scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
wanksta1 said:
uhm dit vind ik toch ook wel erg domme actie

paar dagen terug bij scooterboer komt een jongen carb halen dat is nog niet zo gek
hij koopt hem en hij ging weg toen ik ook weg ging ik kende hem een beetje en ik zeg zo van gaat die op je runner (had die eerst) komen zegt die nee ik heb nu deze dus ik kijk is het een focking SR ditech :L |(

hmmm
klinkt eerder alsof hij jou beetje wou fukken :*
 
eey ik ben niet dom ofzo
ik was erbij toen die de carb kocht en ik zag dat het een sr fluttech was en hij is scooternoobie dus lijkt me wel duidelijk
 
Ik ken er nog zat. Blok onder aerox leggen hele avond mee bezig geweest kom je er achter dat je geen lager heb voor 12 pen .

Denken dat je voorrem je achter rem is en dan slippen.

Chikies willen inhalen en stoer langs komen en dan vallen.

Niet meer weten welke benzine je moet tanken is geen gelul had black out ofzo.

kijken of benzine lampje doet deed het nie t5 km moeten lopen naar tankstation als er 500 meter verder ook 1 was
 
Last edited:
1/ op school je scooter laten warm draaien door ff te gassen terwijl mijn ketting nog om mijn achterwiel zat..... is me ongeveer 4 keer gebeurt
2/ringetje van vario eraf halen en hem daarna er BIJNA weer opzetten
3/kicken met zuigerstop
met ijzel 40 km/h de heuvel afrijden om vervolgens op je bek te pleuren in de bocht omdat je niet kan remmen op ijs.
4/ kicken terwijl je contact uitstaat
5/ shoke aanlaten staan tijdens het rijden en je vervolgens afvragen waarom je motor uitvalt.
 
door de sneeuw met een gang van 80 over een auto weg rijd rustig laten afremen en als je met 15-20 km/h afwil slaan om van de weg af te gaan vanwege et slipgevaar dan nog onderuit gaan(gelukkig had de auto achtermij 4X4 wiel aandrijving :))

of slippen in een bocht met natte bladeren :S
 
Cker irritant!
ik was daarnet trouwens nog iets vergeten, dat wordt dus.....

6/ met regen zo snel mogelijk je garage in willen rijden, maar dan keihard onderuit gaan op de zeer gladde klinkertjes, om vervolgens een week maar op 1 bil te kunnen zitten.
7/ mijn vriendin zat een keer achterop en ik wou een beetje uitsloven door een slip te maken voor mijn hek maar in plaats van de achterrem te gebruiken gebruikte ik per ongeluk mijn voorrem... de rest kan je zelf wel invullen... ze was behoorlijk pissed :rolleyes: maar was gelukkig niet gewond geraakt
 
Kicken met contact uit...

Je afvragen waarom bij wegrijden om de hoek opeens je scooter uitvalt omdat het benzine kraantje nog dichtstaat...
 
net zwart getint vizier gekocht... helemaal blij en gaat in het donker plus flink harde regen rijden met vizier dicht. je ziet geen aars maar tog... beter dat je gezicht ff nie nat wordt he! heb het geweten...
je rijdt met een vriend achterop met zo'n 60 km/ph vol loodrecht op een (onbekende) vluchtheuvel (loopt vrij stijl omhoog! :eek: )..... gelukkig, raar genoeg :s gewoon door kunnen rijden alsof er niets was gebeurd :D
 
Scooter van pizzabezorgen die niet meer blijft lopen.. bellen en op worden gehaald dan terug bij de winkel erachter komen dat er een beveiliging op zit dat als je standaart uit staat je motor uit valt (net als bij motoren).
 
:D

of je scooter doet het niet meer.. alle kappen eraf halen.. ding uit elkaar helemaal nakijken.. btje dingetjes eraf halen.. kicken, doet ie het nog niet:( boos worden.. scooter in elkaar zetten..

*ojah* benzine kijken jah wor tank leeg :|
 
stukje gaan rijden met mijn brommer samen met een vriend op een smal weggetje.
natuurlijk hem ook effe laten rijden.
stap hij op keert hij geeft gas plons de sloot in.
oeps vergeten dat ik de remmen nog moest maken
 
heb er ook nog wel een paar(waaronder wat klassiekers!(p.s. niet allemaal van mij hoor!)
o.a.
1: 1 dag je dna hebben en dan ff stoer gas geven in het scooterhok op school met je ketting erom, en dan je achterrem aan gort! waar ong. 30 mensen bij staan.
2. 2 dagen je dna hebben en ff stoer voor je maten een bocht willen maken en dan ff flink je kappen aan gort vallen voor een basisschool, die net pauze heeft.
3.een wheelie met je dna doen in het scooterhok en dan schuin 8erover vallen en je achterkap+zijkappen kapot vallen.
4. net je dna gespoten en hem op een schuine weg op de zijstandaart zetten.
>edit<je dna naar de fietsenmaker brengen om je rolletjes te laten vervangen, als je hem terug hebt zeggen dat hij nu 10x beter trekt en dan een week later de nieuwe rolletjes in je buddy vinden. hadden ze er niet ingedaan.
nou dit was dus een maat van me! best slim allemaal toch?
5. naar een meeting willen gaan op iemand anders zn zundapp, ff aanlopen, valtie uit 30 verschillende bougies proberen en van de dijk af aanlopen en dan tot de conclusie komen dat de benzine kraan uitstaat.
6. ff een km/h tellertje op je brommertje zetten, de goeie spaak zoeken, en dus je brommer naar achteren duwen, daardoor gaat hij van de standaart en valt je brommer op je airbrushed helm van 160 euro, bovenop de lak eraf+ stonk naar benzine en deuk in je tank.
ken nog wel ff doorgaan maar dan wordt het te lang:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top