This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.

Ik begrijp je ook. vooral vanuit jouw standpunt.
Maja, we zijn/waren jong.

Dikke BMW's!!

best achterlijk eigenlijk

heb je na 2 jaar eindelijk je ferrari en dan komen ze het jaar daarop weer met een nieuw model...

Hmm, ik had eigenlijk een vraagje aan jullie auto kenners .

Rijdt er hier een moeder of vader in een kia picanto? M'n moeder heeft nu een nissan micra uit 1993 en vond de kia wel een leuk auto'tje.
Want ze moet inmiddels wel een nieuwe.
Er zijn een paar met een 1.1 motor(standaard zijn ze allemaal 1.0) en dit zijn first editions en zit ook al van alles op en aan.

Maar wat voor ervaringen zijn er met deze auto? Alvast bedankt

Het is net zoals de afhaal chinees, goedkoop, luchtig verpakt, weinig sambal, weinig inhoud en na 2 uur heb je al weer trek in wat anders ohjah en als je de motorkap sluit is het net alsof je kroepoek breekt

Ik heb er in de zomer twee jaar geleden een week in rond gereden als huurauto. Over zo'n picanto heb ik weinig op te merken eigenlijk. :X

Het is net zoals de afhaal chinees, goedkoop, luchtig verpakt, weinig sambal, weinig inhoud en na 2 uur heb je al weer trek in wat anders ohjah en als je de motorkap sluit is het net alsof je kroepoek breekt

naja, iemand die eerlijk z'n mening geeft :+

Puch-racer, bedankt!

Naja het is meer gewoon een fijn auto'tje voor die prijs dachten wij, we kunnen echt niet naar auto's kijken die in hogere prijsklasses komen . Dus hier zit eigenlijk wel alles op en m'n moeder rijdt denk ik max 10k per jaar, en dat zou veel zijn .

Status
Not open for further replies.