scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Mn broertje (heel onervaren scootridjer) pakt de walnoot van mn maat en knijpt rem in terwijl hij gast en laat dan de rem los, recht op de fietsenrekken van de voetbal. Nog een verhaal van mn broertje; staan we bij de coffeeshop wilt hij ff naar een maat rijden met mn viva, ik ja sgoed, ik loop de shop binnen, hoor kaboom, kijk naar rechts, denk het is iemand anders, kijk nog is ligt hij met mn viva op de grond te lachen :S
Was op het veldje, had net geregend, rijd ongeveer met 50 en wil leuk slippen, het was dus nog wel nat en gleed zo onderuit, gelukkig nix met scoot behalve wat gras tussen de kappen.
Rijden op het fietspad, nie genoeg ruimte geven en met stuur tegen het stuur van een fietser opknallen, net nie gevallen gelukkig.
Een maat van me was beetje stoned ofzo, hield de sr van zn vriendin vast aan het stuur opeens laat hij hem vallen : "dacht da jij hem vast hield" :P
 
Originally posted by InsaneMalebrain
Ik ben goed in het kapot draaien van boutjes :| Die dingen breken bij mij echt op de meest klote plekken af 8P

same problem here :|
meschien zijn wij wel te sterk ofzo :rolleyes:
 
Met vriendin achterop over spoor rails rijden ( tussen de rails) kreeg daarna meteen klappen van haar dat ze hiet niet leuk vond :D

Stoppie maken met vriendin achterop.. resultaat: ze komt met der gewicht tege mij aan ik liet ut stuur los allebei op onze bek:
te veel gas geven bij het weg trekken als er bladeren op het wegdek zit.... gevolg vriendin raakt in paniek en begint aan mn armen te roppen... bijna gevallen :D
 
lekker wheelen door de straat maar dan net ietsie te ver je gas opentrekken... ik scooter vasthoudend dr achter aan rennend, schelden, tierend en vloekend resultaat geen enkel schrammetje op mij en op de scoot waarom, omdat ik in de bosjes landde :P
 
Beetje gassen op standaard (gelukkig met std scoot), opeens raakt het achterwiel de grond en ik maak een wheelie en zit binnen een seconde in de schutting. Geen schade. :P

Met de grootste tering herrie (filterloos, etc.) zonder helm zonder kappen beetje sjezen.. en dan een motoragent tegenkomen. Keerde niet eens om, enigste x dat me dat ooit was gebeurd. :D

Kickstart eraf halen voordat je je carterdeksel eraf haalt, was 1x en nooit meer.

Wheelie maken, eraf glijden maar nog wel steeds de handvaten vast blijven houden. Gevolg: volgas wegtrekken met je poten over de grond slepend.

En nog wel de lompste misschien.. had net nieuwe cilinder en dan zet ik de zuiger er verkeerd om in.. 1 dag rondgeblazen, zelfde avond peert ie vast. Hele bovenkant van de zuiger afgebroken, zuigerveer was gewoon weg, en cilinder gelukkig nog intact.
 
Originally posted by streetje
wat ben jij goed voor je vriendin :D


tsjah ik moet toch lol beleven :D


ooohja vandaag ik haal der van school af,

ze gaat altijd aan me hangen want ze zit op de fiets

ik geef dus voor de gein volgas, stuur klapt dubbel lag ze nu alweer op de grond :| en ik heb een klein krasje,

ik mocht alleen naar huis toe rijden en nu heeft ze geen zin meer om het weekend wat samen te gaan doen :|

ff de hele week mn excuses aanbieden en bloemetje sturen
 
Gas blijven hangen terwijl ik 50 reed op redelijk drukkge weg. Vriendin zat achterop, "doe normaal, niet zo hard 8P" Trok door tot 80 digi en toen contact snel omgedraait. Was met dr70, 19mm en shot op vertikaal. Best geschrokken toen :D
 
