This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Originally posted by monstaboy
Kickstart eraf halen voordat je je carterdeksel eraf haalt, was 1x en nooit meer.

Mwhahaha dat is me al 2x gelukt, had ik net dat ding eraf...
Erm waarom DOE ik dit 8P
 
Denken dat je je scoot de schuur in rijdt, na 10 seconden veronderstellen dat je niet vooruit gaat achterom kijken en gat van 5 cm in de bloementuin zien door burnout... (ma was niet egt blij)
 
Hmm.. diesel tanken en dan proberen te starten |(
Hij liep 5 seconden met wel vette rook erachteraan

Achterwielmoer verliezen terwijl je op de provinciaal rijdt met 80 digi met heeeeel veel auto's achter je

Naaldlager vergeten bij nieuwe cilinder monteren :|
 
2 uur staan kicken omdat ik niet van het bestaan van een choke wist
(dacht dat het een soort van nitro was)

paar km geprobeerd die kut puch van een vriend van me aan te rennen, was hij vergeten te tanken :|

vriend van me staat op school en krijgt zn rox niet gestart..ik even helpen natuurlijk..maar hij starte na check van alles nog steeds niet ik naar huis fietsen andere bougie gehaald, cillinder kop eraf gehaald naar de cillinder gekeken, zag niks, vervolgens carterkap open, nog steeds niks raars te zien, vervolgens naar de plaatselijke dealer lopen (sumatra) was iets van 5 km lopen, zeggen we dat hij niet start, geeft kevin 1 kick en loopt ie weer :|
 
aanhuppeltomos weer in mekaar bouwen & daarbij ff compleet puchblokje van de plank gepakt die ik een paar maanden geleden in mekaar had gezet..

Kwartier lopen hollen, en ik kon achteruit terugrijden, omdat..

mijn spietje ontbrak, morgen naar dila omdat ik nergens zon kutding kan vinden :| :X
 
Vriend van me belt op; "hey ik heb zojuist een mhr-r gekocht, zin om ff te sleutelen?" Ik snel gegeten en daarna naar hem toe gegaan, kom ik daar, is ie bijna klaar, alleen de kop moest er nog op. Ik een beetje geholpen en er vanuit gegaan dat alles goed was gegaan. Klaar, starten; takketakketakketakketak!
Ik kijk naast mijn schoenmaat 46, wat ligt daar?
Verrek, een naaldlager!
 
cilinder vastdraaien zonder je te concentreren.. krik, krik, krik, *klik* en dan heel hard vloeken

zuigerstop erin laten zitten

bougiedop vergeten erop te doen

contactsleutel vergeten te draaien

redelijk brute setup starten zonder killswitch of contactslot of middenbok.. kappen zaten er ook al op |( gas blijft hangen en terwijl ik de achterrem vasthou moet ik t kapje losschroeven voor m'n bougie en de dop eraf trekken, resultaat: koppeling was niks meer dan een krom plaatje 8P

lagers zijn versleten, geen zin hebben om t blok te splitsen en het blokje naar de dealer brengen, weekje later ophalen, maakt een verdacht zwaar geluid "zal wel niks zijn" .. rij ik de stad in: *KLING* en dood.. eenmaal thuis cilinder eraf, gat in de zuiger geknald :| heeft de dealer m'n sproeier vervangen door een standaard sproeier |(

kymco dj extreem verhogen maar niet de bougiekabel verlengen, dan bij iedere testrit een bougiedop er doorheen jagen (t was zondagavond :|)

vertanding eruit willen halen: "waarom gaat ie er niet af?" en dan op de achteras tikken, vliegt er een stuk aluminium uit t naafdeksel 8P
 
- Voor de grap 2 liter slaolie bij iemand in zn tank gooien (Sparta Rocky 1978) ding heeft nooit meer goed gelopen :W
 
1: dit was de eerste keer dat ik op een scootertje reed..
het was een hyho-soen rush ofz0w.. hij was van een maat van me en dat ding was echt gaar dus ik rondje rijden
ik ga de bocht om... hoor ik ineens een geluid onder die scooter vandaan komen... ik dacht zo zal wel tis gaar ding.... dus ik gassen bij de 2e bocht iets harder gaan en kei-hard op mn plaat gaan... was zn schokdemper kapot en hing uitlaat 2 cm van de grond en een kei op de weg :S
gelukkig niets ernstig allen die pijp kon je afschrijver met 4 deuken..

