scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Je Krukaslagers in willen spuiten met Wd-40 en dan perongeluk de verkeerde Spuitbus pakken(ff niet opletten :P) en het krukaslager vol spuiten met spuitplamuur 8P.
Lange geleden maar ik wordt s'nachts nog wel eens krijsend wakker ervan ..

:W
 
Sviz. said:
Je Krukaslagers in willen spuiten met Wd-40 en dan perongeluk de verkeerde Spuitbus pakken(ff niet opletten :P) en het krukaslager vol spuiten met spuitplamuur 8P.
Lange geleden maar ik wordt s'nachts nog wel eens krijsend wakker ervan ..

:W

prachtig :D
 
een varioring steken...

alles toedoen en 100% zeker weten dat varioring erin zit, testritje doen, wtf hij loopt 70km/h met varioringel??? alles weer open doen conclusie varioringel zat nog in mijn broek.... zware afgang als je bij vrienden staat :D
 
Het leukste was bij ons op school,zon gast probeerde ruig te doen en gas geven en naar ons kijken te gelijk.Hij allemaal stoer kijken naar ons en extra veel gas geven.Dus wij lachen kijkt die naar voren en ziet de bosjes en remt heel hard maar rijd er toch in,helemaal boos stond die op en wij lagen echt een in deuk.
 
tsjah... eerste post eerste indruk toch? we beginnen: het normale (zuigerstop, contact, bougie(dop), v-snaar, koppeling-drukveer gezeik)

wat blijvers: cilinder eraf beunen, paar vegen erop zien zitten. Kan toch makkelijk weer terug? ja tuurlijk. lekker terug beunen. zo zit. 2 straten verder: pruttel pruttel bwoaph. cilinder eraf halen: hmm volgens mij was de cilinder niet helemaal goed meer.

lely 2005: 2 dagen gebeunt om de scooter er toonbaar uit te laten zien. had nog wat neon enzo leggen maar dat doe ik daar wel. jah en dan komt het oude vertrouwde ducktape weer boven.

voor de rest heb ik nog niet zoveel bloopers
 
whaha, ergste is nog wel, samen met een kameraad...

weekje voor lelystad scooter proberen nog snel ff te fixen, hebben we de zuiger er verkeerd om ingedaan, waarna we meerdere testritjes gedaan hadden en ook nog sprints @ lelystad...

niks met de cilinder gebeurd en ik word later na de vakantie op de hoogte gebracht dat we al die tijd met de zuiger verkeerd om hebben geknalt... 8P

schaam me nog steeds :P
 
JoWst said:
whaha, ergste is nog wel, samen met een kameraad...

weekje voor lelystad scooter proberen nog snel ff te fixen, hebben we de zuiger er verkeerd om ingedaan, waarna we meerdere testritjes gedaan hadden en ook nog sprints @ lelystad...

niks met de cilinder gebeurd en ik word later na de vakantie op de hoogte gebracht dat we al die tijd met de zuiger verkeerd om hebben geknalt... 8P

schaam me nog steeds :P

Of toen jou SR niet wou lopen met die MHR50.. en na 100keer kicken het blok maar weer uitelkaar gehaalt 8P

En dat we er toen achter kwamen dat er geen vlotternaald in de carb zat, en een stukje ijzer het membraan klepje openhielt :X

En na een goeie 2kilometer gereden te hebben, de onsteking ging kutten en dan vertanding's lagers kapot gelopen waren 8P

Die goeie oude Noob tijd +ralf+
 
puch-racer said:
Of toen jou SR niet wou lopen met die MHR50.. en na 100keer kicken het blok maar weer uitelkaar gehaalt 8P

En dat we er toen achter kwamen dat er geen vlotternaald in de carb zat, en een stukje ijzer het membraan klepje openhielt :X

En na een goeie 2kilometer gereden te hebben, de onsteking ging kutten en dan vertanding's lagers kapot gelopen waren 8P

Die goeie oude Noob tijd +ralf+

heerlijk 8)
 
Hij ging nog best wel hard... alleen toen ik achterop zat kwam ik er achter dat we de Moer van de stang die door het subframe gaat vergeten waren :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top