scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
niet echt een blooper van mij maar lijkt me toch leuk om het te vertellen

moest nog 10km lopen nadat me membraamklep was afgebroken dus ik loopen komt er een auto langs rijd me 3 meter voorbij en doet de deur open dus ik kijken en hij vraagt "doet die het ?" ik "nee" hij "lekker voor je" (ik helemaal over de zeik) dus terweil hij dat vroeg half uit zijn deur reed hij zijn voorbumper door een drempel aan gort :P toen kon me avond niet meer stuk
 
Last edited:
Waslijst met bloopers

1) wedstrijdje met collega op pizzabrommer,wil ik op fietspad gaan,maar op me bek door kleine drempel. voet gekneusd voor een week

2) rijden met gas dat vast zit,dus rijden met contact aan/uit . en dan uit de bocht vliegen,recht in een huisdeur. frame naar de klote.

3) keren en dan in de bosjes vliegen

4) met 2 personen met lekke band rijden en in de bocht vliegt de band gewoon eraf,met geluk niet gevallen

5) bij benzinepomp aan komen rijden en door een gleuf op je bek vallen

6) over een banaenschil uitgegleden,wat bla lijkt in tekenfilms,maar is echt zo.

7) wheely met voeten slepend over een de grond en dan scooter weggevlogen, 2x met 1 scooter gebeurd

8) met een scooter lopend op me bek gegaan, ik rende een beetje ermee en sprong toen erop,maar me broek bleef haken aan voetstepje,ging in slomotion op me bek

9) scooter gekocht in oss, na half uur warmloper op weg naar amsterdam

10) kijken naar een sma en opeens de remmen,bijna klapper. meerdere malen gebeurd
 
Een grote tak van een boom die net gesnoeit is moeten ontwijken met 80km/u in het donker
Had geen ruimte.
mlqnvr.jpg

mlqo1k.jpg

Hekje in gevlogen
Erg zonde van de scoot altijd erg zuinig op geweest.

Verder niet ernstig gewond had een helm op heb toen alleen mijn knie een aantal dagen niet kunnen bewegen.

Scoot is ovrigens 2 weken later gejat
 
in de training op francorchamps 2 keer in dezelfde bocht op 2 rondes tijd onderuit gaan ondanks dat ze je gewaarschuwd hebben dat je niet moet proberen een kneedown te maken als het aan het regenen is op een kart circuit :)
resultaat: het oprapen van een groen stuk kap en denken dat het van je scooter af komt...terwijl het eigenlijk af de scooter van een teammate kwam :p

en deze is ook nog tof geweest:
[ir]http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/PICT6650.JPG[/ir]
liep nog net goed af :)
 
[ir]http://i4.photobucket.com/albums/y117/GoRiLlAz-AapLeX/SP_A0558.jpg[/ir]

wheelie maken met handen onderste boven :+
 
subje op frame vast gedraaid, carb vast gezet op spruitstuk/wig, na veel pas en meet werk zat de carb er eindelijk tussen +ralf+ .
Was alleen vergeten om subje op blok vast te draaien :X , alles er maar weer af denks :X .
 
een vriend van helpen met zn scoot, hij haald de carb uitelkaar, schiet het veertje weg. Over lag benzine, gaat ie met een aanstekker bij lichten.
Halve sonic kappen weg gefikt.
 
puch-racer said:
Hij ging nog best wel hard... alleen toen ik achterop zat kwam ik er achter dat we de Moer van de stang die door het subframe gaat vergeten waren :X

haha heb ut zelfde us gehad ...knal over een drempel , ga de drempel af ..vliegt die stang het subframe uit ...kon de scoot nog net in bedwang houden :)
 
MHR_AEROX said:
haha heb ut zelfde us gehad ...knal over een drempel , ga de drempel af ..vliegt die stang het subframe uit ...kon de scoot nog net in bedwang houden :)

Heel je uitlaat naar de knoppe zeker , aangezien je blok er dan ondervandaan tyft ^^
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top