scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Afbeelding515.jpg


geen idee hoe dat komt:X vario zat vast:L
 
Een aantal keer die verstevigingsring van mn delta vergeten, en dat pas opmerken zodra je m aankickt en alles weer moeten loshalen8P
 
Gasnaald in de hoogste stand monteren met dat circlipje wat er zit. Warmdraaien, volgas wegrijden waarbij de gasnaald compleet uit de sproeierbuis komt en erop blijft hangen.
Gevolg, een bont en blauwe kont door het achterover klappen :D
 
nee hij was van de flens geschoten en toen heeft ie de grond geraakt en is ie om die bout gedraaid zeg maar en toen zat ie andersom
en de ophanging was beetje gebogen

de lul :| :P
 
wou men sprinter starten. Echt 10min kicken vanalles zitten proberen. 5min pauze. niet snappen wat het was. trug 10min kicken en dan bleek dat ik vergeten was men bobijn op men ontsteking aan te sluiten 8P
 
nee hij was van de flens geschoten en toen heeft ie de grond geraakt en is ie om die bout gedraaid zeg maar en toen zat ie andersom
en de ophanging was beetje gebogen

de lul :| :P

Nou gelukkig , ik dacht dati-e echt afgeproken was. :P Maar toen was die foto nog niet geladen. :P
 
een 1,5 liter tank op je runner zetten, en na 3 minuten rijden denken dat ie vast/warm loopt terwijl de benzine op is :(

en dan naar huis lopen en bijna je cilinder eraf halen 8P
 
wat stoer doen met mijn rs50.
zou weg rijden was het in een keer boem.
koppeling te snel los.
nou dan sta je toch dik voor lul midden in de stad :O.
 
Laatst ook weer een n00bactie gehad. Wou net krantjes gaan doen met de scoot, dus ik wil um aankicke... nix dus... ik weer tig keer kicken.. nog nix... toen maar de fiets gepakt. Toen ik met de krantjes klaar was, ging ik kijke wat er nou mis was. Hij deed het dus nog steeds niet, dus wou ik hem net uitelkaar gaan halen totdat m'n vader ff kwam kijke... zei ie doodleuk: heej, hoort dit slangetje nergens op te zitten...? Wat was er dus, de vacuümslang was er dus afgedondert :|
Heb nog 2 dagen last van m'n rechterpoot gehad van het kicken :P
 
Had mn sprinter voor de eerste keer meegenomen naar een meeting, ik uit het busje geladen, ik geef hem ff aan mn broer, die pakt hem bij linkerhandvat beet en die glijd eraf, gelukkig niks beschadigd, zelfs de uitlaat niet :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top