scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Testritje maken op je nieuwe scooter die je net van pappie en mammie gekregen heb... gas blijft hangen... contact er snel af en denken ik kijk er zo wel naar...

Volgende dag scooter pakken... aankicken... en mooi dat ding op het achterwiel de tuin door zien vliegen de fucking vijver in !!!! :P Kan er nu wel om lachen... toen niet :(
deze is wel goed:W
 
-proberen burn te leggen en opeens scoot onder je kont vandaan weggeschoten
-met 90 een haakse bocht maken, resultaat voorband weg
-kvs slang losgeschoten kom je met een zeikenatte broek aan op school

beetje offtopic mss maar hoorde laatst een verhaal:
een vrouwtje was 100 m voor het benzinestation zonder benzine komen te zitten,
toen ze hem probeerde te starten, stond hij in de 1 en die auto begon te rijden(op de startmotor dan),
vrouwtje denkt, jippie dat gaat :X :P
 
Last edited:
thinuz :P die 1e heb ik ook gehad
is nog een filmpje van :O
half gare voorrem burne ,, en voila scootah 4 meter verderop en c21 naar de klote
 
Ik heb er ook een paar:
- Op een illegale meeting (Poort14) je scooter warm laten draaien en spelen met je gas. Gas blijft hangen en op je achterwiel een Aprilia RS 2007 inrijden (gelukkig van een maat dus was snel opgelost :P)

Zelf ook zoiets meegemaakt :D alleen was het geen scoot waar ik op af ging, het was me beste vriend hahahaha :P
 
:7

Ik ben ooit wel vergeten om bij mun delta clutch die verstevigingsring te bevestigen, alles in elkaar hebben zit en dan willen starten en je dan afvragen wat dat ding is wat op je buddy ligt...

Mikkel zegt:

Vroeger waren de delta's zonder verstevigingsring :*
 
en jou trekveren waren niet naar de klote ?

jawel, waren flink slap geworden dan :P
koppeling (fly clutch) heb ik nog kunnen gebruiken gewoon, al was op elk van de schoentjes wel een hele hap weg :P


deze week nog: stilgevallen 100m voor mijn deur, damn geen benzine meer.
vandaag na 10 min kicken SHIT juist 8P
 
ik: minibike gebouwd met puchblokje.. blokje doet het niet (deed het eerst wel).. nou ja maak niet uit ander blokje er onder(had er nog genoeg liggen:+) kijke of alles is aangesloten.. 100% zeker zijn dat alles is aangesloten.. en dan na 30 min proberen starten er achter komen dat de benzine slang nog door een klemtje was afgekneld:L

vriend van mij: brommer langs de dijk zetten, kijken of tie stevig staat loopt weg is tie net twee meter verder en kijkt achterom en ziet de brommer van de dijk rollen.:+ gelukkig was het maar een oude afgeragte yamaha dt:P
 
dacht gister bij het wegrijden van verrek me achterrem zit vast.
Ik olie pakken en insmeren toen ik hem in wou knijpen bleek ie nog in de blokkeerstand te staan.(soort handrem op honda sfx)
foutje
 
IK heb laatst bij het tank station een stel meiden een scooter ondersteboven zien houden :P.

Hadden bezine in het KVS reservoir gegooit 8P8P
 
ahahahhahaahhahahaha geweldig lachen:D:D

dat van het starten zonder boegiedop is mij ook ontelbaare keren gebeurt, ik denk dat ik meer heb lopen kicken op een blok zonder bougiedop dan een blok met bougie dop:P
 
dat is mij ook als vaak genoeg gebeurt:D net als het aan willen trappen met de zuigerstop er nog in:+ en ook het weg willen rijden met de v snaar naast je op de grond te hebben liggen is me al vaker overkomen:P
 
leuk topic om te lezen altijd :P

Koppelingshuis vergeten, koppeling naar de klote + mooi deukje in carter+deksel.

ff een wheelie maken. Oeps iets te ver naar achteren, *knijpt in achterrem* shit achterrem zat nog niet goed aangedraait.(SD) KLAP *ziet sonic asfalt happen*

Nieuwe binnenkop op je evo monteren, maar er vanuit gaan dat je squish wel ongeveer t zelfde blijft. Resultaat, dooie evo zuiger á 80E. squish van 0,46 vondtie toch wat minder fijn....
 
dat paddock-ophanggeval op het blok van mn vers gespoten rox proberen los te maken, maar niet eerst de scooter van de paddock afhalen...

mooi schade dus :(

laatste tijd eiglk geen bloopers meer (klopt af..)
 
