scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
ik had is een keer een scooter en die voorrem deed het niet. maar dat merkte ik pas toen ik er voor de eerste keer op reed. zo volgas over een stoepje en een aanhanger tegen de muur.

of je banden inspuiten met siliconen 'want dan worden ze weer mooi' nou nou in de eerste bocht al onderuit.
 
munzel said:
ik had is een keer een scooter en die voorrem deed het niet. maar dat merkte ik pas toen ik er voor de eerste keer op reed. zo volgas over een stoepje en een aanhanger tegen de muur.

of je banden inspuiten met siliconen 'want dan worden ze weer mooi' nou nou in de eerste bocht al onderuit.

had je toen een extra lange vertanding en ging je 140?
 
ik wou een keer wegrijden, en stond er zo stale pijp in de grond van 15 cm hoog ofzo, knal ik er vol met me voorwiel tegen aan en met me knie tegen dashboard, alle sleutels lagen op de grond hahaha
 
Leuke verhaaltjes allemaal, bekend ook best wel ;)....

Hele tijd kicken en vergeten dat je de sleutel moet omdraaien.

Cillinder eraf halen, op vakantie gaan, terug komen en willen starten...
Wat gek dat die t niet doet....

Een vriend die je scooter gaat uittesten en na 1.5 uur met een big smile terug komt lopen dat de scoot op t politie-honk staat door een rollerbank en hij niets bij hem had.

Pas geleden(gisteren), na een maand kloten door je knipperlichten aan te sluiten aan je remlicht, omdat je denkt dat de onsteking dood is, erachterkomen dat beide koplampjes dood zijn.

Wheelie maken, en vergeten dat je de achterrem nog moest aansluiten... gevolg, achterlampkapje dood.....

En zo nog veel meer.....


EDIT: Met oude neo's achter de politie-motor aanrijden naar de rollerbank(achterveer doorgezakt) stoepje oprijden en je uitlaat eronder uitrijden.
Gevolg... Dikke boete voor teveel DB, en uitlaat in beslag genomen.
Volgende dag opgehaald en 50 mtr van het buro, scooter gestart en naar huis gereden(zonder uitlaat)...
 
munzel said:
ik had is een keer een scooter en die voorrem deed het niet. maar dat merkte ik pas toen ik er voor de eerste keer op reed. zo volgas over een stoepje en een aanhanger tegen de muur.

of je banden inspuiten met siliconen 'want dan worden ze weer mooi' nou nou in de eerste bocht al onderuit.

daar heb je banden spray voor :+ staat op gebruiks aanwijzing ook niet op rij oppervlak spuiten":+
 
vriend van me had zijn appie weer in elkaar gestoken,na 20 keer kicken niet willen starten,doet ff benzine in de cillinderkop probeert nog eens,weer niets.doet dan bougie der uit en een lucifer in de cillinder steken,plots een grote vlam uit de cillinder en op grond lag overal benzine en de rest raad ge al :p

ik dan met zijn appie met vette setup,probeerde eens een burnout te doen als ik er naast sta,ineens scooter weg en ik maar mee lopen,gelukkig kon ik er op springen en scoot tot stilstand te brengen.stonden 2 of 3 man bij
 
een mat van mij die vertelde net dat zijn voorwiel erafviel toen ze met zijn 2en op zijn fox zaten maar toen zeiden ze3 weer dat het niet zo was hahahahaha :P:P hahahahah LOLLZ maar toen vertelde ze de waarheid en zeiden dat ze alleen een boete van 55 euro hadden omdat er 1 geen helm op hadt... hahahah wat een lulverhaal maar wel waar !! :P:P hahahah en ze leefden nog lang en gelukkig
 
mardyrunnersp said:
een mat van mij die vertelde net dat zijn voorwiel erafviel toen ze met zijn 2en op zijn fox zaten maar toen zeiden ze3 weer dat het niet zo was hahahahaha :P:P hahahahah LOLLZ maar toen vertelde ze de waarheid en zeiden dat ze alleen een boete van 55 euro hadden omdat er 1 geen helm op hadt... hahahah wat een lulverhaal maar wel waar !! :P:P hahahah en ze leefden nog lang en gelukkig
:|
 
Tommie said:
Scooter starten na er een multivar in gegooid te hebben, gas geven, en tot de conclusie komen dat je v-snaar nog naast je op de grond ligt. 8P

haal jij je hele vsnaar der af dan :P:P
 
naast een andere scooter gaan staan aan de lichten, zien dat deze een C20 heeft, uitdagen om te sprinten. bij groen licht volgas wegtrekken en denken *jeej* gewonnen terwijl die kerel niet eens probeerde... de reden daarvan was, dat tijdens het wachten voor het licht een busje van de politie achter ons is komen staan. ben wel kunnen ontsnappen :)
 
ruig proberen te doen en een maat van je laten zien hoe je een wheelie maakt op zijn scoot :P en dan egt verticaal staan met de scoot :O scoot nog net kunnen houden egt zooo geluk gehad
 
