ook naar. die van Melv is 5 euro en die van mij 26 euro....
 
Hond vind sneeuw ook helemaal geweldig!

Vorig jaar
[IR]http://i22.photobucket.com/albums/b329/BoydM/DSC_0698.jpg[/IR]

Nu
[IR]http://i22.photobucket.com/albums/b329/BoydM/DSC_0136-2.jpg[/IR]
 
tering

vanmiddag ff gecrosst
eerst op de pitbike de buurt en polder onveilig gemaakt (lekker burne/drifte/rollin burns etc)
daarna op de scooter door de straat getoured. Alleen dat ging niet want was veel te glad. 3x een rondje gedraait
 
Hier in Amsterdam eigenlijk ook niet, maar op een aantal plekken is de sneeuw vast gereden, waardoor het 1 grote ijslaag is.
 
Net op me werk...

-Paaltje bij de inrit omver gereden
-Paar mensen die door glijden tegen de stoeprand
-2 mensen die tegen een andere auto aanrijden
-1 iemand een prullenbak omver gereden


Stumperts.
 
Status
Not open for further replies.