This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
in mijn beginners stadium een keer het halve blok uit elkaar gerukt omdat ie het niet deed om er daarna achter te komen dat je onderweg gewoon ergens je bougiedop verloren ben :L
 
Je scooter in een hele winter opbouwen. Alles laten stralen echt alles, kapjes vers van de spuiter terug je eerste ronden maken door de wijk. Helemaal verliefd op je brommer in de zijkant van een auto knallen en vandaag te horen krijgen dat ik hem niet meer terug krijg
 

dat is geen blooper dat is gewoon kut
 
- met een camino in je oprit binne komen te rijde aan 70km/h vervolgens spring je op de borduur VLAM de struik in, neem rondpunt knal op de grond huh? had nog ni door dat het nat was...

- met scoot aan het rijden plots een vogel tussen je wielen, floep en weer weg ???

- aan het rijden neem bocht kom uit bocht, scoot valt stil..??? probeer te kicke, kreeg scoot niet meer aan, dan tevoet naar huis kom thuis keek naar het contact... stond op af perongeluk met mijn knie afgelgt ... :d :|

- starten zonder bouchiedop gaat ook niet

-(n00bjaar)carterkap moertje draait tol, denken dat je carterkap sterker is dan een moer.. gevolg carterkap in twee stukken...
 
Duvel said:
- met een camino in je oprit binne komen te rijde aan 70km/h vervolgens spring je op de borduur VLAM de struik in, neem rondpunt knal op de grond huh? had nog ni door dat het nat was...

outch...
 
scooter afstellen... bougie er terug in draaien (handvast :X ) ff testen hoe hard ie kan
scooter valt opeens uit is me bougie eruit getrild... schroefdraad van de binnenkop verrot |(

naar tilburg toe rijden voor een neon licht... aangehouden en op rollerbank... alsnog die neon gehaald...

volgende dag :
straat uit rijden voorrang krijgen van een politie busje en 2 motoragenten terwijl je net je neon erop had gezet en ff aan het testen was |(
wel leuk dat ze ook nog een rollerbank in het busje hadden...
was in 2 dagen bijna 250 euro boete

straat uit rijden en voorrang krijgen van een politie auto terwijl ik reed zonder alle kappen geen verzekeringsplaatje of papieren bij me... alle kappen en verzekeringsplaatje bij een vriend hebben liggen en gewoon geen boete krijgen
 
op een donker kronkelweggetje rijden terwijl je licht heel zwak brand, en dan een bocht over het hoofd zien en rechtdoor rijden, en zo je scooter (inc jezelf) in een tuin planten.
 
oke dan zal ik ook eens beginnen...
(ik rijd trouwens een aerox)

- een scooter kopen (ik en gemotoriseerde dingen = ongeluk)

- na aanschaf 2e hands scooter heel dat ding uitvloeken en naar de winkel brengen omdat ie niet start.. vervolgens zegt die gast kijk jongetje dit ding hier dat is je choke dat is je grote vriend.. toen starte ie plots wel

- na toch maar veel problemen te hebben met de 2e hands scooter een goede (bijna nieuwe) 2e hands kopen bij de dealer (een prachtige sr ditech met virgilio kappen)
een ongeluk der mee krijgen wat niet mijn fout was.. de autorijder was zo aardig maar had geen papieren bij.. adressen uitwisselen schade laten opnemen bleek 1150 euro te zijn.. plots weet de autorijder van niets... hij bleek niet verzekerd te zijn.. (ik had geen politie laten komen, DOM) nu kan ik fluiten naar mn 1150 euro..

- uit eindelijk toch maar weer rijden op die vorige 2e hands die nog in de schuur stond. maar dan wel vergeten dat je de choke moest gebruiken..

- hiermee een wheelie willen maken en achterover vliegen

- achterlicht vernieuwen.. valt het moertje in me frame.... vervolgens denken van ag dat haal ik er dadelijk wel uit. en je scooter 2 weken niet gebruiken en je dan lam zoeken naar wat er toch zo rammelt...

- bocht verkeerd inschatten en je luchtfilter op een of andere manier der afrijden tegen de stoep rand

- gister nog me sleutel in me bak gedaan en vervolgens bak dicht doen..
en je dan bedenken dat je je reserve sleutel kwijt bent

- (helemaal in het begin) 3 weken zonder lucht filter rond rijden, omdat ie dan mooier klinkt.......

