This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Interieur van de vectra valt me wel erg tegen. Het voelt echt als plastic aan, vooral het stuur. En ik reed volgens mij in een vrij luxe met climate control etc.

Interieur van de vectra valt me wel erg tegen. Het voelt echt als plastic aan, vooral het stuur. En ik reed volgens mij in een vrij luxe met climate control etc.

Ik vind het ook maar een kut ding..
Wij hebben hetzelfde model maar dan pre-facelift.
Met 2.2 automaat maar ik vind het niet relaxt rijden dat bokkige hok

Maar me pa had in Italie een Passat gehuurt, en nu wil hij mischien een 2.0 Tsi DSG 8)
Dat is dan wel weer relaxt rijden

Last edited:

Ik kan me nog een discussie herinneren over het hoogwaardig aanvoelen dashboard materialen. Laat ik maar niks zeggen :X

Ik vind het interieur juist erg mooi, helemaal mijn smaak ! Zeker zo'n 5serie als op de pic..
Vriend van me kwam me gister even halen in de nieuwe R-serie van z'n ouders. Dat interieur van zo'n benz is toch ook wel erg vet :W

Busje van mn pa op terugreis van Meppel naar Maastricht

Open tuning style y0 8P

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22352&stc=1&d=1177359143[/ir]

Last edited:
Mijn ouders willen hun 406 Coupé 3.0 V6 inruilen op een Alfa Romeo 166 2.4 JTD Progression. Zwart, 16inch LM, full-options. (Uit 2002)

Die diesel heeft 110k gelopen.. Ik vind het zonde denk ik.
Volgens mijn pa rijdt die Alfa wel koninklijk! (zegt hij niet gauw.)
Weet iemand meer over die 166? Verbruik? Afschrijving?

verbruik durf ik niet te zeggen over de alfa, ik denk dat et wel redelijk hoog is, ik weet wel dat alfa's echt snel in waarde dalen...

maar zon 166 ziet er opzich best dik uit !

Hij is al 5 jaar oud he, dus nu zal hij niet meer hard afschrijven, dat is al gebeurt. En het rijdt erg comfortabel, en voor zo'n grote auto ook nog wel sportief. Zoek alleen niet de grens op

Verbruik is zo'n 1 op 12, maar hangt vooral van je rechtervoet af.

Mijn vader wordt 51.. ze cruisen alleen maar.
Die 406 coupé had een gemiddeld verbruik van 1:10/11 (Met een 3.0 V6 Benzinemotor!) Je gaat me niet vertellen dat zo'n klote Italiaan 1:12 loopt met een 2.4 JTD motor?

Ik zal er binnenkort eens in rijden, hoop voor mn ouders dat het beestje niet het verbruik heeft wat Koning Alfa hier vertelt..

@ Mark

Je kan naar mijn idee ook normaal antwoorden? Jij vraagt toch iets...hij werkt bij Alfa. Hij geeft gewoon een normaal anwoord op je vraag. Je vergeet alleen dat het een 5cil 2.4 20V is.

Verbruik cijfers:
verbruik binnen beb. kom 10,4 l/100km
verbruik buiten beb. kom 5,8 l/100km
verbruik gecombineerd 7,5 l/100km

Je hebt gelijk.. Excuses.

Ik wil alleen dat ze geen kat in de zak kopen
Is handgeschakeld helaas, 6 bak. Had ze liever met een automaat zien cruisen.

Status
Not open for further replies.