This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Hallo,

Weet niet of 1 van jullie wellis in een alfa romeo gt heeft gezeten?

Me ouders hebben er eentje, verlaagd. Was een democar.

Maar als je derin zit, hoor je een enorme herrie van de wielen. Je hoort ze constant geluid maken dat ze aan het draaien zijn. Misschien is dit bij alle gt's of alleen bij die van ons, maarja vond het een beetje raar...

Als jullie der iets over weten zou ik het op prijs stellen dat je dat ff meld

Groetjessss

Lekker boeiend, als je tegenwoordig een leuk navi systeem koopt met een groot touchscreen scherm dan zal het over 3 jaar echt niet gedateerd zijn hoor.
Heel erg fijn dat jij dat vindt, maar onderbouw het eens. Tomtom etc spul kan je qua firmware upgraden, bij inbouw heb ik dat nog nooit gezien. En eigenlijk kan je inbouw met losse navi natuurlijk niet vergelijken, alleen de kosten al.

Mijn vader heeft een GT en heeft exact hetzelfde 'probleem'. Tenminste als je het rolgeluid bedoelt. De GT van m'n vader heeft 17" multispaak alfa velgen, een kennis van m'n vader heeft ook een GT maar die heeft die 16" velgen en bij zijn GT hoor je niets van het rolgeluid. Het ligt dus aan de velgen in combinatie met de banden, want ik heb ergens gelezen dat een aantal modellen banden (Pirelli dacht ik) veel minder rolgeluid maakt.

Juist, wij hebben ook die 17 inch. Ik vind het zelf wel heel goed staan daar niet van..

Maarja dat rolgeluid bedoelde ik dus. Vooral als je achterin zit.. Maarja dan weet ik dus waar dit aan ligt.

Thx iig

zijn je banden gecuped, hebben heel veel autos last van met banden van boven de 205 mm breedte (met minder breedte ook al wel alleen komt dan bijna niet voor)

af en toe wielen wisselen van voor naar achter helpt!

op het hobbelig aan voelt, dan slijt de eene nok sneller als de andere, als je dan over het profiel heen voelt met platte hand.

moeilijk uit te leggen!

Heb even lopen voelen maar het loopvlak is volledig glad... Toen m'n vader 2 maanden geleden de auto kocht heeft hij de voorbanden naar achter en achterbanden naar voor laten zetten, het profiel op de voorbanden is nu nog enorm, lijkt wel 8 a 9 mm. Lijkt mij ook van invloed op het rolgeluid.

Heel erg fijn dat jij dat vindt, maar onderbouw het eens. Tomtom etc spul kan je qua firmware upgraden, bij inbouw heb ik dat nog nooit gezien. En eigenlijk kan je inbouw met losse navi natuurlijk niet vergelijken, alleen de kosten al.

De touchscreen-navi van de ST kunnen ze ook upgraden met nieuwe firmware. Lijkt me sterk dat alleen Ford dat kan

Status
Not open for further replies.