Wat d8 je van deze: Even kijke hoe et met de bougie staat :) kapje voor bougie eraf , bougiekap eraf , bougie eruit , hmmm netjes , bougie erin , kap voor bougie erop en elektrisch starte maar :) , huh hij doet et niet? wtf? , kicke , ook niet , hmm kap voor bougie er weer af , O bougiekapje vergeten 8P

Edit: Of met je std onbegrenste sito + voor stoplicht staan , helemaal op achterste stukkie van je zadel zitte , scooter komt naast je staan , je trekt vol weg en je bent verbaast dat je opeens toch aardig hoog in de lucht zit met je voorwiel? 8P:D
 
ik
ffies me blok gesplitst alles apart gelegt alleen me mebraam had ik ffies ergens anders gelegt
dus ik alles in elkaar zetten ben ik gewoon het membraam vergeten en ik maar kicken hahaha
toen liep ik trug naar me kast en zag het membraam legge

damn wat een ei dacht ik toen !
 
oja nog iets voorheen (wou vroegah niet gebruiken) afijn vroeger reed ik altijd purmerend hoorn amsterdam elke week dus hoorn amsterdam op en neer

nou ik door hoorn heen zo naar purmerend komt ik op een druk kruising gereden met een gangetje van 120 Teller heb ik geen achter rem meer
onder het rijden was er een steentje tegen me remleiding aan geknald dus no druk meer ik met volle vaart en ogen dicht die drukke kruising over
helemaal gek
 
nieuwe vario monteren bij pia en plastiken airvan vergeten. resultaat hebo kapjes rond gewichten allemaal mooi gesmolten en 3 dagen kunnen krabben en schuren aan je var om hem proper te krijgen.

rijden in regen met achterste rem die afgekoppelt is en op een witte letter op de grond vol op de voorrem gaan. dik vallen en door al je maten uitgelachen worden.

op het punt staan om met je scoot naar brommershop te rijden, 1x gas geven en gaskabel overvlammen (vanmiddag nog)


nieuwe carb monteren. Stukje gaan rijden en ineens een klap vanuit je cilinder. thuis komen na tijdje duwen en tot conclusie komen dat je de olieleding vergeten aan te sluiten had

met mb stilstaan vlak achter mercedes, in 1e en koppeling je neus snuiten en vergeten dat die in zn eerste staat en tegen mercedes aan klappen, wel niet hard maar tis tog dom :s (mn broer)

nieuwe cilinder monteren en in gang kicken, wil niet starten ga je kijken en kom je tot de vaststelling dat de cilinderkop nog in de doos ligt
(beste vriend)

sleutels in je buddy smijten en 3 uur later alles afzoeken voor je sleutels en dan herinneren dat ze in je buddy liggen. ligge kloten met schroevendraaier om slot open te krijgen.


op school je sleutel van je schijfremslot kwijt graken en tot de conclusie komen dat je zo ni kan vertrekken. sta je daar mooi voor lul :s

scoot op zijstandaart (stond die eigelijk mooi recht, moest hem nog knikken) gevlog: na 50 meter scoot vol tegen muur en voorvork tegen blok geplooit



..... zijn er wss nog wel maar kan ik nu niet opkomen :)
 
Dhr Projectx17 said:
bla bla heb ik geen achter rem meer
onder het rijden was er een steentje tegen me remleiding aan geknald dus no druk meer ik met volle vaart en ogen dicht die drukke kruising over
helemaal gek

Woei, heb ik ook een keer gehad, dat mn achterrem alleen werkte, maar ik niet meer tot stilstand kon komen..

Ook over het kruispunt geraast, afgeremd en gestopt daarna en een half pakje peuken opgerookt om van de schrik te bekomen 8P



raven stalker said:
met mb stilstaan vlak achter mercedes, in 1e en koppeling je neus snuiten en vergeten dat die in zn eerste staat en tegen mercedes aan klappen, wel niet hard maar tis tog dom :s (mn broer)


Droog :W
 
of scooter aankicken, dus je staat aan de linkerkant, en in mijn rechter hand had ik mijn helm en met mijn linkerhand ff aan het gas spelen uiteraat tegelijke tijd met de voorrem in knijpe --> laat ik toch progelijk die voor rem los :S bam scooter vliegt paar meter vooruit
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top