scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Overkill Rox said:
afgelope zomer;

lekker aant toere, was beetje file op de weg, langzaamrijend verkeer enzow...
nja lopen daar van die strakke meiskes op de stoep :P ik helemaal blij natuurlijk ;)

ik kijk nog es om toen k voorbij was, en kvergeet vervolges dat et verkeer LANGZAAM rijdt, dus ik geef vol gas...

BENG, met bijna 30 tegen de auto voor me aan :X

kheb er gelukkig alleen maar een kapot spatbord aan overgehoude :D kon nog net beetje afremmen


gebeuren toch veel ongevallen door vrouwe niet? :D
 
op de 1 of andere manier denk ik altijd als die niet start dat het meteen iets heel ergs is...terwijl het gewoon benzineslang los is ofzo..vaag is dat
 
M@ste®foo®t said:
op de 1 of andere manier denk ik altijd als die niet start dat het meteen iets heel ergs is...terwijl het gewoon benzineslang los is ofzo..vaag is dat
klemmetje om benzine slang doen... gaat hij niet meer los:P
 
Toen ik was wezen kijken naar een scooter ff proefritje maken, daarna ding weer op de standaard zetten, maar de zijstandaard zat heel vaag gemonteerd. ff scooter schuinhouden om te kijken waar de standaard zat, en bijna de scooter laten pleuren... Vond die vent niet zo heel leuk:P
Niet gewend zijn om te rijden (1e dag dat ik m'n scooter had), bijna de eerste bocht uit vliegen.
 
sleutel kwijt van me speedake , schroevendraaier in het contact hamer erop en slaan :D njah uh .. toen had ik een schroevendraaier contact :D
kijk ik verder.. zit de sleutel in me buddy slot :(
 
v/d week me evo aangeslingert..
het enigste wat hij deed was .. rrrr..
tot dat ik hem perongelijk schuin hield toen ik hem
liet vallen... in eens wmoaaaap..
dus ik proberen te rijden schuin :D(was lam)
resultaat : op je giegel
 
Ik zal er ook is wat noemen:

rolletjes vervangen, zet me vario vsnaar en ventilvar erop moertje aandraaien. scooter gestart , vliegen alle rollen om me oren en de vario schiet wel 3 meter de lucht in. Hattik me moer alleen handvast aangedraait:D

leuk 50 watt halogeen lampe in je koplamp doen en het plastik begint te smelte:D

Lekker aant crosse op het industrie terrein en dan in het drijfzand belanden:D met 4 man kei hard lope trekke voordat da ding eruit ging. onder de modder naar huis gereden, heel me rijmschijven nar de neuk:S

bij school toen het glad was tusse 2 hekjes doorrijden en dan door glijden ook lullig.

eve een openlucht filter erop doen en nu blijkt dat heel me cilinder zuiger en krakus nar de klote is:D

kep er nog wel wat meer denk ik....:D
 
scoop643 said:

Oke, heeft niets met scooters te maken (ja een klein beetje)

Ik zou vandaag mijn kappen (blauw gespoten) wegbrengen naar iemand anders, en zou van hem originele kappen krijgen.
Deal gesloten hij kreeg er nog verf enzo bij. ik kreeg 40€

Dus ik print netjes van routenet.nl de route uit (40km).
Kom ik bij hem thuis. Ik kijk zo.... neeeeeeeej shit. het huisnummer vergeten op te schrijven8P8P8P8P8P.
Kon ik weer terug naar apeldoorn voor het huisnummer.
Heb nog wel bij iets van 10 huizen aangebeld, maar ze kende geen Dennis met een Neo's :(:(:(:(

Was wel weer een kl*te dag... maarja ik heb mijn kappen en m'n geld:P


Dis wel heel dom:P
 
gilardoninrg said:
sleutel kwijt van me speedake , schroevendraaier in het contact hamer erop en slaan :D njah uh .. toen had ik een schroevendraaier contact :D
kijk ik verder.. zit de sleutel in me buddy slot :(

pahahahhaha:D :D :D

die vinnek echt TE grappig :D
 
ik had m'n scooter verkocht, nette kappen erop die ik de week ervoor had gespoten.

de koper rijd m'n straat uit en gaat de eerste bocht op z'n plaat: verf dr weer af :X
 
scooter overkopen van n maat van je. Testrit maken, bochtje om rijden, beetje met t gas spelen en de gaskabel breken.
Kun je dus truggaan steppen tijdens de testrit.
 
Audio_Nail said:
scooter overkopen van n maat van je. Testrit maken, bochtje om rijden, beetje met t gas spelen en de gaskabel breken.
Kun je dus truggaan steppen tijdens de testrit.

das gewoon dikke pech....
 
DYteck said:
Ik zal er ook is wat noemen:

rolletjes vervangen, zet me vario vsnaar en ventilvar erop moertje aandraaien. scooter gestart , vliegen alle rollen om me oren en de vario schiet wel 3 meter de lucht in. Hattik me moer alleen handvast aangedraait:D

wat bedoel je precies met handvast?
wat ik draai die variomoer ook gewoon los/vast met mun handen.
nooit geen problemen mee gehad.
 
Paar jaar geleden motorolie in mijn scooter gestopt :rolleyes:. Dat kan wel dacht ik want er staat toch euro95 op de verpakking:X8P Schade viel uiteindelijk mee, niks mee gemold verder:P

Deze is niet van mijzelf, maar ik stond er naast:P Kameraad van me zat op de slider van Dickozzz en Dick sprong achterop en gaf gas. Scooter gleed onderhun vandoor, omdat ze er half opzaten.Boem de scooter maakte een salto en landde weer veilig op de grond 8P

Verder niet egt veel erge dingen meer meegemaakt:P
 
Aerox Wijchen said:
wat bedoel je precies met handvast?
wat ik draai die variomoer ook gewoon los/vast met mun handen.
nooit geen problemen mee gehad.

handvast dat is gewoon losjes met je handen aandraaien, vinnut knap dattie van jou er nie afvliegt:S:S

best gevaarlijk nog want bij mij schoot er 1 rolletje net naast me oog
 
Ik was juist me brommertje gaan halen , ga uit de winkel
ik start rijd een straat of 2 verder en die valt uit ik al zeer lastig kijken wat et was en maar zoeken maar vond nix toen keek ik in de benzine tank
was die gewoon lekker leeg , kon ik helemaal naar huis duwen .. :|

En ook es op achterwiel getrokken kom op de grond liggen daar wel steentjes cker ... gevolgd op me bek gegaan gelukkig was alleen me broek en beetje kapot :|
 
maat van me ging testritje maken zonder caterkap, want was hele tijd bezig met afstellen (elec gestart)

Kwam er een steentje bij de vario enzo... helemaal naar de klote...

En hij doet het vaker dat zonder kap rijden, hij heeft zijn vario er ook al eens af zien schieten:S
 
haha jaaaa me neef ook vorig jaar:



Hij had dus net z'n malossi vario ofzo op z'n SR gedaan, volgens eigen zegge goed vastgezet:P. Hij zette dat ding aan, zonder carterkap, om ff te testen. Hij rijd weg, LANGS Z'N VADERS NIEUWE AUDI A8!!!! opeens BOEM, vario vlieg eraf. Kwam ie tegen die boom aan 8P8P8P. Hoezo geluk? 8P+ralf+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top