2: een keer op mn eigen scooter rijden en ik zie bij de snackbar paar vrienden zitten.
dus d8 ik rij even langs en terwijl ik me omdraai is er zoon "leuk" stoepje van 3 cm hoog, ik d8 niets aan de hand tot dat ik er achter kwam dat de andere kant van dat stoeprandje 7 cm lager lag :S
ik ging gelukkig niet snel dus kon mn scoot nog opvangen voor dat ie viel maar mn leovincie sprinter was d00d.

3:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by monstaboy
Kickstart eraf halen voordat je je carterdeksel eraf haalt, was 1x en nooit meer.
--------------------------------------------------------------------------------


ik bedenk me net dat ik dit altijd doet dus snapte de blooper ook niet echt, toen ben ik eens wat verder gaan denken en om 1 of andere reden voel ik me nu erg d0m
 
Last edited:
Euro 95 tanken terwijl je mengsmering moet hebben, is 250km goed gegaan, toen liep het niet zo lekker meer.
 
leuke....

heb net me runner in parelmoerkleur in de schuur staan op de eerste dag al:

kik hem aan (had geen accu) schiet dat ding aan vol toeren klapt met het wiel op de grond schiet van de bok scheurt de poort uit (``SPOOKrijder``) en knalt tegen een geparkeerde auto blijft ff staan , nog steets vol toeren , begint te burnen. en valt vervolgens om.

resultaat:

me mooie spuitwerk naar de knoppen , kap gebarsten , handrem stuk , uitlaat beschadigd en later bleek dat de ophanging vd uitlaat tegen me wiel was geduwd

dus kostte me ook nog een band |(

gasschuif van me 17,5 verkeerd gemonteerd |(
 
De kranten met je scooter doen een paar km van je huis (10) en dan opeens stil komen te staan

Helemaal naar huis lopen en thuis maar denken wat er verrot is
Gelijk beginne met carterkap eraf alles goed dus ff bij cilinder kijke
Ow bougiekapje ligt eraf
 
Nog een leuke van een vriend van mij.... Splinter nieuwe Mhr replica op zijn zip zetten.. en dan doet hij zijn pistom veertjuhs der niet ,in en dan raar staan te kijken waar die grote groeven vandaan komen... Cil is niet eens vast gelopen
 
rijden op het gras en dan zo dom zijn om over een voetbalnet te rijden heel het voetbalnet tussen je achterband nieuwe gaan pikke op school

op achterwiel rijden met knie op zadel en dan er afspringen omdat je bijna overklapt en dan je bcd spoiler verneuken

met 2 man tege 70 km/h op landbouw weg rijden omdat je dacht dat flikke achter je aan kwamen en bijna bocht missen dus achterrem in houden tot nu toe alles goed ,,,,,,,,,,, maar dan ben je zo dom om een klein tikje tegen je voorem te geven en pats tege 70 op de grond op de stenen ,,, kappen verneukt en gsm ook volle gewicht van die kerel achter mij op me gekregen en scoot ook nog eens op mij gevallen pff dat deed pijn 3 minuten in de modder gelegen ik was gewoon helemaal bruin van de modder dit laatste op de dag dat het nieuwjaar word
 
Originally posted by Beta_Racer
en dan doet hij zijn pistom veertjuhs der niet

doet me denken aan:

ongelukje krijgen en scoot binnen 2uur volledig standaard maken. cil erop rossen(zonder circlipjes, duurde te lang ), varioring erin proppen en weg ermee, afstelling sproeier 120, malossi rode drukveer strakke trekveertjes en 3,5 grams rollen. op volledig begrensde scoot. liep netjes 38 , iig niet te hard.
 
de elektrische start gebruiken met de bougi stop erin ( gelukkig niks naar de klote ) weg willen rijden met slot om het achter wiel ( het slot in stukjes kunnen flexen )

ook toen het water op het veld van de boer bevroren was wilde wij met de scooters over het ijs scheuren. Allemaal lachen. Ik had een lek in de koelvloeistof maar toch met mijn stijve kop erop gegaan. kheb net 15 min staan crossen op dat ijs en ineens KLING vastloper. Mijn Evo 50 naar de haaien
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.