- de demper van me uitlaat omdraaien waardoor ie omhoog staat.
nu blijkt dat als je wegrijd je zoon ernorme vergassing veroorzaakt bij die fietsers achterje dat ze je bij de volgende x dat ze je zien ze je gewoon op je bek willen slaan.. (met als gevolg dat ik toch nog maar ff snel wat gas gaf zodat ik nog ff kon oversteken en van het gezeur af was, hierbij wel weer bijna een ongeluk veroorzaakte)

- op de scooter in de zomer naar de stad gaan om kleren te kopen (rollerbank)

- gas hendel was gaar.. dus ik nieuwe dingetjes gekocht. alles gemonteerd.
ik start me scooter blijkt dat ik toch iets fout had gedaan en stond ie op half gas.... vvvvvrrrrooooeeeeemmmm tegen de muur....

- met 80km/h op een drempel af vliegen en vergeten te remmen waardoor je je achterveer finaal kapot rijd....

- als je dan een nieuwe achterveer hebt gemonteerd niet door hebben dat omdat je je achterkant hebt laten rusten op je achterwiel je bougie kabel uit de dop is geschoten.. en vervolgens 10 mins lopen denken GVD wat kan dat nou weer zijn net deed ie et nog....

[edit]
- nog vergeten een luchtfilter in je buddy... hoe ik der bij kwam om daar aan te beginnen :s dat heeft me echt bloed zweet en tranen gekost... das echt een tering karwij. maar wel gelukt hèhè
[/edit]

ik denk dat dit het wel zoon beetje was...
verder zit ik nog steeds (en zal altijd blijven) in me noop fase en zal het lijstje alleen maar langer worden....
 
Last edited:
Gizmotreme said:
hehe ook een andere keer. schieten nu te binnen kerel had scoot vast aan handvat. linker kant. Hij wild zo nep doen dat hij hem aan een andere kerel wilde geven. Doet die um zo naar hem toe. glijd handvat eraf. BOom scoot op degrond voor um |(

Is mij ook wel es gebeurd
 
misschien een beetje een oud topic, maar wil hem toch nog even hier neerzetten....

Het gaat niet over mezelf maar over een maat van me. Ik vroeg een keertje na werktijd, hoe krijg je toch krassen bovenop je scooter? ben je over de kop gevlogen ofzo? Want krassen bovenop krijg je normaal iig niet voor elkaar.

Naja hij zo vertellen dat hij een keertje deolie van de voorvork wou bijvullen, hij zo leeg laten lopen aan de onderkant, maar wist niet hoe hij hem bij moest vullen, en heeft hem daarom maar op de kop gezet :X om hem zo maar bij te vullen:S

Was er jammergenoeg neit bij om te kijken he hij het voor elkaar heeft gekregen om hem op de kop te zetten en met die benzine enzo.... het zal er iig leuk uitgezien hebben 8P8P8P
 
Toen ik net me aerox had wist ik niet dat er een choke bestond.
Ik altijd 15 minuten kicken voordat ie starte. Zonder gas en dan deed ie het pas
 
en je dan ook maar nie afvragen waar da stomme ding is onder je linker handvat?

njah, eik nog nix gehad :W
behalve bijna muh baas omver gewheelied...majaaaaaah
 
me buurjongen reed een keer langs, en opheen hoor ik een *** herrie, kijk ie achterom, gaat remmen..... (hij reed best hard) kijk ie, is tie ze uitlaat kwijt 8P

later een kwartier lopen zoeken, en jahoor daar lag ze c20 8P
 
of als iemand vraagt of je gas wilt geven en je zegt vrolijk jah, en dan tegen hem verkondigen dat z'n gas hendel vast zit terwijl je de verkeerde kant op draait:X:X:X

(geen idee wie dat was O-))
 
koppeling.... blijft niet leuk:
1x bij een vriend thuis tegen het systeemplafond
1x tegen mijn knie, en 1x net langs mijn hoofd heen:S

van het weekend ik dat ding zo ff elec starten kijken of het nu werkte, hoorde geen geratel meer dus dacht zal wel goed zijn, maar sloeg niet aan doordat accu leeg was, ik voor zekerheid nog ff kicken. Toen kwam ik en volgens mij de hele buurt er achter dat de uitlaat er af lag :X

denken dat je met lichtere rollen hoger in de vario komt, en daarom ook die rollen er in gooien. en het ook nog eens iemand hier @ forum zeggen die er om vraagt .....

en dan nog mijn ongelukken maarja dat zijn niet echt bloopers....
 
nou je het over rollen heb
een gozer die ik ken die d8 dat je rolletjes in je cilinder zaten
wij allemaal lachen, hoor je hem ownej ze zitten in je carb
 
Status
Not open for further replies.