scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Originally Posted by yups
k ken een dude die vergeten was zijn zuiger te monteren,en dat zie je ook niet 1 2 3 als je scoot weer in elkaar zit

komen er dan krassen in je cilinder als die krukas er in schuurt?:rolleyes:
 
krassen vast niet :P

wat dacht je van heej me benzine meter is vol, en dan 5 min later .....BOAAAAAAAAAAWP ... kijk je in je tank leeg :|

ooh kut dat is waar ook er zat sluiting in me dashboard....
 
steekgas, er achter aan skieen met je voeten over de grond, dan de scooter+jezelf maar op de grond duwen omdat je anders een schuur in vliegt met dure grasmaaiers en auto's er in:D

resultaat: kappen stuk en veel kapschade. Tuutje van de demper ook helemaal dicht:D

Conclusie: killswitch kopen:P
 
Maat van me gister. Hij had net nieuwe scooter gekocht, maar hij vond dat ie nogal veel herrie maakte. Dus in de pauze, zei ik laat em is ff horen, kijken of het normaal is.
Dus hij start hem (Met slot door het achterwiel en aan een paal). Ik zeg geef is een beetje gas. Dus hij super veel gas geven maar niet ze achterrem in houden...

Gevolg: het achterwiel begonnen als een gek te draaien en het slot wikkelde zich dus op. Die scooter schoof met een noodgang naar achter zo tegen die paal!! (en dit midden op het school plein) De scooter zat echt strak tegen die paal aan!!! 1 van de 2 achterlichten (sr) helemaal gebroken...
 
Wout@SR said:
Maat van me gister. Hij had net nieuwe scooter gekocht, maar hij vond dat ie nogal veel herrie maakte. Dus in de pauze, zei ik laat em is ff horen, kijken of het normaal is.
Dus hij start hem (Met slot door het achterwiel en aan een paal). Ik zeg geef is een beetje gas. Dus hij super veel gas geven maar niet ze achterrem in houden...

Gevolg: het achterwiel begonnen als een gek te draaien en het slot wikkelde zich dus op. Die scooter schoof met een noodgang naar achter zo tegen die paal!! (en dit midden op het school plein) De scooter zat echt strak tegen die paal aan!!! 1 van de 2 achterlichten (sr) helemaal gebroken...

En voor de rest??
 
Dernet stond in scooterstalling komt er meisje met Kymco Sniper aangereden , drukt ze der voorem te hard in , slip onderuit :D
 
Stond gisteren met honda ss ( schakel ) van een vriend van me. Ik ga erop zitten en knijp op de linker rem hendel. Ik zeg zo jou achterrem doet het ook goed. en ik dacht oooooooooh wat een super domme opmerking :L

Ik had hem gelukkig na 5 seconden al door was het even vergeten :P
 
Nylez said:
Stond gisteren met honda ss ( schakel ) van een vriend van me. Ik ga erop zitten en knijp op de linker rem hendel. Ik zeg zo jou achterrem doet het ook goed. en ik dacht oooooooooh wat een super domme opmerking :L

Ik had hem gelukkig na 5 seconden al door was het even vergeten :P
HAHA zoiets had ik ook een keer:D:D
 
mijn bloopers

vorig jaar toen ik voor de eerste keer op ne brommer reed ben ik recht op ne muur opgereden, wou nog uitwijken maar twas te laat , met schouder tegen muur vollenbak ( gelukkig reed hem ma 30-40 ofzo :p )
een andere keer wou ik ne peug 103sp in gang lopen , net toen hij in gang stond gaf ik ffkes teveel gas brommer weg zonder mij ; recht de haag in :+
 
Of je tankt uit een jerrycan en komt er vervolgens 8er dat je broer hem had gebruikt om kvs bij te vullen en dat je je scooter ermee vol gooit en dan gaat rijden, he waarom valt tie nou uit 8P8P8P

Of je rijdt 200 m met je nieuwe rs en denkt dat ie genaait is maar de benzinekraan staat uit 8P

Of je wil een puch aan de praat krijgen en je gaat aanhangen bij een scooter en komt er dan 8er dat het bougie kapje + bougie eruit ligt tegen de cilinder aan gevolg: een geelectrocuteerde puch :P

En je kan ook nog aanhangen (met 80 km per uur) met je fiets met krantentas die vervolgens begint te fikken door het wiel:P

Natuurlijk waren we wel te cheap om een killswitsh te kopen dus trek je de bougiedop er maar af met je blote hand waardoor je een paar doodsvonken krijgt van je HPI:P

3x je 8eras krom springen van je mt:P

naja verder zijn er al heel wat dingen fout gegaan zoals : cilinder net vast ligt de voetpakking naast je +ralf+
3 uur kicken terwijl je bougie gewoon keihard kapot is

en dat was t wel zon beetje:D
 
rene (stormer van forum) had zijn loppeling niet goed vastgemaakt.... ik start dat ding, geef klein beetje gas, en daar ging die, koppeling naar de klote :D
 
1 Vriend van me scooter op middenbok en volgas geven ...BAM kartekap + kopeling naar de kloten.
2 scooter gehuurt op terscheling 25km/h sta ik bij de duinen zet hem op middenbok vol gas vald hij van bok rijd weg kan hem nog net na 10 m tegen houden flink voor lul.
3 Vriend van me, Kijk ik kan een wielly maken op m'n mt ... klap..nu heeft hij een spoiler achter.
4 rijden terwijl je achtrer wiel nog niet vast zit.
5 vriend van me zegt ik spring achter op. dus op het moment dat hij sprinkt geef ik gas bonk op de grond.
6 vol gas rijden met stnd. vertanding + 70 cc bam koppeling naar de kloten karterdexel verot.
7 band op burnen en dan daar mee naar huis rijde *D

dus veel domme dingen +pippi+
 
Last edited by a moderator:
MHL said:
rene (stormer van forum) had zijn loppeling niet goed vastgemaakt.... ik start dat ding, geef klein beetje gas, en daar ging die, koppeling naar de klote :D

Pardon niet goedvast gemaakt ik had net de moet op mn koppelingshuis losgemaakt om mijn drukveer te gaan vervangen en zo had ik m laten staan. Ik had niet verwacht dat iemand zo slim was om hem te gaan starten :L |( :)
 
hmm had nog iets.... oja :D
thuis komen van een school, proberen af te stappen, maar dat je voet blijft haken achter je tas en zo omvallen :D
3x gebeurt ofzo.... tijd voor een spuitbeurtje :P
 
ZmokerZ said:
hmm had nog iets.... oja :D
thuis komen van een school, proberen af te stappen, maar dat je voet blijft haken achter je tas en zo omvallen :D
3x gebeurt ofzo.... tijd voor een spuitbeurtje :P
Dat is wel balen, kan je tas niet in je buddy (met beetje duwen :P)?
 
ik was olie halen voor een vriend van me het regende en mn gas bleef af en toe hangen maja schijt gewoon boeken... dus ik rij het tankstation in blijft op volgas mn gas hangen maja boeie ik zet hem uit en zie dalijk wel verder ... ik olie halen nog ff met een andere vriend staan praten peukie roken en op mn scooter gestapt zonder na te denken over mn gaskabel die nogsteeds vol open stond, dus ik boek ineens volgas weg ik met mn domme kop nog mn voorrem inknijpen ook en dus mn scooter compleet met mij zelf onderuit
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top