Heel erg fijn dat jij dat vindt, maar onderbouw het eens. Tomtom etc spul kan je qua firmware upgraden, bij inbouw heb ik dat nog nooit gezien. En eigenlijk kan je inbouw met losse navi natuurlijk niet vergelijken, alleen de kosten al.Lekker boeiend, als je tegenwoordig een leuk navi systeem koopt met een groot touchscreen scherm dan zal het over 3 jaar echt niet gedateerd zijn hoor.
Mijn vader heeft een GT en heeft exact hetzelfde 'probleem'. Tenminste als je het rolgeluid bedoelt. De GT van m'n vader heeft 17" multispaak alfa velgen, een kennis van m'n vader heeft ook een GT maar die heeft die 16" velgen en bij zijn GT hoor je niets van het rolgeluid. Het ligt dus aan de velgen in combinatie met de banden, want ik heb ergens gelezen dat een aantal modellen banden (Pirelli dacht ik) veel minder rolgeluid maakt.Hallo,
Weet niet of 1 van jullie wellis in een alfa romeo gt heeft gezeten?
Me ouders hebben er eentje, verlaagd. Was een democar.
Maar als je derin zit, hoor je een enorme herrie van de wielen. Je hoort ze constant geluid maken dat ze aan het draaien zijn. Misschien is dit bij alle gt's of alleen bij die van ons, maarja vond het een beetje raar...
Als jullie der iets over weten zou ik het op prijs stellen dat je dat ff meld
Groetjessss
Mijn vader heeft een GT en heeft exact hetzelfde 'probleem'. Tenminste als je het rolgeluid bedoelt. De GT van m'n vader heeft 17" multispaak alfa velgen, een kennis van m'n vader heeft ook een GT maar die heeft die 16" velgen en bij zijn GT hoor je niets van het rolgeluid. Het ligt dus aan de velgen in combinatie met de banden, want ik heb ergens gelezen dat een aantal modellen banden (Pirelli dacht ik) veel minder rolgeluid maakt.
Zaaagggtanndddd
misschien wiellager
Heel erg fijn dat jij dat vindt, maar onderbouw het eens. Tomtom etc spul kan je qua firmware upgraden, bij inbouw heb ik dat nog nooit gezien. En eigenlijk kan je inbouw met losse navi natuurlijk niet vergelijken, alleen de kosten al.