scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
- zoals vogles my al eerder gezegd: half uur lopen kicken en dan zien dat je contact nog niet open staat.. :P
- eerst met 90 de hele tijd over sneeuw rijden en als je nog ongeveer met 10 km per uur aan et uitrollen bent (durfde niet te remmen door sneeuw) ga je ineens op je bek, gelukkig geen schuifer door langzame snelheid dus geen eens een krasje te zien :D
-(vriend van me) ik rijd achter hem, hij rijdt 75 tegen een steen aan, vol op z'n bek..
-toen ik nog nix van scooters wist, ik had net een nieuwe scooter gekocht helemaal standaard, dan bestel je een C21 (om em wat sneller te laten lopen) en dan na een week hoor je ineens dat je nu een hele 70cc kit moet gaan bestellen om die uitlaat beetje te laten lopen.. dus dat doe je dan maar ook gelijk en zo heb je ineens zonder dat je het eigelijk wou een ziek beest
 
- ziet een vriend rijde en kijkt achterom en schampt zo een auto aan de zijkant :X spiegel en al eraf.. voor de rest nie zoveel..
- de bekende zuigerstop verhalen.
- contact sloten verhaaltjes
 
zuigertje verkeerd om .
puch spruitstuk "tunen"(beunen) , en per ongeluk boor je der doorheen
1 keer vergeten me mebraam er tussen te doen |(
scooter in de sloot gereden :|
 
Eerste keer dat ik m'n scooter wou starten toen ik hem net een week had. Had ervoor het kwadrant eruit gehaald en niet teruggezet. Na het kicken heel je scooter uit elkaar en je zuiger checken, omdat je dacht dat je geen compressie meer had :X
 
Last edited:
Maar hij schrijft: quadrant, en wat jij bedoelt is een kwadrant. Misschien toch iets anders? Ik snap namelijk ook niet waar jij een kwart in je scooter hebt.
 
na een week je booster te hebben, gaan voor je rijbewijs, bent erdoor, je hebt je verzekering, ik, heel tevreden rijden naar een maat. steek er wel een eend over de baan zeker, ik up me bek, heel mijn booster in krassen

Had je beter op het forum kunnen zitten....











en dan weer 40 topics aanmaken over hetzelfde onderwerp:+
 
Voor iemand een krukas je vervangen, maar hij had haast dus ik zou het wel even in een half uurtje doen. Ding zit eindelijk inelkaar en dan zien dat je drijfstang uit het membraam steekt.
 
:+ ja schiet me weer een domme actie te binnen.
hij lekte mengsmering bij de cilinder vandaan, ik al mijn kappen er af gesloopt slangetjes gecheckt

bleek het dat de mengsmering bus in mijn buddy aan het lekken was:+ :+
 
laatst gingen we ff me vorkje van me zip verlagen dus alles los gedraaid en trek dus aan het stuur en vork komt er bijna uit, en toen liet ik hem iets te hard nar beneden zakke waardoor er dus vork olie uit de bovenkant kwam knalle zo een verse kutvlek op me broek |(

uiteindelijk wel gelukt
 
(dit bericht hoort boven sandor zijn post :P)

nie echt nen blooper maar toch :P
Gisterenavond ik stop bij ne vriend zijn deur, net als ik uitblol blokkeert mijn achterwiel :s

carter open, koppeling zit vast aan koppelhuis, grote drukveermoer (achter koppelhuis) was gelost.
Daarnet met compresseur en luchttol helemaal tot daar gereden enkel om die stomme moer los te krijgen :X
 
hmm hamer en beitel, nog niet aan gedacht, kon het mss even geprobeert hebben maja :P

btw met 2 man met schroevendraaiers en dergelijke het koppelhuis tegenhouden en de ander stampt op de moersleutel werkt dus niet :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top