Speezkeesz Zilhouette Z4 cup! 19 December 2007 #183 bestickering was mede mogelijk gemaakt door HenriH :X laat je je bus achter kom je na n kwartier weer terug, :X beklad met ducktape 8P
bestickering was mede mogelijk gemaakt door HenriH :X laat je je bus achter kom je na n kwartier weer terug, :X beklad met ducktape 8P
H Henri Well-Known Member 19 December 2007 #184 Jij wou bestickering op je bus alleen het mocht niet van je moeder dus dan maar stiekem
Ossje Well-Known Member 20 December 2007 #186 Tape kan geen kwaad voor je lak. Hoek vaak ik wel niet tape op een geplakt heb om groene platen vast te maken. Niks aan de hand.
Tape kan geen kwaad voor je lak. Hoek vaak ik wel niet tape op een geplakt heb om groene platen vast te maken. Niks aan de hand.
Lorenzo Gozert. 21 December 2007 #188 Speezkeesz said: bestickering was mede mogelijk gemaakt door HenriH :X laat je je bus achter kom je na n kwartier weer terug, :X beklad met ducktape 8P Click to expand... Haha meeting zoetermeer.. mooie dag was dat Ik had nog tape gejat :+
Speezkeesz said: bestickering was mede mogelijk gemaakt door HenriH :X laat je je bus achter kom je na n kwartier weer terug, :X beklad met ducktape 8P Click to expand... Haha meeting zoetermeer.. mooie dag was dat Ik had nog tape gejat :+
Ossje Well-Known Member 21 December 2007 #189 Bart Nrg Mc2 said: Maar dat zijn Honda's, die kunnen daar tegen! Click to expand... Oh ja...dat is waar. Helemaal vergeten
Bart Nrg Mc2 said: Maar dat zijn Honda's, die kunnen daar tegen! Click to expand... Oh ja...dat is waar. Helemaal vergeten
De_allerheilige BAS 22 December 2007 #190 S.Wokkel said: picollo is toch een pokémon? Click to expand... dragonball Z... know your history;( edit: had de rest van de pagina nog niet door gelezen.
S.Wokkel said: picollo is toch een pokémon? Click to expand... dragonball Z... know your history;( edit: had de rest van de pagina nog niet door gelezen.
Speezkeesz Zilhouette Z4 cup! 22 December 2007 #191 Lorenzo said: Haha meeting zoetermeer.. mooie dag was dat Ik had nog tape gejat :+ Click to expand... nOh, foei :+
Lorenzo said: Haha meeting zoetermeer.. mooie dag was dat Ik had nog tape gejat :+ Click to expand... nOh, foei :+
Alain #47 for bitches and ho's 25 December 2007 #192 hier een van de bmw's van pa: en het blokje:W het gaat hier om een bmw 7 serie b9 alpina tuned met een m5 350 pk blok in:W er zijn er weinig van deze sedan versie gemaakt
hier een van de bmw's van pa: en het blokje:W het gaat hier om een bmw 7 serie b9 alpina tuned met een m5 350 pk blok in:W er zijn er weinig van deze sedan versie gemaakt
PvdH Well-Known Member 25 December 2007 #195 en dan dat tape boven die kop.... schaam je!! Super dikke bak! 8)
Redmer driftcursus.nl 25 December 2007 #196 Wat een vette auto! 8) Ik heb een paar keer in een 535 B10 gereden, echt een droomauto voor mij!
R-R5 papaya puree 25 December 2007 #197 Iemand vroeg toch laatst wiens ouders de vetste bak hadden? Nou, think again
[5th] Douwe Lets Hiv... 25 December 2007 #200 Omfg wat een verschrikkelijk gaaf ding zeg :W Geen filmpje er van ?