scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
MAYKEL_MK1 said:
nu je t zegt 8P

Mja luchtsleutel rocks 8)
EDIT-->: LAAT MAAR, snap hem al.... zit dus in die sleutel een bout-sleutel....

|( |(

Dat gaat de volgende keer dus ook veeeeel makkelijker! i.p.v. zo'n baco
2.jpg
 
Last edited:
Ronald Brok said:
Iemand hier op het forum heeft ooit geschreven dat hij geen kickstarter en ook geen werkende elecktro start had. Hij starte zijn scooter door de koppeling aan te laten grijpen dmv een schroevendraaier erdoor te steken. Ik lag dubbel toen ik het las..
Was t nog gelukt 8P
 
Vaak kicken terwijl je bougiedop er niet op zit, vaak kicken terwijl je contact uitstaat, membraam monteren en na een rondje rijden dat er geen pakking tussen zit 8P maar geen valse lucht hebben O-)
 
Of wel leuk, heb je je 2e hands scootertje net een week, wil je wegrijden bij een grote dealer. Staat nog zo'n monteurtje buiten om even te kijken naar mijn scooter, ik starten druk ik op de toeter i.p.v. start.... hij ging heeeel hard lachen, en ik ging snel weg daarna:@....

En uiteraard geen contact aan enzo...

bougiedop vond ik altijd stom dat mensen dat vergaten tot ik het een maandje geleden ook had 8P
 
scoop643 said:
Of wel leuk, heb je je 2e hands scootertje net een week, wil je wegrijden bij een grote dealer. Staat nog zo'n monteurtje buiten om even te kijken naar mijn scooter, ik starten druk ik op de toeter i.p.v. start.... hij ging heeeel hard lachen, en ik ging snel weg daarna:@....

En uiteraard geen contact aan enzo...

bougiedop vond ik altijd stom dat mensen dat vergaten tot ik het een maandje geleden ook had 8P


hahahaha, knuppel :P
 
naja je staat er ook echt zo trots bij de dealer, dat ik ja echt ikke!!!! een scooter heb, helemaal blij, tegen iedereen zeggen, dus hij liep ook even naar buiten om te kijken, en ja dan kijk je niet en druk je perongeluk op de verkeerde... was wel grootste afgang...
 
jah eg wel..:P weet je hoe je voor lul staat8P
ik heb ook nog welluzs wat gehad jah..

in het begin.. ff leuk met je vader aan je scooter sleutelen.. hij wil ff kijken of bougi 't doet.. vrienden van m'n broer staan er omheen..:D ik heel stoer kicken.. had m'n pa de bougi nog vast:P gevolg; m'n pa zecht: Hij doet 't8P

Je scooter doet 't niet.. jij heel boos denken dat je vastloper hebt.. hele blok uit elkaar.. kom je erachter dat je ontsteking verneukt is:P (had ik deze week)

Blok aansluiten.. je na zo'n kwartier kicken afvragen waarom er geen benzine lucht uit de uitlaat komt.. ff bougi eraf.. nee daar ook geen benzine.. spruitstuk eraf.. ook nog geen benzine.. O De benzine kabels liggen nog naast me:P

Dat was 't wel zo'n beetje.. voor de rest die std dingen van kicken van contact af en sleutels in buddy etc.
 
Last edited:
mijn ultimate blooper is,
een certificaat met 0 fout halen na 3 keer, daarna met kameraden de weg op en na 10 minuutjes al. jaja een auto die je hele voorkant 100 meter verderop schiet, mijn fout want k kwam achter busje vandaan.
 
Ronald Brok said:
Iemand hier op het forum heeft ooit geschreven dat hij geen kickstarter en ook geen werkende elecktro start had. Hij starte zijn scooter door de koppeling aan te laten grijpen dmv een schroevendraaier erdoor te steken. Ik lag dubbel toen ik het las..


HWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHWHWHAHH sorry :P
 
Aerox jaguar kopen, die na 2 uur rijden uitvalt. Benzinemeter staat vol...wil niet meer starten. Nog garantie, dus terug naar de Bovag-dealer. Monteur 2 uur bezig geweest, krijgt m niet aan de praat. Carb schoongemaakt, nieuwe sproeier...1 groot f*cking raadsel. 2 dagen later....benzinemeter blijkt kapot, tank was dus leeg...... :( ROOAARR!
 
Aerox Jaguar said:
Aerox jaguar kopen, die na 2 uur rijden uitvalt. Benzinemeter staat vol...wil niet meer starten. Nog garantie, dus terug naar de Bovag-dealer. Monteur 2 uur bezig geweest, krijgt m niet aan de praat. Carb schoongemaakt, nieuwe sproeier...1 groot f*cking raadsel. 2 dagen later....benzinemeter blijkt kapot, tank was dus leeg...... :( ROOAARR!

das gewoon een vieze flash denks :) :*
 
Windschermpje handvast zetten. Vergeten dat deze niet echt vast zit-> kapje vliegt eraf. Kicken en vergeten dat ik mijn bougiekapje er nog op moet doen. 1 shimmetje teveel achter vario -> kickstarter stond opeens geblokkeerd naar beneden 8P en ik maar denken Oh shit.. vastloper :P.
Prachtig als ik dit allemaal lees 8P.
Mooi topic :W
 
Ja idd, erggg stom...iedereen die k t vertel ligt ook krom! :L
Tis ook 'nogal' lullig zeg maar, mja..wel een nieuw gratisss metertje dus :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top