oke dan zal ik ook eens beginnen...
(ik rijd trouwens een aerox)
- een scooter kopen (ik en gemotoriseerde dingen = ongeluk)
- na aanschaf 2e hands scooter heel dat ding uitvloeken en naar de winkel brengen omdat ie niet start.. vervolgens zegt die gast kijk jongetje dit ding hier dat is je choke dat is je grote vriend.. toen starte ie plots wel
- na toch maar veel problemen te hebben met de 2e hands scooter een goede (bijna nieuwe) 2e hands kopen bij de dealer (een prachtige sr ditech met virgilio kappen)
een ongeluk der mee krijgen wat niet mijn fout was.. de autorijder was zo aardig maar had geen papieren bij.. adressen uitwisselen schade laten opnemen bleek 1150 euro te zijn.. plots weet de autorijder van niets... hij bleek niet verzekerd te zijn.. (ik had geen politie laten komen, DOM) nu kan ik fluiten naar mn 1150 euro..
- uit eindelijk toch maar weer rijden op die vorige 2e hands die nog in de schuur stond. maar dan wel vergeten dat je de choke moest gebruiken..
- hiermee een wheelie willen maken en achterover vliegen
- achterlicht vernieuwen.. valt het moertje in me frame.... vervolgens denken van ag dat haal ik er dadelijk wel uit. en je scooter 2 weken niet gebruiken en je dan lam zoeken naar wat er toch zo rammelt...
- bocht verkeerd inschatten en je luchtfilter op een of andere manier der afrijden tegen de stoep rand
- gister nog me sleutel in me bak gedaan en vervolgens bak dicht doen..
en je dan bedenken dat je je reserve sleutel kwijt bent
- (helemaal in het begin) 3 weken zonder lucht filter rond rijden, omdat ie dan mooier klinkt.......
- de demper van me uitlaat omdraaien waardoor ie omhoog staat.
nu blijkt dat als je wegrijd je zoon ernorme vergassing veroorzaakt bij die fietsers achterje dat ze je bij de volgende x dat ze je zien ze je gewoon op je bek willen slaan.. (met als gevolg dat ik toch nog maar ff snel wat gas gaf zodat ik nog ff kon oversteken en van het gezeur af was, hierbij wel weer bijna een ongeluk veroorzaakte)
- op de scooter in de zomer naar de stad gaan om kleren te kopen (rollerbank)
- gas hendel was gaar.. dus ik nieuwe dingetjes gekocht. alles gemonteerd.
ik start me scooter blijkt dat ik toch iets fout had gedaan en stond ie op half gas.... vvvvvrrrrooooeeeeemmmm tegen de muur....
- met 80km/h op een drempel af vliegen en vergeten te remmen waardoor je je achterveer finaal kapot rijd....
- als je dan een nieuwe achterveer hebt gemonteerd niet door hebben dat omdat je je achterkant hebt laten rusten op je achterwiel je bougie kabel uit de dop is geschoten.. en vervolgens 10 mins lopen denken GVD wat kan dat nou weer zijn net deed ie et nog....
[edit]
- nog vergeten een luchtfilter in je buddy... hoe ik der bij kwam om daar aan te beginnen :s dat heeft me echt bloed zweet en tranen gekost... das echt een tering karwij. maar wel gelukt hèhè
[/edit]
ik denk dat dit het wel zoon beetje was...
verder zit ik nog steeds (en zal altijd blijven) in me noop fase en zal het lijstje alleen maar langer worden....