scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Vertandingdeksel eraf halen, omdat je 2 ringetjes bent vergeten :) .
Eenmaal gedaan dekesel erop,nieuwe pakking,inbusjes in de locktite, goed vast gezet.
Uurtje of 2 laten drogen en dan zie je de 2 ringetje op de grond liggen 8P 8P 8P
 
juzz said:
Haha ja precies :P Is nog goed voor je conditie ook :+ ( helpt ook niet veel, die ene kilometer:P )
hahaha nee maar ik woonde eerst in Frankrijk en daar haddik al die scooter en daar woonde ik nogal ver van school (half uur op de scooter heen, half uur terug)
maarja kvind het wel makkelijk omdattik nogal lui ben :)
 
Op school je helm uit je buddy pakken, sleutels in de buddy leggen je zadel dichtdoen, en dan pas nadenken dat je sleutels nog in de buddy liggen.

Rolletjes vervangen (@pia) alles weer gemonteerd en zonder cartercap proberen te starten resultaat: dat start ding wat bijna tegen je kop aan vliegt

Multivar erop erop gedaan alles netjes erop gezet carterdeksel erop en starten ineens hoop lawaai doet niks meer die moer op je krukas vergeten (bij een vriend van me)
 
Bij mijn zip was de carburateur kapot dus ik een nieuwe gehaalt en erop gezet, dus ik voltanken die scoot. Opeens zie ik een f*cking grote plas benzine onder mijn scooter.
Was ik dus vergeten mijn benzineslang op mijn carb. aant te sluiten.....
 
Juliën said:
Bij mijn zip was de carburateur kapot dus ik een nieuwe gehaalt en erop gezet, dus ik voltanken die scoot. Opeens zie ik een f*cking grote plas benzine onder mijn scooter.
Was ik dus vergeten mijn benzineslang op mijn carb. aant te sluiten.....

:S normaal gebeurt er bij mij dan niks door me vacium pomp
 
bissie said:
Trouwens bij een F15 kan je in je buddysit komen als hij op slot zit :). Reuze handoig als je hem ion buddy hebt :)

bij aerox ook moet je aan linkerkant van je scooter staan en dan bij het frame voel je paar kabels lopen degene die het strakste zit is die van je buddy 1 keer trekken en *klik* buddy open!!

Noob actie maat van mij:

Liet zijn sleutels in buddy vallen toen zo hard getrokken aan zadel dat zadel krom was liet ik dat truukje zien hij kon zun eigen wel vermoorden hahaha!!

maja jullie zijn ook ammel nie zo slim ziek wel!
 
Leuk dat je dat hier vertelt, nu kan iedere turk ff kijken wat aerox eigenaars zoal voor spulletjes in hun scooter hebben liggen |( :|

Dat kun je dus gerust bij je bloopers zetten t.t
 
t zal best meevallen hoor
verder is elke buddy makkelijk open te maken, ook contact uizetten wann die niet op stuurslot zit.
btje jmmr dat je meteen begint te zeuren, en dan vooral meteen een turk aanwijzen. goed voor de maatschappij...
 
ik heb ook nog een blunder ( bloos bloos )
ik reed 3 km/h en reed ik weet zelf niet meer hoe maar ik reed tegen een paaltje aan en viel gewoon om :)
laterus
 
Heb net een scooter gekocht (wordt bijna 16), en wou vandaag ff wat schoonmaken, beetje rijden, beetje foto's maken met andere scooter enz.

Dus ik zet me scooter (Aerox) op straat op z'n bok. Nu weet ik zelf dat die bok een beetje scheef loopt, en de straat loopt ook scheef, dezelfde kant op.

Maargoed, ik was klaar met schoonmaken, dus haal me scooter van de bok af, alleen daar ging t mis. Op t moment dat ie naar voren viel, viel die ook naar rechts. Dus ik ging met scooter en al bijna op me bek naar rechts, dus ik ging naar links hangen (stond links naast me scooter). Op een gegeven moment had ik de scooter in evenwicht, dus ik dacht: NEEEEEEEEEEJ, na 2 dagen al de hele rechterkant verneukt.

Maar gelukkig kon ik m nog net rechtop trekken, maar ik was me echt doodgeschrokken.


eigenlijk een bijna blooper dus (gelukkig :P) :P
 
un viend zijn pa die pakt zijn werk tas uit de koffer van zijn viva en legde daarna de sleutel in zn koffer en toen viel de klep van de koffer om en op slot . na lang zitten trekken en dieuwen hebben we de boogje kapot gekrgen maar voor de boogje was een stuk kabel als we aan die hadden getrokken kwam die ook los
 
uhm van het weekend 2 gaskabels verneukt.. elke keer net iets te kort afgeknipt.. ben helemaal vergeten dat je ook stel schroefjes heb op de kabel.. :S:@
 
ik ook laast net nieuwe kappenste voor em sr gekocht (matzwarten van easyparts) ik er op gezte alels was klaar toen zag ik dat er in mijn voorbaand kleine schurtjes zaten ik speciale spray gepakt spuit het er op en jah hoor ik vergeet het op te laten droogen glijd zo me voorwiel weg zo kapen verneukt maar ik had nog wat leuke hebo stikers en nu zie je er nisk maar van gelukig


een vriend avn mij heeft een zip 2 ...... wilden hem stelen stuur slot was net door midden kwam hij er aan gerend hun gou weg hij kijt naar de scooter veder geen schade te zien hij rijd naar huis gaat ie met 70 door een bocht pleurt dat afgebroken stukje stuur slot er weer tussen jah nou dan ga je goed en dan baal je ook haha
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top