Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Forum is enkel voor personeel van race planet.. daarom beperkt aantal leden :P En de naam.. ach.. de roosters kwamen er op dus vond het wel logisch :X

Dus jou pa gebruikte een schuurspons om vliegen van zijn motorkap af te krijgen :D
Nope.. dat voorbeeld had geen betrekking op mij noch mijn vader :P

Maargoed update dus:

Porsche 911 Millenium is het geworden met 77.xxx km erop. Zo'n beetje alle opties die mogelijk zijn volgens mij incl 4wd en zonder de :r chrome velgen ipv daarvan zitten er nu GT3 velgen op :) Exclusieve oplage van 911 stuks en wij hebben nummero 731.

Last edited:
6ouc2th.jpg

nog maar een keer , hij wou binnekort iets anders gaan halen

dat zei bmw nederland , of het waar is weet ik niet maarja je ziet ze bijna nooit die velgen en we hebben die bmw toch al een tijdje nu

2.0i Executive denk ik dan ;) 2.4i wordt alleen geleverd in de VS. Of je woont in de VS dan heb ik niks gezegd :p

Mijn fout inderdaad. Enige navraag leert inderdaad dat het 2.0i moet zijn. Was even verward met de SUV die wij in het assortiment hebben, de C-crosser met 2.4i CVT benzine motor.

Hij sloopt wel veel auto's eh !

Weet ie wel dat je een auto moet warmrijden voordat je m vol intrapt? En remmen bij drempels ;):P

Status
Not open for further replies.
Back