This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Gewoon super... Zoiets zou ik wel willen voor erbij :W Of een E21 Alpina...

*edit* JJ, als dit een van z'n BMW's is, wat rijdt het verder dan?

Mijn vaders kerstcadeau :W Gisteren binnengekomen
Citroën C6 2.7 Hdi V6 Exclusive

(google foto)

ff wachten tot 2008 en dan op naam

Niet zoals elke citroen, maar ik vind die gril echt not-done... Maargoed, zoals Bart zegt, echt zo'n auto die je super vind of lelijk

Huib zijn oom kreeg eerst bij een Dealer zo'n C6 mee om te proberen,
En Demo model ook zo'n 2.7 HDI V6 dus die oom komt bij Huib aan.
Kijk Huib ik heb een auto voor je, kan je dit weekend mooi gebruiken

Dus Huib en ik echt te trappen in dat ding, ook nog ff een grasveldje op 8)

Zo hebben we die nieuwe Seat Leon vorig jaar ook al eens uitgeprobeerd
zelfde verhaal burnen en over een grasveld crossen :+

Mijn vader heeft dus zelf een Citroën Autobedrijf, en als ik jouw verhaaltje dus even lees als niet particulier zijnde, vind ik het ronduit belachelijk, Je gaat toch niet een auto van rond de 70000,- verkrachten ? Ik vind dat niet kunnen sorry hoor, als je hem even op zijn staart trapt is zo erg nog niet maar op een grasveldje te gaan met een C6, wat een humor ding heeft geen eens achterwiel aandrijving...

zou geen probleem moeten zijn , en als dealer weet je gewoon dat die auto's afgeragd worden

Daarom zijn die demo-auto's zo goedkoop

Nee, zal wel meevallen... Leasebakken hetzelfde verhaal, dingen worden echt niet zo afgetrapt als op verjaardagen verteld wordt... Leasemaatschappijen pikken het echt niet als je doodleuk een compleet uitgeleefde auto inlevert... Bovendien zie je als potentiële ex-leasekoper echt wel hoe met een auto is omgesprongen... Als het ding vol brandgaatjes zit, krasjes @interieur, parkeerdeuken en nagels op de achterklep e.d., weet je wel hoe er ws mee is omgesprongen, dat zal ook wel niet het type zijn dat s'morgens rustig wegrijdt... Er zullen vast wel auto's motorisch uitgeleefd zijn, en qua interieur prima... Ik heb zelf 2x ex-lease gekocht, en nooit spijt van gehad...

Belangrijkste imo is dat je niet meteen voor de allergoedkoopste moet gaan, ding is ws. niet voor nix relatief goedkoop... Er lopen particulieren rond die het niet snappen qua prijsstelling, maar de meeste bedrijven echt wel...

Woeps, heel verhaal :

Gewoon super... Zoiets zou ik wel willen voor erbij :W Of een E21 Alpina...

*edit* JJ, als dit een van z'n BMW's is, wat rijdt het verder dan?

ja hij heeft nog een:
bmw 3.5 7 serie (1987)(250pk) heeft hij er 2 van

bmw 3.0 csl(batmobile) (210pk)(1975)

bmw 3.5 csi (250pk)(1978)expo antwerpen:

bmw 3.0 cs (210 pk)(1976):
(geen foto van:S)
maar is het zelfde model als de csi maar dan blauw

Status
Not open for further replies.