scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Scoot met Evo,C20,21mm afstellen maar hij wil niet lekker lopen.
Wij sproeiers proberen en drukveren trekveren alles.
dagen aan het kutten, toach maar eens naar de rollen kijken.
Had ik er met me stomme kop 7 gram rollen ingezet.
daarna liep hij puur beter*D

Dat we die hadden liggen :rolleyes:
 
OMG:D
Word ik net gebeld door een vriend die gisteren zijn scooter heeft gekocht, zegt ie: 'He m'n scooter start nu niet meer. Gisteren toen die vent hem startte deed hij het perfect maar nu gebeurt er helemaal niks.' Dus ik zeg: 'Electrisch en kicken allebei niet?'. Hij: 'Nee, ik draai m'n sleutel om en er gebeurt gewoon niks!'. Ik weer: 'Je draait alleen de sleutel om? Je moet wel kicken of op het knopje drukken om electrisch te starten he.'. Hij: 'O wacht ff, ff proberen'
Ik wacht ff een minuutje, komt ie terug: 'Yes hij doet het! Beetje dom eigenlijk of niet?' Ik: 'Beetje wel ja:D'
Te leuk gewoon:7
 
scooter valt uit, ik denk shit, vastloper. naar tankstation (5km gelopen), alles gecontroleerd, komt die man van het tankstation aan, zit er nog wel benzine in, ik in tank kijken, benzine bij gooien en hij startte weer ;)

kameraad rijdt voor de 1e keer op een scooter (opgevoerde zip 70,shot,19m enz.)
resultaat: hele net gespoten achterkant kapot + zen knieen kapot
 
ikke had vandaag ook iets SUPERSTOMS dit hebben jullie nog nooit meegemaakt kheb splinternieuwe aerox en ben ik bij skate baan bij ons in de buurt ikke steeds half die halfpipe op rijden ging perfect daarna zit maat achterop en dan per ongeluk achterrem inknijpen gevolg: een achteruitsalto met scooter en al schade: GEEN EEN WONDER haahha
 
spotje van bcd koplamp vervangen,oud spotje eraf halen,ander spotje geplaatst met overdreven veel silicone vastgemaakt,late droge,alles trug monteren en dan erachter komen dat het lampje stuk is :):)
scooter terug aan het opbouwen,alles in elkaar,paar maal kicken gaat veel te vlotjes,alles er terug af cilinder nazien en er dan achter komen dat je het veertje van je carterplaat bent vergeten :):):)
 
deze had ik van de week...
ik ging me net getunede dr50 onder mn scoot gooien.. ik alles goed geinstaleerd.. igg dat WIST IK ZEKER!!
na paar rondjes warmrijden ging ut gas verder open wou ffies beetje toeren horen :)
en je raad ut al vastloper.. en jawel mn zuiger zat op het ODP.. toen 30 min staan hakken met een bijtel op de zuiger omdat ie MOER vast zat.. zuiger dient nu als sleutel hanger en de cil is helemaal verneukt :'(
en ik ging dus vandaag me fiets licht maken en wat kom ik GVD tegen op de grond.. jawel een cir-clipje!! :@:@:@:@
 
spirit freak said:
scooter terug aan het opbouwen,alles in elkaar,paar maal kicken gaat veel te vlotjes,alles er terug af cilinder nazien en er dan achter komen dat je het veertje van je carterplaat bent vergeten :):):)
deze snap ik niet :?
 
MrSlick said:
OMG:D
Word ik net gebeld door een vriend die gisteren zijn scooter heeft gekocht, zegt ie: 'He m'n scooter start nu niet meer. Gisteren toen die vent hem startte deed hij het perfect maar nu gebeurt er helemaal niks.' Dus ik zeg: 'Electrisch en kicken allebei niet?'. Hij: 'Nee, ik draai m'n sleutel om en er gebeurt gewoon niks!'. Ik weer: 'Je draait alleen de sleutel om? Je moet wel kicken of op het knopje drukken om electrisch te starten he.'. Hij: 'O wacht ff, ff proberen'
Ik wacht ff een minuutje, komt ie terug: 'Yes hij doet het! Beetje dom eigenlijk of niet?' Ik: 'Beetje wel ja:D'
Te leuk gewoon:7

Die owned echt wel... Volgens mij dacht hij dat hij een auto had gekocht ofzo :L
 
Nog ff een leuke net... eigenlijk gewoon een n00b verhaal maarja:

Vriend: He Tjeerd kan je voor mij ff een race-membraaM regelen...
Ik: waarom dat dan?
Vriend: Omdat hij dan veel harder optrekt en ook veel harder rijd.
Ik: Volgens wie dan?
Vriend: Had ik ergens op een forum gelezen
Ik: Je moet je niet alles wijs laten maken
Vriend: Gaat hij dan niet harder
Ik: voor jouw scooter niet
Vriend: Owh er stond bij dat hij daardoor 10km/h harder ging...
Ik: Gewoon BS niet geloven
Vriend: Naja oke bedankt!

OMFG wat een lol had ik
 
een maat van me had een yamaha aerox met 70evo enz
en had een een binnenrotor gekocht van seletra
na het afstellen gingen ze effe rijden
binnen 500 meter is ie losgelopen
krukas krom nieuwe binnerotor kapot waterpompdeksel kapot
>>oeps<<
 
Vriend van me plant een 107 mm koppeling in een 105 mm huis. Als hij gaat kicken gaat scoot aan en vliegt meteen de kast in. kappen bekrast :s
 
mooi weer, met 60 over breed fietspad. 2 blonde wijfen op een bankje langs de weg. Ogen iets minder op de weg dan nodig, er op het laatste moment achter komen dat het paaltje vlak voor het brugetje weer omhoog staat. ging nog net goed, vol in de remmen. ( fietspad versmald heel erg voor dat bruggetje.) Als ik iets langer gekeken had had ik een mooie salto gemaakt.
 
Vandaag terug rijden van me werk op me onbegr. SR. Dus een beetje proberen wheelie te maken (wat dus nog voor geen reet lukt). Dus ik denk ik ga gewoon ff op me passagierszitje zitten. Ik zoek ff naar het goeie "punt" en geef een rukje aan me stuur. 12 o'clock :eek: gelijk remmen :p
 
ik ging een keer op mijn achterwiel. een groepje mooie chiks voorbij trek ik hem te ver dor plur ik op me bek. das kut. en net gespooten.
 
Ik stond een keer te wachten op iemand, scoot liep gewoon stationair. Zag ik dat er iets niet helemaal goed zat bij de voorvelg, ik naast de scooter stappen en bij de velg op de knieën. Had de scoot nog met 1 hand bij het gashandvat vast, en hij liep nog. Kwam ik er niet bij , rek nog iets verder. Gaat dus me gas vol open, me scoot rijd 10 meter ofzo de weg op en valt om :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top