1heel je scooter in elkaar zetten, paar uur bezig geweest omdat die pasvorm van beta kappen echt bagger zijn..

en dan erachter komen dat je benzine kraantje nog dicht zat 8P die onder de kappen zat!

en het verneukte bij een beta is dat je zelfs de voorkant los moet maken om bij de achterkant te kunnen komen :|

2

benzine tank leeg laten lopen dus de kraan eruit gehaalt van onderen.
weer nieuwe benzine/olie erin doen, maar vergeten kraan erin te doen..
kwam er net zohard uit aan de onderkant als dat het er boven in ging
hoppa alles over de me scooter, schuurvloer en een net gstar broekie

3

met me zip carterkap eraf en dan starten, vloog dat startmotortandwiel eraf en kwam klem tussen vario en carter

4

heel je vario (zonder blokeer sleutel maar met bijtel tusse vario en carter die klemde8)) en alles eraf halen om je varioring eruit te halen maar tot de conclusie komen dat er geen varioring in zit

5
olie dop(4takt) eraf schroeven terwijl de scooter op de zeistandaard staat, dus niet waterpas. kwart liter carterolie kwam eruit. ook in de schuur...

6 kicke voor je leven zonder de bougiedop erop en afvragen waarom die niet start


en uiteraard std dingen zoals vingers klem tussen poulies, koppeling die het schuurdak ging koppen toen ik hem losmaakte van de poulies.. vloog vlak langs me kop:P
 
De pijnlijkste die ik heb meegmaakt dat ik mijn oude NTT wou starten, lukte niet, dus ik vol gas, en toen ging die wel aan. Dit deed ik door te kicken, en ik had de rem niet ingeknepen ofzo, en hij stond niet op een standaard, en ik had een korte broek aan. Mn been werd dus helemaal paars blauw en bloed, van de kickstarter

Killswitch er niet op en denken waarom start die niet, zelfde met benzinekraantje.

Over benzinekraantje gesproken, ik ging rijden, had gesleuteld dus ff kraantje dichtgedaan. Ik rij rustig weg, en al snel stotteren en uit natuurlijk. Wou ik op mn hoofd krabbelen, maarja aangezien ik altijd veilig rijd, zat mn helm er nog voor
 
Sta je op Meppel#3 45 minuten in de rij. Nog 3 runs voor je dus had hem toen pas aangekickt, nog 1 run voor mij en dat ding begin te roggelen en te stotteren en viel uit. Dus ik eindeloos kicken daar voor in de rij dus ben terug naar onze stand gelopen. Blijkt dat mijn benzinekraantje dicht zat :X. Kon ik weer 45 minuten in de rij gaan staan 8P
 
Over benzinekraantje gesproken, ik ging rijden, had gesleuteld dus ff kraantje dichtgedaan. Ik rij rustig weg, en al snel stotteren en uit natuurlijk. Wou ik op mn hoofd krabbelen, maarja aangezien ik altijd veilig rijd, zat mn helm er nog voor

8P!
 
Sta je op Meppel#3 45 minuten in de rij. Nog 3 runs voor je dus had hem toen pas aangekickt, nog 1 run voor mij en dat ding begin te roggelen en te stotteren en viel uit. Dus ik eindeloos kicken daar voor in de rij dus ben terug naar onze stand gelopen. Blijkt dat mijn benzinekraantje dicht zat :X. Kon ik weer 45 minuten in de rij gaan staan 8P

van zoiets zou ik dus echt slechtgezind worden :X
 
Na een warmloper checkte ik nogeven of alles onder de kap nog goed zat zie ik tot mijn grote verbazing dit. niet mijn blooper maar die van de scooter zelf ha.


DSC00071.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top