This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Ik heb een keer een halve dag staan kicken op een oude yamaha automaat, bleek dat ik de zuiger op z'n kop had gemonteerd.

Ook leuk, met +- 80 frontaal op een nieuwe bmw knallen voor een volle kroeg!
 

hier geloof ik, zoals veel meer verhalen hier GEEN FLIKKER van.
heeft nou verder niemand dat:?
 
Er zit vast ergens een kern van waarheid in bij allemaal .. er zitten er een hoop tussen waar een hoop bs omheen is geluld :>
 
ik had een dna gespooten voor me maat. dus we gaan lekker rontschuren. gaan we door de borgt gaat i onderuit. godv.... konden we hem weer opniew spuiten. (ik spuit scooter voor 250€)
 
tjah met me phantom toen :

ik heb ook een minarelli gehad , hardstikke leuk ding totdat die cilinder niet meer goed was...
hele nieuwe setup eronder gedonderd op krukas en lagers + keerringen na die waren nog hardstikke goed

de krukas helemaal schoon gemaakt van vuil etc. , nieuwe cilinder Arsal T6 50cc AC hardstikke gaaf ding wat gewoon perfect was. een giannelli Reverse pijp..
nieuwe drukveer , rollers , malossi vario bla bla bla en de rest..

netjes de de cilinder ingesmeert met olie en andere onderdelen ingevet mooi..
we willen m starten , we lopen naar buiten en kicken en kicken en kicken maar hij deed geen ene flikker...
en nakijken en vloeken en doen...

bleek dat die op olie stond te branden :X:X omdat er amper meer benzine in zat ..
toen dat er weerinzat 1 kick en lopen
 

Blondjes langs de weg het zou verboden moeten worden.

reminds me dat ik om zo reden gister bijna op een auto zat.
ook blondjes langs fietsen dus kijken STANDAARD gaat die auto ineens remmen.. ja halo wie doet dat voor rood :X .. en dan een slechte achterrem -:-
 
-2 tragere scooters willen oversteken op sneeuwwegdek, net in een bochtje, tegen de grond gegaan te midden van t stad op m'n krul, die 2 voorzichtige scoots me dan nog eens oversteken...
Gelukkig zag je er bijna niets van op m'n pijp en heb 1 kap moeten herspuiten.
-zonder nafte vallen terwijl je wijzer 'vol' aangeeft
 
Met je nieuwe scoot voor de eerste keer naar school rijden, en op de terugweg een steen raken met de onderkant van je uitlaat. Gevolg = half uur met een geluid van hier tot in Tokio rijden .

In een straat rijden en ineens een volgetunede sonic naast je zien rijden. Kerel begint te trekken, en ik doe mee begin ie op z'n achterwiel te gaan en wanneer hij neerkomt ziet hij datter een politiewagen vanvoor in de straat komt indraaien. Hij is zo slim om op een oprit te sprinten, terwijl ik ineens denk van oei, ik moet gas afnemen . Vriendelijk knikken naar de agent en wegrijden ...
 
neefje van 2,5 komt logeren.. vergeten de schuurdeur dicht te doen..
komt savonds thuis en ziet dat kind in de zandbakin je onderkuip hobbelen met mooie laklaag in het zand , daar heb je je best voor gedaan. :'(

vervolgens een minuut na het incident komt je oom je neefje op te halen, en jij staat "vrolijk" lachend met omgekrulde tenen dat kind over zen bol te aaien en tegen je nietsvermoedende oom zeggen dat het allemaal best meeviel...

Het was tenslotte men eigen schuld.....:$
 
kheb ook nog wel een leuk verhaaltje maar erg n00b!

khad laatst mijn sproeier vervangen voor een grotere maar aangezien ik haast had, had ik het een beetje afgeraffeld (kdeed in een tussenuur op school..) anyway ik wil wegrijden dus ik geef gas maar na 10 meter begintie te pruttelen en slaat de motor af! Khad die week veel toetsen en geen tijd om er naar te kijken dus hebbik een week met mijn shoke aangereden om toch nog met een redelijke snelheid van 60 vooruit te komen. alleen haddik in die week mijn hele tank leeggereden terwijl ik daar normaal gesproken 3 weken over doe!
dus ik in het weekend gelijk dat ding weer uitelkaar en wat blijkt nou:
-khad mijn afvoerslangetje een stukje open laten staan dus mijn flotterbak liep iedere keer beetje bij beetje leeg
-de flotterbak zelf zat ook niet helemaal goed vastgedraaid
- mijn sproeier zat er los in

maarja tis nu allemaal weer verholpen en hij rijd weer dus ik ook weer blij
 
Km teller kabel vervangen, voorwiel er dus uit. Voorrem inknijpen terwijl er geen schijf tussen zit. Vervolgens blokken verkloten terwijl je de schijf er tussen probeerd te proppen. Nieuwe blokken, hele remklauw uit elkaar. Hele paasweekend ontluchten. Daarna vrachtauto ontlucht apparaat erop, nog maar half druk.
Dus naar scooterwinkel, die lui 1,5 uur klooten. Blijkt van de 2 cilendertjes er maar 1 helemaal uit te komen als je remt. Dus doordat ik de rem inkneep zonder schijf 45 euro achterop en uren ontluchten.
 
naja heb weer een domme gedaan :X

ik kwam net van mijn broer, dus ik zet aan, scootje opwarme, en de baan op en ik dacht ik zal ff wheelies doen, dus ik trek aan stuur, en opeens bwwwoooaaapm, oja ik dacht vastloper , ga ik aan de kant, kick ik 10x, hmm nog steeds compressie, loop ik 4km verder naar huis toe, kijk ik naar mijn contact, is mijn sleutel wel niet omdgedraaid...(door mijn knie wss) draai contact om, 1x kicken vroem , ik kwam ff slecht :X lol
 


heb ik ook wel eens gedaan maar nooit last gehad dat die niet meer uit elkaar wil +ralf+
 
Status
Not open for further replies.