scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Ikke vorige week nog, Je weet dat een tgb krukas een tegenovergestelde draairichting heeft als andere scooters. Dus links is bij een Tgb VAst!

wat doe ik met me hoofd.. Links om los te draaie Gevolg : Krukas naar de hoeruuh!!

best domme actie als ik het wel wist:X mja
 
dit alles met gilera dna

bijna weg rijden met schijfremslot nog op je voorschijf
doorglijden en tegen een stoeprand aan knalle op het schoolplein terwijl er ijs en sneeuw lag
bijna omvallen terwijl je lopend een bochtje maakt
buddy dicht pleuren terwijl de sleutel er nog in zit.
zadel dicht rammen, en tot de ontdekking komen dat het klipje niet meer terug wil om hem open te maken
marco van XSH zegt, he stephan je blok is wel erg gebeunt door 5th patrick, en daar door dus een nieuw blok terwaarde van 250 euro moeten aanschaffen:S

kymco agility
me zusje, net nieuwe scoot gekocht, meteen eerste rontonde die ze neemt op dr plaat door blaadjes ofzo...
 
haha dat eerste had een gast bij mij op school ongeveer.
Had een dik slot om ze achterband gedaan, was vergeten dat die er nog om zat dus start ze scooter (terwijl die op std staat) en geeft ff wat gas.
Gevolg => slot helemaal om dat wiel gedraaid, met ziek veel moeite eraf gekregen :P
 
Ik denk, ik zit te draaien aan mn luchtschroef, en er kwam maar benzine uit mn carb als ik em losser draaide, dus Jeroen(Fox) "Is het soms niet je vlotter die je aan t open draaien bent?", owja 8P
 
hahaha.
starten zonder benzine.
zonder sleutel er uberhaupt in.
contact niet ogmedraaid.
dat soort dingen..

maat van me kocht splinternieuwe aerox. op zijn verjaardag certificaat gehaald, die avond ging hij voor het eerst rondje rijden. eerste beste rotonde ging hij op ze plaat. was zeker 200 meter van zijn huis af :D
 
Ikke vorige week nog, Je weet dat een tgb krukas een tegenovergestelde draairichting heeft als andere scooters. Dus links is bij een Tgb VAst!

wat doe ik met me hoofd.. Links om los te draaie Gevolg : Krukas naar de hoeruuh!!

best domme actie als ik het wel wist:X mja

Scooter van een klant dus?
Pm me dan eens hoe sanders dat opgelost heeft?
Heb al zo mn vermoeden..
 
door steeds maar weer je koppeling erop en eraf te halen een keer je koppelingshuis vergeten en starten zonder carterkap :W De rest ken je wel zelf bedenken :P

'grootste' blopper, verder gaat er hier weinig fout :)

Hoe kan je in hemelsnaam je koppelinghuis vergeten....
 
haha dat eerste had een gast bij mij op school ongeveer.
Had een dik slot om ze achterband gedaan, was vergeten dat die er nog om zat dus start ze scooter (terwijl die op std staat) en geeft ff wat gas.
Gevolg => slot helemaal om dat wiel gedraaid, met ziek veel moeite eraf gekregen :P

:X dit heb ik ook gehad toen ik 16 was. damn wat een #$%# werk om die er weer uit te krijgen. zeker een uur mee bezig geweest
 
Wil je scooter starten. Elec start doet het al neit dus kick altijd. Kom je er achter dat je sleutel nog in je buddy slot zitten 8P

Kicken zonder dat je sleutel omdraaid.

Ben je met dat dign ebzig geweest sta je op het laatst lam te kicken. Kom je er achter dat je benzine kraan vergeten bent om opten te draaien 8P.

Of bougiedop er af gehaald en staan kicken terwijl dat ding er af is...
 
std dingen met scooter.

- blok in elkaar zetten en v-snaar vergen
- vario rolletje naast je zien liggen als het blok in elkaar zit
- willen wegrijden dus starten gas geven en niet naar voren komen, slot zit nog om het achterwiel en de muur 8P
- starten zonder bougie dop op de bougie

@ tomos van ma :P
zo vaak dat die halve wegen uitslaat dat de bezine kraan dicht zit, en dan staan te kicken en zien ooh ja ze heeft hem dicht gedraaid.

Zelf heb ik ook een tomos maar die kraan staat altijd open

//edit ja nog een mooie.

Ik had neon onder me scooter, dat was cool vroegah :P.
De schakelaar van de neon van kapot die ik had die draden blood in de stuurkap gepropt.
Ik dacht dat die toch nergens tegen aan kon komen.
Ook had ik toen ik niks beters te doen had me rem hevels gepolijst 8-).

voel je hem al aankomen :P

Op de draden van de neon staat gewoon 12V maar de + draad was tegen me rem hendel aan gaan liggen nadat ik de scooter een keer heel schuin had neer gelegd 8-).

Toen ik wilde remmen kreeg ik stroom schokjes :P
geloof me heel irri
 
std dingen met scooter.

- blok in elkaar zetten en v-snaar vergen
- vario rolletje naast je zien liggen als het blok in elkaar zit
- willen wegrijden dus starten gas geven en niet naar voren komen, slot zit nog om het achterwiel en de muur 8P
- starten zonder bougie dop op de bougie

@ tomos van ma :P
zo vaak dat die halve wegen uitslaat dat de bezine kraan dicht zit, en dan staan te kicken en zien ooh ja ze heeft hem dicht gedraaid.

Zelf heb ik ook een tomos maar die kraan staat altijd open

//edit ja nog een mooie.

Ik had neon onder me scooter, dat was cool vroegah :P.
De schakelaar van de neon van kapot die ik had die draden blood in de stuurkap gepropt.
Ik dacht dat die toch nergens tegen aan kon komen.
Ook had ik toen ik niks beters te doen had me rem hevels gepolijst 8-).

voel je hem al aankomen :P

Op de draden van de neon staat gewoon 12V maar de + draad was tegen me rem hendel aan gaan liggen nadat ik de scooter een keer heel schuin had neer gelegd 8-).

Toen ik wilde remmen kreeg ik stroom schokjes :P
geloof me heel irri


12V en schokjes krijgen?:+
 
Als het amperage maar hoog genoeg is, is dat prima te doen.
En een inverter van een neonbuisje lust best wat A's.
 
mn neefje had paar weken terug een minibike gehaald (de 24234 ste a) en ging ermee naar hun zelfgemaakte ''crossbaan'' toen wilde hij weten of hij het nog haalde naar huis toen ze klaar waren en wilde kijken of hij nbog benzine had, doet dit niet door te schudden maar houd zn aansteker erin .
 
omg 8P. Niet best hahaha :P

Ik vergeet gewoon te vaak men sleutel uit men buddy slot te doen en dan in het contact te doen. Vrijdag weer 8P. Vergeet gewoon altijd men sleutel.... Ben gewoon de aerox gewend :P
 
15 zijn en aerox 1 dag hebben, en eindelijk kunnen experimenteren met sleutelen 21 mm op std scooter doh :P gevolg niet weten welke slangetjes erop moeten.

Dat gevolg was naar scooterzaak brengen, week erna scooter blij ophalen en carterkap eraf halen en zien dat de krukas zit vastgelast ( moer)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top