Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
Nou, hier ligt 't nu dus ook :|

M'n handrem doet 't iig nog wel :# Ook al bijna m'n bumper kapot gereden tegen een stoeprand :X Scheelde niet veel :P
 
Jaja, sneeuw trekt op dit moment naar zuid holland, zeeland, en (west) brabant. En als het daar net zolang blijft hangen dan heeft heel nederland 20 cm sneeuw, op Limburg na.

Edit: En die sneeuw mag ook wel wegblijven, vieze zooi. Over 15km heeft het lampje van de traction control 14,99km gebrand :+
 
Echt een goed dik pak (zoals nu in het noorden, 25cm:D) is wel mooi, maar hier in de omgeving van Eindhoven ligt niet echt veel, dan is het maar kut:(.
Ga je alleen maar op je plaat omdat het glad is...
 
Hier dus echt choas. Werd wakker en kwam beneden. Zag ik op de buiten tafel al hoeveel sneeuw er was gevallen.....

[ir]http://i47.tinypic.com/2vuyr6c.jpg[/ir]

Onderweg:

[ir]http://i47.tinypic.com/ifzjur.jpg[/ir]

Op het werk hadden we even gemeten wat er voor de deur lag en dat was iets meer dan 25 cm...

Dus scheppen om het leven om alles beetje gangbaar te maken voor leveranciers (degene die toch nog op kwamen dagen). Later werd on sverteld dat we niets konden versturen omdat dhl ook niet reed.

Later op de middag nog even een foto genomen:

[ir]http://i47.tinypic.com/xeo28o.jpg[/ir]

Was echt niet best. Veel mensen nog moeten helpen met duwen van hun auto's. Sneeuw scheppen echt overal uitverkocht in het dorp :P. Collega moest 1 hebben omdat zijn vrouwtje hun schep had gemold 8P. Maar wel leuk met de handrem spelen.
 
Ik mocht er vannacht dus even in werken met de vrachtwagen. Soms ook gewoon stukken van 25km binnenwegen niet harder dan 40 kunnen rijden :X. Bij iedere klant eerst een halve kub blubber van je klep af scheppen om hem te kunnen gebruiken. En mocht bij de Peugeot dealer in Roden (breng onderdelen naar de dealers) 50m lopen in sneeuw van 30/35cm, en dat 6x heen en weer met 3 dozen van 50 kilo + nog wat andere zooi :X 8P.

Wat ik niet snap is dat er gister middag/avond niet al gestrooid is. Ik zag pas na 4 uur overal vegers en strooiers rijden.

[ir]http://i50.tinypic.com/11hcsr4.jpg[/ir]

Toen ik terug kwam op de zaak was het 2x zo erg.
 
Lol net met de honden buiten
Sprong in een stukje, zakte tot letterlijk mijn knieen weg,

Gvd vet tof :D
Btw: delfzijl hiero (noord-oost groningen) pracht spul da sneeuw
 
Denk je echt dat strooien zin heeft als er een pak sneeuw ligt van 30 cm, en al hadden ze dat van te voren gedaan dat houd da zout nie bij als het zo hard sneeuwt.
 
Ik moest vandaag zelf gewoon rijden overige koerriers reden niet. Leek/Roden/Marum gewoon 40 cm sneeuw ondanks dat nog 45 adressen weg gekregen. Met een Mercedes Sprinter 311 kun je dus geen kant uit:P
 
Ik mocht er vannacht dus even in werken met de vrachtwagen. Soms ook gewoon stukken van 25km binnenwegen niet harder dan 40 kunnen rijden :X. Bij iedere klant eerst een halve kub blubber van je klep af scheppen om hem te kunnen gebruiken. En mocht bij de Peugeot dealer in Roden (breng onderdelen naar de dealers) 50m lopen in sneeuw van 30/35cm, en dat 6x heen en weer met 3 dozen van 50 kilo + nog wat andere zooi :X 8P.

Wat ik niet snap is dat er gister middag/avond niet al gestrooid is. Ik zag pas na 4 uur overal vegers en strooiers rijden.

Toen ik terug kwam op de zaak was het 2x zo erg.

Haha me vader was ook in Roden vandaag voor zijn werk, die zei al dat het daar verschrikkelijk was. Eerst weinig last en toen Roden binnen en 1 en al sneeuw.
 
Ik moest vandaag zelf gewoon rijden overige koerriers reden niet. Leek/Roden/Marum gewoon 40 cm sneeuw ondanks dat nog 45 adressen weg gekregen. Met een Mercedes Sprinter 311 kun je dus geen kant uit:P

vandaag werd mijn pakketje keurig netjes bezorgd ,dus er reden nog wel koeriers :)

niet dat ik er veel aan had omdat dit op en scooter moet die afgesteld moet worden :*

later kwam er wel een Sprinter (verlengde) bij onze buren folders brengen , die bij ons in de bocht nog even bijna het tuinhekje meenamen in de zwaai die ze maakten :P

scheelde echt maar 2 cm oid!!

mja , 1 woord : WINTERBANDEN +ralf+

doet wonderen..
 
Hier (Zoetermeer) lag vandaag een klein laagje van misschien net 5 cm.
Nu is het weer aan het sneeuwen, beter zet het ff door. Dan kan ik morgen mooi met mijn snowboard de hort op. Of achter de XT van een maatje op het weiland van zijn buren:#
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top