AeroXtreme said:ikke had vandaag ook iets SUPERSTOMS dit hebben jullie nog nooit meegemaakt kheb splinternieuwe aerox en ben ik bij skate baan bij ons in de buurt ikke steeds half die halfpipe op rijden ging perfect daarna zit maat achterop en dan per ongeluk achterrem inknijpen gevolg: een achteruitsalto met scooter en al schade: GEEN EEN WONDER haahha
Aerox Wijchen said:hier geloof ik, zoals veel meer verhalen hier GEEN FLIKKER van.
heeft nou verder niemand dat:?
mad max said:mooi weer, met 60 over breed fietspad. 2 blonde wijfen op een bankje langs de weg. Ogen iets minder op de weg dan nodig, er op het laatste moment achter komen dat het paaltje vlak voor het brugetje weer omhoog staat. ging nog net goed, vol in de remmen. ( fietspad versmald heel erg voor dat bruggetje.) Als ik iets langer gekeken had had ik een mooie salto gemaakt.
~RoNaLd~ said:
mad max said:Km teller kabel vervangen, voorwiel er dus uit. Voorrem inknijpen terwijl er geen schijf tussen zit. Vervolgens blokken verkloten terwijl je de schijf er tussen probeerd te proppen. Nieuwe blokken, hele remklauw uit elkaar. Hele paasweekend ontluchten. Daarna vrachtauto ontlucht apparaat erop, nog maar half druk.
Dus naar scooterwinkel, die lui 1,5 uur klooten. Blijkt van de 2 cilendertjes er maar 1 helemaal uit te komen als je remt. Dus doordat ik de rem inkneep zonder schijf 45 euro achterop en uren ontluchten.