scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Hehe ik reed een keer met DJ op mijn NRG en toen hing mijn uitlaat overdwars :W
waren de rubbers van de ophanging (kut yasuni rommel :|) losgegaan en hing hij scheef aan de flens :#

Verder mijn Dragster voor het eerst gestart zonder (jawel :+) uitlaat..
wat een geknetter :d

Niet echt een blooper, maar met std Bankstel scooter autowheelies.
uit duitsland oid dus std al onbegrensd , op uitlaat na, wij begrenzer eruit en trok autowheelies :W

Starten zonder bougie

Rotor monteren, maar CDI vergeten,GVD waarom wil die niet ;(

KRD F1 monteren @ std cilinder en afvragen waarom hij niet vooruit komt :X!!

enzovoort enzovoort :P
 
scoop643 said:
hij bedoelt dat hij zijn cilinder er af had, en dus alleen zijn zuiger nog aan zijn krukas vastzat, en toen ging kicken. Daardoor springt je zuiger kapot.

dit ken ik maar AL te goed (he Grossie :+) :X :X +ralf+ :*
 
kicken zonder contact,
sleutels kwijtraken en weer vinden nadat je het slot gemold heb,
altijd vergeten de v-snaar weer erin te douwe
benzine kraantje vergeten open te draaien
gasgeven met ketting/schijfrem slot erop

meer kan ik even niet bedenken :)
 
denn1s said:
echt prachtig dit topic, ik wou dat ik bij jullie op school zat = leedvermaak:D
he dennis, heb jij geen noobervaringen gehad? Zelf niet wat fout gedaan?
Kunnen wij ook even lachen })
Shadower said:
sleutels kwijtraken en weer vinden nadat je het slot gemold heb,

Die ken ik.
Maar ik had het nog erger...

Ik op het werk, buddy open (moet via contact, dus meteen stuurslot eraf), daarna ketting eraf uit het achterwiel. Dus slot gooi ik zo samen met de sleutels in de buddy.

Damn kreeg buddy niet open.
Stuurslot was er af, maar had geen zin om te lopen. Ik iemand gebeld voor reserve sleutel. Tijdje moeten wachten in de kou, kom ik er later achter dat ik via mijn alarm ook gewoon hem kon starten (pas na een paar weken, had de scooter pas een paar dagen toen:()

Maarja achteraf kan ik wel om lachen om dit soort dingen +ralf+
 
Last edited:
HasjSNAke said:
Kicken zonder bougiedop blijft toch de leukste :+

idd de beste, is leuk joh :o voor die brommer/scooter leken die net een brom/scoot hebben, effe de bougiedop deraf >>gniffel gniffel<< en dan van een afstand toekijken hoe die neit wil starten >>gna gna<<
 
Tot 2 keer aan toe je scooter compleet slopen om er een DR70 op te zetten.. en dan je cil e rniet af kunnen krijgen, ook al waren de 4 tapeinden allemaal los.. urenlang lopen tikken, hameren en beunen op je arme std. cilindertje om dat kreng eraf te krijgen.

2e keer gewoon het blok achterin de auto gegooid en naar Dila gereden. Zegt die doodleuk: 'Oo, de onderste tapeinden zitten vastgelast, die moet je loshalen met een slijptol'. Dan sta je daar wel ff te kijken :P


Wat ook leuk is, bougiedop van een kennis zn puch aftrekken. En hij maar rennen :w
 
aantal nieuwe hier :S

-lekker bij vriendinnetje snachts aanzetten, start scoot, rij een paar meter, alles vast ??? wtf kijk ik naar achter (ik dacht rem zat vast) ik beetje achterem beetje los draaien, ik duw even nog altijd vast wtf? kijk ik nog eens, nog losser zetten, weer duwen nog steeds vast ??? kijk ik nog eens, zie ik dan pas dat mijn kettingslot tussen mijn wiel zat, was ik totaal vergeten en vriendin stond gewoon er naar te kijke.. ik ging echt af :P vergeet ik nooit meer ...

- denken dat de politie je zoekt, vlug tevoet met scoot, bouchiekop eraf halen, en dan thuis komen en hoor je dat er een ongeval is gebeurd met 2 auto's niet ver van hier... daarvoor 3km tevoet :s volgende dag scoot willen starten, huh hij wilt niet starten??? ik d8 bouchie kapot, met fiets 5km gereden ahcter bouchie, kom je thuis wil je bouchie opsteke, en zie je dan dat je bouchiekop eraf ligt ... van gisteren... :D

- en laatste denken dat je scoot op standaard staat en laten vallen...

