scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
het regende en me electro start deed beetje raar (nu weer werkend ;P) en ik wou kickstarten , flikkert dat ding uit me hand :(
 
Dhr Projectx17 said:
ik
ffies me blok gesplitst alles apart gelegt alleen me mebraam had ik ffies ergens anders gelegt
dus ik alles in elkaar zetten ben ik gewoon het membraam vergeten en ik maar kicken hahaha
toen liep ik trug naar me kast en zag het membraam legge

damn wat een ei dacht ik toen !

dus jij zette je spruistuk rechtstreeks op je blok? 8P
waren je schroeven niet iets TE lang dan?;)
 
Een groene opel astra verdekt opgesteld op een oprit naar een weiland zien staan en toch doorrijden, gellukig reed ik geen 70 maar 50 en had ik de papieren bij me dus toch geen bekering. Die klootzakken stonden te lazeren.
 
Phantom-Racer said:
handvaten verwisselen @ dealer maar die zaten nogal vast zaten ze er eindelijk op scoot starten gelijk steekgas BAM zo tegen een paar nieuwe scoot's aan:D (is mij nie gebeurd gelukkig)

sterker nog je was er niej eens bij:P ikwel en was wel grappig om te zien
ps geen nieuwe scoots ma voor reparatie.
dealer antwoorde droog.."als je ff je naam en tel nr 8erlaat komt et wel goed"
 
Om je carterkap los te halen eerst je kickstart demonteren 8P.

Of denken van ja, er zit nog wel genoeg olie in dat slangetje om m'n motortje te smeren, maar toch niet, gevolg; vastloper terwijl ie stationair draait.

Nick.
 
:?

nahja, wat d8 je van een wheelie trekken op de parkeerplaats van je werk en dan tog wel heel dicht tegen het punt komen dattie omflikkert en um nog net kunne houde maar wle je baas omver rijden die zun auto ging halen :P :D
 
sleutels in je buddy gooien, en er later 8ter komen dat je toch wel nodig heb om je scoot te starten:S

wheely maken voor het huis van een vriend, te hooggaan en in de tuin van z'n buren terrecht komen:D
 
vanmorgen nog kwam er een wijf met een zip (gaat 45) aan gaat ze zo op dr smoel in t scooterhok met egt 15 kmph ofsow 8P
 
Boostah said:
Testritje maken op je nieuwe scooter die je net van pappie en mammie gekregen heb... gas blijft hangen... contact er snel af en denken ik kijk er zo wel naar...

Volgende dag scooter pakken... aankicken... en mooi dat ding op het achterwiel de tuin door zien vliegen de fucking vijver in !!!! :P Kan er nu wel om lachen... toen niet :(

Toch wel de beste ooit :D
 
vriend van me werd ie achtervolgd door de politie, kijkt ie om, vlamt ie zo de bussluis in 8P ik kwam niet meer bij toen ik het hoorde :D tog maar ff een voorvorkje voor hem geregeld haha
 
haha buddyseat niet open krijgen omdat je de sleutel in het contect slot de verkeerde kant op draait, en dan zonder helm na huis rijden. Omdat je helm inde buddy zit

Of denken dat je scooter het niet mer doet, omdat hij niet wil starten. Maar dan er achter komen dat je bouiedop niet op je bougie zit.

Maar het ergste is nog: naar sjool rijden met nog maar een heel klein beetje benzine in je tank. En dan de helft moeten lopen omdat je benzine op is. Terwijl je voor ht verterek nog aan dahct om te moeten tanken, maar dat dan vergeten.

Is mij allemaal al eens gebeurd
 
wat vind je van deze:
Op de scooter van je vriend wheelietje probere .
Kijkt nar zen setup ,je denkt =>oh minder dan de mijne .
=>trek je wat meer gas open =>scoot gaat verticaal staan ,van de schrik trek je nog harder het gas open .vervolgens loop je achter die scoot aan en beland in de struiken!achterlicht en achterspatbord naar de kloten .
Schade 160 € :(
 
- Ik me brommer afstellen carburateur los enz. Alles er op kraantje open en willen starten en dan zie je opeens allemaal benzine op de grond. Benzine slang nog los. Dit vergeet ik altijd standaard.

- Ik net me brommer af wil ik hem starten voor de eerste keer. De koppeling greep niet aan enz. Alles weer er af zit me moer er niet op.

- Sproeier verwisselen. Ik klaar starten enz ding start niet. Zie ik die sproeier die er in moest op de grond liggen. Sproeier vergeten wel de oude er uit niet de nieuwe erin.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top