MK_GSM
Hengelow!!
JorneP said:Busbaan
Met me smoel op de busbaan ja :X8P
JorneP said:Busbaan
Sviz. said:Je Krukaslagers in willen spuiten met Wd-40 en dan perongeluk de verkeerde Spuitbus pakken(ff niet opletten ) en het krukaslager vol spuiten met spuitplamuur 8P.
Lange geleden maar ik wordt s'nachts nog wel eens krijsend wakker ervan ..
:W
2 SR`n gehad, die dervoor wel degelijk ree`nGROSSIE said:Ben je ooit begonnen dan:?
Dus?GROSSIE said:Volgens mij heb ik meer dingen neer gezet als jou hoor
En maar goed ook! Kruipend zoals jou lijkt me aardig vermoeiend :+GROSSIE said:Haha ik zie je vast volgend jaar wel weer bij Jubbega rond LOPEN
JoWst said:whaha, ergste is nog wel, samen met een kameraad...
weekje voor lelystad scooter proberen nog snel ff te fixen, hebben we de zuiger er verkeerd om ingedaan, waarna we meerdere testritjes gedaan hadden en ook nog sprints @ lelystad...
niks met de cilinder gebeurd en ik word later na de vakantie op de hoogte gebracht dat we al die tijd met de zuiger verkeerd om hebben geknalt... 8P
schaam me nog steeds
puch-racer said:Of toen jou SR niet wou lopen met die MHR50.. en na 100keer kicken het blok maar weer uitelkaar gehaalt 8P
En dat we er toen achter kwamen dat er geen vlotternaald in de carb zat, en een stukje ijzer het membraan klepje openhielt :X
En na een goeie 2kilometer gereden te hebben, de onsteking ging kutten en dan vertanding's lagers kapot gelopen waren 8P
Die goeie oude Noob tijd +ralf+