:D dit was het alweer ...
 
Speedyrules said:
hmja update van mijn grootste hits :


-tijdens op de snelweg te rijden met je nagelnieuwe malossi vork op de runner 180 zakt het spatbord naar beneden, rijd je chill 120 - 130 zoiets achter een sjonie auto , wordt opeens het voorspatbord loeihard tegen die kerel z'n koffer / achterruit geprojecteerd krassen op de koffer , van vak veranderd, doen alsof de neus bloed :X


ZAAAAAAAALIG gewoon man!!!
 
- Je vriendin een afscheidkus geven.. Op je tzr stappen en wegrijden met je schijfremslot erop... Gaf best een ....... KROMME schijf :< 8P
 
weg rijden als je slot om je wiel zit, schade was een gescheurde uitlaat, gelukkig want wilde tog een nieuwe.
 
met je scooter wegrijden ineens valt ie uit mee naar huis gelopen en op de fiets naar school gegaan en daarna achterkomen dat de bougiedop er afgeschoten was :P
 
[L.&.F.U.RT]JB said:
- Je vriendin een afscheidkus geven.. Op je tzr stappen en wegrijden met je schijfremslot erop... Gaf best een ....... KROMME schijf :< 8P


gelukkig heb je nog een neo's die 150 rijdt :L
 
trouwens ook nog een echt zeer goede noob actie van mij:

ik wou iets met carb doen (wat weet ik niet meer), maar wat ik wou doen, daar moest de benzine slang vanaf. Ik was dus bang dat die slang maar bleef stromen (weet ik veel dat er een vacuum op zit, en wat dat was). Dus ik trek alles los bij de tank dus ook mijn kraantje(naja vacuumding dan..) dus toen stroomde alles er uit daar bij mijn tank.

had er een klein bakje onder gezet, om het op te vangen, alles stroomde over:S

Best veel moeite er voor gedaan toen om even bij mijn carb wat te doen8P8P8P
 
ik ook een heel lullige blooper.
ik had een nieuw koppelingshuis en een nieuwe drukveer en nieuwe koppeling gekocht.
dus ik haal het ouwe tuugie eraf andere drukveer erin gedaan met veel pijn en moeite.
ik de zooer weer op wou ik een test ritje maken maar hij wou maar niet wegrijden kijk ik naast me ligt het koppelingshuis nog op de grond.
gevolg een hoop gevloek.
ik dus koppelingshuisje er op gezet en test rit gemaakt d8 ik bij me eigen waarom trekt ie niet zo lekker op joh ik naar huis gereden bleek er nog een ringetje onder het koppelingshuis te moeten een hele groef in het huisje gesleten :L

25 minuten kicken en er dan pas een keer achterkomen dat je vacuum er niet op zit.
10 minuteb kicken voordat je erachter komt dat het contact uit staat.

niet handig dus
 

Oke, heeft niets met scooters te maken (ja een klein beetje)

Ik zou vandaag mijn kappen (blauw gespoten) wegbrengen naar iemand anders, en zou van hem originele kappen krijgen.
Deal gesloten hij kreeg er nog verf enzo bij. ik kreeg 40€

Dus ik print netjes van routenet.nl de route uit (40km).
Kom ik bij hem thuis. Ik kijk zo.... neeeeeeeej shit. het huisnummer vergeten op te schrijven8P8P8P8P8P.
Kon ik weer terug naar apeldoorn voor het huisnummer.
Heb nog wel bij iets van 10 huizen aangebeld, maar ze kende geen Dennis met een Neo's :(:(:(:(

Was wel weer een kl*te dag... maarja ik heb mijn kappen en m'n geld:P

 
afgelope zomer;

lekker aant toere, was beetje file op de weg, langzaamrijend verkeer enzow...
nja lopen daar van die strakke meiskes op de stoep :P ik helemaal blij natuurlijk ;)

ik kijk nog es om toen k voorbij was, en kvergeet vervolges dat et verkeer LANGZAAM rijdt, dus ik geef vol gas...

BENG, met bijna 30 tegen de auto voor me aan :X

kheb er gelukkig alleen maar een kapot spatbord aan overgehoude :D kon nog net beetje afremmen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top