scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
is niet bij mij gebeurd !!!

vario verkeerd om monteren @mina :P snaar der op vin er op carterkap er op en vlammen RRRRRRRRSSSSS weg snaar
:L
 
ooit eens met een puch wezen crossen, vrij hard gevallen maar et dee geen pijn, inmiidels wast al vrij donker dus ik weer naar huis, kom ik thuis zegt me moeder....wat heb jij jouw aan je knie..ik kijken..wtf hele broek rood vant bloed. bleek ik dus een snee van 5 cm net onder me knie schijf te hebben, maar et dee geen pijn............pas toen ik het zag voelde ik me kut.

of een hpi op je senda beunen en vergeten om de std spie uit de kruk te halen, en naar een paar keer door de straat rijden, niet snappen waarom hij zo aanloopt, dus stator maar beetje verbogen en weer geprobeerd mwa ging goed, lekker in zn 5 knalleh en opeens doet ie niks meer. gevolg....rotor rot, schroefdraad uit het blok. en stator lichtelijk gesmolten. en er dan pas ahcter komen dat die spie er niet hoort te zitten :+
 
Een puchje op school zien staan, en samen met een vriend in een tussenuur dat ding gestart..

< * Uhm, hoe gaat ie uit *
> * Ja geen idee eigenlijk.. *
< * Oh *
puch ondertussen: * pruttel pruttel pruttel stationair *
< * Laat maar lopen *
> * Kunnen we niet maken *
< * Uitlaat maar dichthouden dan *
Uitlaat lekte aan alle kanten, dus had weinig zin; na minuut of vijf komt er zo'n meisje uit 2 klassen lager naar ons toe. drukt op dat knopje op die stuurschakelaar. Puch uit...

Krijg je als je je alleen bezig houdt met scooters


Bij de pizza:
Een bocht in op topsnelheid ( naja "top" snelheid )
Plasje olie niet gezien, slippen als een gek; met alle moeite dat ding overeind gehouden. Eenmaal recht nog 1 x omkijken en denken: pfoei, dat ging maar net goed. Vervolgens kijk je voor je en zie nog net dat daar een stoep zit. Gevolg: BENG BENG die stoep op en alsnog op je plaat gaan.

Was gelukkig zonder pizza's achterin..
 
een zuigerstop in je cilinderkop draaien, en dan met luchtsleutel je krukas moer losdraaien....

niet bij mij gebeurt gelukkig...

toen ik 14 was en super happy was met me mb50, net ff 70 cil er op gezet (beginneling) netjes een dopje olie in de tank gedaan vor het inrijden en dan na 500 meter ding vastlopen.... nieuwe zuiger gehaald weer monteren, weer rijden ... weer vast.... zuiger kopen, monteren.... weer vast.... zucht alles weer los halen, en er achter komen dat je zuiger steeds verkeerd monteerd, sindsdien altijd maar de slot speling aftekenen op de kop van de zuiger...

of cilinder monteren onder het genot van een joint en maar trappen en trappen... niet aanslaan, hmm m dan maar ff aandouwen... niet starten... grrrrr..

ooh ik zal de kopbouten ff aandraaien :D
 
Mja mijn scooterblooper was eigenlijk dat ik met mijn Straatzipje (met RS24 vering etc) rotondes ging nemen met een knie over de grond heen, alleen dat ding had nog een middenbok maar die was al 70% weggesleten...

Alleen toen zat er net een gaatje in het wegdek waar me restje middenbok in greep...

*boem*

*auw* :P
 
Toen ik 2 of 3 weken op straat mocht rijden met men wallaroo, wou ik eens een vette slip neerzetten. Ik neem men rem, hel wat over en merk dat ik te dicht bij de grond kom. Ik los men rem, brommer kantelt eel snel. Ik vlieg omhoog tegen spliksplinternieuwe booster aan van vriend, voorlicht en voorkap omzeep :s men wallaroo had niks op schade op handvaten na :p
 
dat heb ik ok eens meegemaakt ik wou heel schuin slippen maar ik kantel helemaal over naar andere kant en raak me toeter "tuut" heb het op film zal het een van dees eens posten
 
IK net nog. Op me oude brommer (puch mv50).. ik reed langs een paadje hier bij de vijver, maar het had geregent. Dus ik wil remme.. en denk waarom remt dat ding niet... ik stuur een beetje PATS, sta ik 180 graden omgekeerd :o bleek dat ik sinds het aanremmen al een blokkerend wiel had.

Tegeltjes+regen+mos icm trommelremmen gaat niet samen 8P
 
Tommy. said:
je helemaal scheel trappen , en er na 10 minuten achter komen dat je bougiedop er niet op zit 8P...

Had ik gister nog, scooter stond 2 weken bij opa en oma in de schuur, omdat ik op vakantie was (m'n ouders gingen tegelijkertijd weg, dus was niemand thuis).

Dus ik kicken, na 10x nog niet aan. Dus ik denk, heeft stilgestaan, dus nog maar 10x proberen. Weer niks, ik ff aan de bougie voelen, was gewoon helemaal losgetrilt op de heenweg ofzo 8P

Dus ik bougie dr weer in draaien, 2x kicken een gaan :D
 
ik een keer naar eerste keer sleutelen aan me puch, ik ding aan proberen te lopen, na 5 min egt zo van. waarom start dat kut ding niet, kijk ik naa rbeneden, bleek dat ik me benzine slang nog niet op me carb had aangesloten

maarja verder niet egt wat gebeurt...
 
carb schoonmaken en daarna weer alles netjes erop zetten. paar minuten aan proberen te lopen en maar niet wil lukken, terug naar de garage en wat zie je liggen, de sproeier :P
 
door steeds maar weer je koppeling erop en eraf te halen een keer je koppelingshuis vergeten en starten zonder carterkap :W De rest ken je wel zelf bedenken :P

'grootste' blopper, verder gaat er hier weinig fout :)
 
Vincent.. said:
door steeds maar weer je koppeling erop en eraf te halen een keer je koppelingshuis vergeten en starten zonder carterkap :W De rest ken je wel zelf bedenken :P

:X :X
 
Bij m'n Zip SP topscooter niet merken dat heel m'n Polini Airbox was volgelopen met benzine door een losgeraakt slangetje. En de benzine vervolgens door de carb heen het carter instroomde en dan opmerken dat ie wel erg veel compressie heeft :D
 
* bump i guess ...*

Ik laatst andere uitlaat weer onder m'n scooter, afstellen, rijdt prima, alleen kwam ie niet boven de 70-75 op teller uit, terwijl die normaal dik de teller uit reed. :?

Dus ik vandaag ff aan me scooter sleutelen, omdat ik ook de stationairschroef een stukkie strakker moest draaien.

Dus ik zit zo bij die carb te kloten, merk ik opeens dat er een best groot gat in m'n benzineslang (van tank naar carb) zit. :rolleyes:

ff gefixt, en scooter rijdt weer vrolijk de teller uit :winner: :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top