This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Forum is enkel voor personeel van race planet.. daarom beperkt aantal leden En de naam.. ach.. de roosters kwamen er op dus vond het wel logisch :X

Dus jou pa gebruikte een schuurspons om vliegen van zijn motorkap af te krijgen
Nope.. dat voorbeeld had geen betrekking op mij noch mijn vader

Maargoed update dus:

Porsche 911 Millenium is het geworden met 77.xxx km erop. Zo'n beetje alle opties die mogelijk zijn volgens mij incl 4wd en zonder de :r chrome velgen ipv daarvan zitten er nu GT3 velgen op Exclusieve oplage van 911 stuks en wij hebben nummero 731.

Last edited:
dat zei bmw nederland , of het waar is weet ik niet maarja je ziet ze bijna nooit die velgen en we hebben die bmw toch al een tijdje nu

2.0i Executive denk ik dan 2.4i wordt alleen geleverd in de VS. Of je woont in de VS dan heb ik niks gezegd

Mijn fout inderdaad. Enige navraag leert inderdaad dat het 2.0i moet zijn. Was even verward met de SUV die wij in het assortiment hebben, de C-crosser met 2.4i CVT benzine motor.

Hij sloopt wel veel auto's eh !

Weet ie wel dat je een auto moet warmrijden voordat je m vol intrapt? En remmen bij drempels

Status
Not open for further replies.