Originally posted by HasjSNAke
Voor de gein volgas noemt ie dat, leuk geintje dan :D

als je eens wist hoeveel mn vriendin wel niet pikt whahaha


damn ze is gewoon perfect :| ik flik altijd geintjes bij der uit en ze word nooit ECHT boos of juist wel en dat ik het niet door heb |( maar goed als ze ''boos'' is reageerd ze grappig 8P
 
ik ben een keertje me vriendin verloren
ik zeg zit je ik hoor iets gemompel dus ik trek op bam zo met der reet op de grond hahahah

voor de rest niks ergs eigelijk
ja twee getunde manstons vast naaien door een te kleine sproeier
voor de rest niks
 
gisteren nog , benzine slangetje gescheurd , stukkie afknippen en toen was ie te kort.Ik denk , ff kraantje beetje draaien zodat ik weer genoeg ruimte heb.natuurlijk lekken als een gek ( tank was vol)
als een gek hele tank uitbouwen en leegkiepen in jerrycan.
Vanmorgen stonk halve huis naar benzine ,ik dacht dat het me scoot was maar wist niet waarom (plasje ofzo wat lag te verdampen) was het me pa z'n motor die de hele dag hebt lopen lekken :s
 
aaah lol ik kom echt zoveel tegen wat ik ook vaak heb gehad. :D



1: Met een vriend aant sleutelen. Zuigerstop erin, vertellen tegen je vriend dat sommige zo dom zijn om dat ding er niet uit tehalen, 2 min. later ik starten, jaaaahooor ik ergat m . STOM!

2: Een vriend van mij ging over een afgekapte boom stam springen. Komt ie aanrijden, voorwiel gaat mooi de lucht in, achter wiel ketst ook mooi de lucht in maar door de klap ging zijn voorwiel gelijk naar benenden en stond die gozer ECHT 10 a 15 sec. op evenwichts punt op voorwiel en viel daarna weer goed terug. STOM!

3: Andere vriend van mij: Nieuwe ditec, staat op bok, hij met 2 voeten aan 1 kant een beetje schommelen, valt ie om met zijn rug op de grond. en scoot natuurlijk volop schade. STOM!

4: Vriend van mij met sr: Gaat op zijn bek, scoot valt in het gras, schuift door, en nog meer, geen schade nog, lantaren paal langs de weg, KLETS! stuur kap erop, scoot glijd weer de weg op door klap (zo'n rondeje maakte die, flinke schade. JAMMER!!!

5: Vrienden van mij rijden met groepje van 7 a 8 scoots, 1tje had scoot van dealer geleend (kennen wij goed) scoot was nieuw, komt bruggetje aan, ligt plankje op, was nat weer, iedereen rijdt erlangs, gozer met geleende scoot rijdt er overheen, plankje was goed zichtbaar, schade op scoot ook. STOM!

6: Me ex zit op me scoot, ik zeg: we gaan, zij start, ik had nog niet beet en ze gaat ineens achterop zitten al, trekt bennen in, ik zie vallen, ik grijp naar scoot, pak ik me gas beet! Bwapppp! gelukkig net niet gevallen! STOM!

7: Vriend van mij komt aanrijden, ziet brug, denkt: gekke schans! , geeft nog meer gas, springt er schuin af, de zip ging steeds schuiner ten op zichte van de weg..... Bijna gecrasht! STOM!

8: Ojaaa!!! vergeet ik bijna mezelf nog een keer : Ik met me runner met nog een zooitje vrienden naar alphen, word op tv gezegt binne te blijven omdat er keiharde wind was, wij hoorden niets want we zaten al op de scoot, ik helemaal in een lachbui omdat ik elke keer bijna van de weg waaide op zo'n boerenland weg, me scoot waaide gewoon ineens uit, ik op 1 been staan om te kicken, val ik bijna om, komt vriend me helpen, zet brommer van m neer en die waaide ook bijna om, hij kon niet meer opstappen en stond dus ook met een probleem, eindelijk op de terug weg...... ik iemand achterop genomen omdat ik anders te licht was, komt er een wind vlaag waar je eng van word, ik de berm in, ik laatste 2 km per uur bij steppen omdat ik anders omviel, sta ik stil me evenwicht te bewaren, komt er weer zo'n wind vlaag, val ik om!!!!! DAMN!!!! pech!!!

