scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
{! Schop*



Na het werk op scooter stappen, vriend staat met scooter 2 meter van je af, recht voor je... starten, gas blijft hangen, en niet bij contact kunnen.. :+
Helemaal in paniek. Bedenken dat je hem niet kunt houden en je vriend z'n net gespoten scooter niet wilt verneuken.Uit pure noodzaak je scooter op de grond gooien en kijken hoe hij mooie verfrondjes maakt op de stoep. :L

Daarna weer proberen te starten en er dan vlug proberen op te springen.. NIET ZO'N SUCCES en weer precies het zelfde meemaken. :rolleyes:
 
Dit is ook best wel een n00b actie: ...Was die dag met scooter bezig geweest met een maatje van mij ....later alle kapen er weer netjes opgedaan ...ga stukje rijden, maatje rijd achter mij ....moesten we stoppen voor een kruising, ik trek op gas blijft hangen knijp de voorrem in, je raar ut al vol op mijn plaat ..heb je ook nog Killswitch op je scoot en dan nie gebruiken:S ....en maatje van mij ook nog dom zegge van wat doen jij :S:)
 
ik moet ineens weer denken aan de eerste keer dat ik op een 'snelle'scoot reed (runner met ng, 17,5 enz.)
het gas van dat ding deed nogal vaag en soms moest je een paar keer gas geven voordat er iets gebeurde...scoot dees het opeens half uur goed, dus ik d8 dat het over was en gaf volgas (vanuit stilstand) terwijl ik mn voeten erop zet...
tjsah, precies toen gebeurde er niets en viel om terwijl ik stilstond
als dat gebeurt bij een overbevolkt pompstation..sta je GOED voor lul

(ps...knipperlichten en een paar kappen zaten met hout aan t frame vastgemaakt, miskoop? neej joh hoe kom je erbij:D)
 
Tijd terug sproeier @ Keihin vervangen, was ik vergeten die dop er weer op te draaien, gvd waarom blijft ie nou steeds lekken 8P
 
Aan komen rijden @ boerderij @ kameraad. Had scoter neergezet ma kameraad zet hem ergens anders. K wil um der naast zetten, rem, rem schiet door en *bam*:X Rijdt je een Derbi Gpr omver... Schade 723 € :X
 
MK_GSM said:
Aan komen rijden @ boerderij @ kameraad. Had scoter neergezet ma kameraad zet hem ergens anders. K wil um der naast zetten, rem, rem schiet door en *bam*:X Rijdt je een Derbi Gpr omver... Schade 723 € :X

dennis dies al oud :P

je brommer proberen te starten als het contact er niet op staat (handschoenen lagen over contact) en dan maar aanrennen en aanrennen en aanrennen tot je denkt van ik doe wel eerst mun handschoenen aan en dan ziek wel verder en jha dan zie je dat je sleutel niet op contact staat
 
ff een stukje over de parkeerplaats van je school rijden met de brommer van een klasgenoot, en dan komt er ineens zon muts 2m voor je uit een parkeervak, gevolg met 30 ertegenop:X

auto: passagiersdeur kan niet meer open
brommer: linkervork poot heel lichtjes krom
zelf: alleen geschrokken.

conclusie : honda mtx sh is een stevige brommer:P

btw. net gebeurt.
 
SendaMan said:
dennis dies al oud :P

je brommer proberen te starten als het contact er niet op staat (handschoenen lagen over contact) en dan maar aanrennen en aanrennen en aanrennen tot je denkt van ik doe wel eerst mun handschoenen aan en dan ziek wel verder en jha dan zie je dat je sleutel niet op contact staat
Ik weet t ;)

Ja ook vaak genoeg kicken tot dat je een ons weegt en ma niet snappen wrom die niet aan gaat (kicken nie, anlopen niet en zelfs de elec start niet) terwijl ie gewoon nie op contact staat :D
 
MK_GSM said:
Ik weet t ;)

Ja ook vaak genoeg kicken tot dat je een ons weegt en ma niet snappen wrom die niet aan gaat (kicken nie, anlopen niet en zelfs de elec start niet) terwijl ie gewoon nie op contact staat :D

maar jij bent dan ook een echte beunhaas #1 8)
 
met mijn straat scoot stond op zijstandart warm te draaien komt er maat van mij langs geeft inees gas.. zie je scooter aanrijde 1 rondje maken en recht op een nieuwe bmw afgaan.. hij kon hem 10 cm voor die bmw opvangen..geen scade dus:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top