scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
>>Vorig jaar, vakantie, k was knetterstoned, k ga op de vivacity van me vriendin zitte om naar huis te gaan, k start m, k geef gas en rij weg(d8 ik), komt 10 minuten later haar ma naar me toe, en vraagt wat ik tog aan t doen ben, heb ik 10 minute lang gas zitte geven terwijl de scoot op de bok stond :S:S:S k was nog geen meter vooruit gekome:S
 
eff nieuw lampje monteren van ori stunt kap, alles laten uithangen en kap er weer op, start hem en die kbel met lamp draaid kapot tegen mij wiel:p
 
met 70kmh remmen in het gras en bijna uitglijden en dan perongeluk het gas helemaal opentrekken en in de slootkant neerkomen
 
NEOrider said:
kheb ook nog wel een leuk verhaaltje maar erg n00b!

khad laatst mijn sproeier vervangen voor een grotere maar aangezien ik haast had, had ik het een beetje afgeraffeld (kdeed in een tussenuur op school..) anyway ik wil wegrijden dus ik geef gas maar na 10 meter begintie te pruttelen en slaat de motor af! Khad die week veel toetsen en geen tijd om er naar te kijken dus hebbik een week met mijn shoke aangereden om toch nog met een redelijke snelheid van 60 vooruit te komen. alleen haddik in die week mijn hele tank leeggereden terwijl ik daar normaal gesproken 3 weken over doe!
dus ik in het weekend gelijk dat ding weer uitelkaar en wat blijkt nou:
-khad mijn afvoerslangetje een stukje open laten staan dus mijn flotterbak liep iedere keer beetje bij beetje leeg
-de flotterbak zelf zat ook niet helemaal goed vastgedraaid
- mijn sproeier zat er los in:P

maarja tis nu allemaal weer verholpen en hij rijd weer dus ik ook weer blij:P

dan rij je cker niet veel kms als je 3 weken met 1 tank doet?
 
Nji9 said:
>>Vorig jaar, vakantie, k was knetterstoned, k ga op de vivacity van me vriendin zitte om naar huis te gaan, k start m, k geef gas en rij weg(d8 ik), komt 10 minuten later haar ma naar me toe, en vraagt wat ik tog aan t doen ben, heb ik 10 minute lang gas zitte geven terwijl de scoot op de bok stond :S:S:S k was nog geen meter vooruit gekome:S


aah te erg, *gaat compleet neer*
 
scoot ging bijna niet meer vooruit, ik alles opendoen, ik dacht aan warmloper enz, alles open gooien, was mijn kelk vervuilt
 
je scooter buiten zetten, dan naar buiten komen en je scooter omgekeerd (dus tegen je voorwiel zeg maar)vastpakken om hem ff te draaie, bij de gashendel vastpakken en met me stomme kop verkeerde kant op draaien, hok begint toeren te draaien, schrok me de pleuris :X , gelukkig niks gebeurd
 
burning fly said:
Haast hebben om bij de vrouw te komen, maar je moet ff je boegie erin draaien.
In de vluggig heid verkeerde boegie pakken (lange schag ipv korte) en dan starte . en dan raar vinden wrm die raar geluid maakte en niet meer liep.
te laat bij de vrouw en blokkie mocht uiteen.


Of je typt normaal?
 
burning fly said:
Haast hebben om bij de vrouw te komen, maar je moet even je boegie erin draaien.
In de haastigheid verkeerde boegie gepakt (lange schag ipv korte) en dan starten.
En dan raar vinden waarom die rare geluiden maakte en niet meer loopt.


conclusie te laat bij de vrouw en het blok mocht weer uiteen.


zo beter pronk
 
Nji9 said:
>>Vorig jaar, vakantie, k was knetterstoned, k ga op de vivacity van me vriendin zitte om naar huis te gaan, k start m, k geef gas en rij weg(d8 ik), komt 10 minuten later haar ma naar me toe, en vraagt wat ik tog aan t doen ben, heb ik 10 minute lang gas zitte geven terwijl de scoot op de bok stond :S:S:S k was nog geen meter vooruit gekome:S

HAHAHA *gaat neer*
zonder gein?:P
 
Nji9 said:
>>Vorig jaar, vakantie, k was knetterstoned, k ga op de vivacity van me vriendin zitte om naar huis te gaan, k start m, k geef gas en rij weg(d8 ik), komt 10 minuten later haar ma naar me toe, en vraagt wat ik tog aan t doen ben, heb ik 10 minute lang gas zitte geven terwijl de scoot op de bok stond :S:S:S k was nog geen meter vooruit gekome:S

Strijk liggen, wat heb je dan eigenlijk gezegd tege je vriendin haar moeder ?
 
me tante
midden in de winter trapt ze haar scooter aan en bleef het gas hangen.
de scooter vloog bij de buren door de heg heen:P
 
vincent vega said:
dan rij je cker niet veel kms als je 3 weken met 1 tank doet?
nee krij idd niet echt veel! :P tis ong. een kilometer naar school en verder rij een stukje naar het dorp dat 2 kilometer weg is en that's it
soms vraag ik me af waarom ik een scooter heb :rolleyes:
 
NEOrider said:
nee krij idd niet echt veel! :P tis ong. een kilometer naar school en verder rij een stukje naar het dorp dat 2 kilometer weg is en that's it
soms vraag ik me af waarom ik een scooter heb :rolleyes:


alleen maar korte stukjes vind je scoot niet leuk...af en toe s een keer een lang stuk rijden zodat ie tenminste s warm wordt,beter voor m..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top