Dat was het wel zo'n beetje denk. :)


eddit: er schiet me ineens weer in te binnen.....

Ik op cita blazen, op achterwiel, ging altijd goed. Zegt vriend: kun je dat met mijn cita ook? Ik zo van : geef maar. Ik blazen, trek wiel omhoog, klapt 1 voorvork poot eruit en die andere hing nog net vast..... Ik helemaal para daar in de lucht..... landing was verbazend zacht. Alles heel. Ik had geluk dat er 1 net bleef hangen. Voorvork was wel gelijk kapot. :D
 
Last edited:
Posted by A-Bizar

8: Ojaaa!!! vergeet ik bijna mezelf nog een keer : Ik met me runner met nog een zooitje vrienden naar alphen, word op tv gezegt binne te blijven omdat er keiharde wind was, wij hoorden niets want we zaten al op de scoot, ik helemaal in een lachbui omdat ik elke keer bijna van de weg waaide op zo'n boerenland weg, me scoot waaide gewoon ineens uit, ik op 1 been staan om te kicken, val ik bijna om, komt vriend me helpen, zet brommer van m neer en die waaide ook bijna om, hij kon niet meer opstappen en stond dus ook met een probleem, eindelijk op de terug weg...... ik iemand achterop genomen omdat ik anders te licht was, komt er een wind vlaag waar je eng van word, ik de berm in, ik laatste 2 km per uur bij steppen omdat ik anders omviel, sta ik stil me evenwicht te bewaren, komt er weer zo'n wind vlaag, val ik om!!!!! DAMN!!!! pech!!!



hahah jah dat was op een zondag, dat weet ik nog wel die harde windstoten.. toen ging ik vliegeren ik vloog de lucht in man gelukkig brak het touw... en scooter rijden... daar d8 ik niet eens aan man zo gek was ik nou ook weer niet hahaha
 
Niet echt een blooper, maar eergisteren mijn opperranzige neo's voor t eers tin een half jaar weer gewassen..

Kijk ik vandaag weer ff naar het blokje, is het WEER even ranzig :| kut herfst..

en over dat winderige dagje, ik wou op die dag een zeil op mijn zeepkist zetten (plank op wieltjes), maar t mocht niet van pa :(
 
1. warmloper door te kleine sproeier :|

2. achterop op eigen scoot, vriend rijdt, maakt wheelie, ik kenker der af :|

3. kicken met zuigerstop der nog in :|

4. ik me afvragen waarom me carb maar bleef lekken, wist ik veel dat er een pinnetje door de vlotterbak moest :|

5. Wheelie maken op de voetbal, iets te veel gas en whoeps rennen achter je scooter aan, wel 3 keer meegemaakt :|

6. met 100 over de trambaan...whoeps daar gaat Sjoko 35 meter over het asfalt :P

7. wegrijden met slot door voorvelg, geen schade slot zat alleen kenkervast :P

8. maat van me: blijft met zijn veter aan standaard van pizzabrommer hangen, wil been intrekken om weg te rijden en trekt zichzelf dus zo om :P

9. kicken zonder bougiedop derop :|

10. cil kop te strak aandraaien, krak horen :P

En vast nog veel meer :P
 
laatst... met wat lui je weet wel.. ik aan ets leutelen.. komen maten kijken.. wat ouwehoeren...op het laatst stuk of 6 man erbj.. wassik koppaking vergete:D vaag dat die lekt :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top