scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Hmm, sta je beetje te kloten met wheelies, gaat ie goed, geef je nog wat gas (te enthousiast) ren je achter je scooter aan :| met een stuur in je hand!
Naja, dat ding ging op zn achterwiel, achterlicht over de grond te schuren, maar kreeg hem weer veilig terug op aarde.
Toen met een shock verder gaan wheelien :D
 
FF wat dingen die idereen wel tegen komt :rolleyes:

-Naar het gemeentehuis rijden om me rijbewijs op te halen, scoot sluiten met schijfremslot en hangslot, en bij het buitenkomen ff naar me sleutels zoeken..................shit die liggen thuis :eek: Naar huis wandelen om sleutels en dan nog s te voet terugkeren.

-@ school hangslot losmaken, scoot starten en wat met het gas spelen voor ik wegrij. Zegt een maat van me plots: "Is dat iets nieuws daar op je remschijf, dat oranje ding daar :P "

-Blijven kicken terwijl scoot niet in contact staat (is ondertussen een klassieker aan het worden 8P )

-2 fietsers die naast elkaar rijden, inhalen op het fietspad en dan op een andere fietser knallen die uit de andere richting kwam (wist niet dat het een fietspad in 2 richtingen was :| )

-Vergeten benzine uit vlotter te laten lopen om een sproeier te wisselen, me hand stonk wat naar benzine.

Dan nog 1'tje van me eigen moeder:D :
Ze had r scoot pas 15min, wil ze nog een ritje maken voor ze hem in de garage zet. Ze geeft wat gas en ziet de auto staan, ze stopt en wil (net zoals ze vaak met r fiets doet) de voorkant van de scoot optillen door aan het stuur te sleuren. Wat gebeurt er dan, gas wordt volledig opengetrokken en ze knalt met 5km/h op onze eigen auto :p

/edit/ heb nog een leuke:
Bij het monteren van me S2 zat me onderkap wat in de weg, hij kwam tegen de uitlaat aan. "Dat los ik wel op als de uitlaat erop zit"
Toen we de uitlaat er eindelijk opkregen (heb zitten klooien met de ophanging, had de boutjes al vast gedraaid terwijl die los moesten zitten om de uitlaat passende te krijgen. Was de oorzaak van uren gevloek en gepruts |( ) was ik zo blij dat ik wou gaan toeren, kom ik terug: "damn die pijp stinkt!!!!" Zegt me maatje: "euhm, je onderkap............"
De kap zat helemaal aan de uitlaat vastgesmolten :+
 
Last edited:
naast je scoot staan en rem in vol gas om een burn out te maken whellie door het raam als gevolg.
5 km lopen omdat ie niet start kom ik erachter dat me bougie los getrilt was.
 
Net nieuwe scooter ff iets uit buddy halen laat ik mijn sleutels erin liggen [allebei] :D door veel inbrekerstechniek :P is het mij en een vriend gelukt om de sleutels eruit te halen.
 
ik was me scooter inelkaar aan het zetten motor eronder enzo cilinder en een termostaat eringezet en de heletijd afvragen waar dat loshangende stekkertje voor was. Helmaal in elkaar gezet ff stukje rijden om te kijken wat de deed. Reed lekker maar werd niet warm heel veel bedrading doorgemeten tot ik bij dat lohangende stekkertje kwam.8P

bougiekabel vernieuwd dop erop gezet maar nog niet aan de bobine en maar kicken. en dan achteruit bidden omdat dat stomme ding het maar niet wil doen.

stekker van het contactslot loshalen kappen erop zeten en gewoon niet snappen wrm die het niet doet.
en wederom weer veel achteruit bidden!!

Helaas is dit mij zelf allemaal overkomen|(
 
afgelopen zomer beetje weely's maken op m'n citta... net in die straat waar alle mensen op het balkon zaten te genieten van het weer klapte ik op me bek:| 8erwiel er scheef in... snel ff recht trappen en snel weer verder rijden:D
 
Toen ik 16 was pizza bezorgen met FOX.....moest aardig rechte weg rijden (4km lang) dus ff die gaskabeltje bij je hendel eruit trekken dan blijft tie hangen aan je handvat (simpel systeem) DUs dan heb je een CROUSE CONTROL kon ik lekker zonder handen rijden :D.......kom ik aan bij klant gewoon contact uit en uitrollen. Klant betaald.....(geen tip :S) brommer starten knalt dat ding gelijk van ze standaard af de voortuin van de klant in hahahahaha ging kapot van het lachen
 
Originally posted by PsychoDude_666
Huh leg dit eens uit?
Ze rijdt zo'n meter of 2 en ziet plots dat als ze blijft doorrijden dat ze onze auto raakt. Dus remt ze, zet ze beide voeten op de grond en wil ze het stuur opheffen zoals je met een fiets kunt doen om dan in de andere richting verder te rijden. Maar als je aan je stuur trekt heb je automatische je gashendel mee, en die heeft ze helemaal opengetrokken. Gevolg: scooter stuitert vooruit tegen de bumper van de auto en moeder met scoot tegen de grond :D
 
vriends SR helemaal zonder schade overgeven aan een ander die hem aan de gashendel vastpakt..:( (scoot stonde nog aan) scoot langs je zien schieten....:((gelukkig niet mij gebeurd.
Met je broer ze scoot waarvan het reservesleuteltje gebroken is, je buddy dichtgooien terwijl je sleutels nog in je slot zit dat je net in je buddy gooit..:((ongeveer 10 kilometer van huis).
 
je scoot maken nieuwe cil eropzetten en denken goed te zijn voor de buren door een nieuwe pakking tussen je demper van je uitlaat te doen. je ben die dag gul dus laat je het door je kleinere broertje doen (12 jaar). hij netje pas gemaakt en zelf gemonteerd op die pijp :P daarna 2 uur kicken zonder dat ie aansloeg:p bijna geen geluid (:Pwij blij:P) beetje geborrel in het begin;) daarna denken dat je uitlaat verstopt zit, komt het kleine jong er bij nog geen gat in het midden gemaakt te hebben:P wij gat erin gemaakt 1 keer kicken en scoot stond aan :P wel weer een herrie maar dat kwam door die kut uitlaat :P broertjes power:P:P
 
:)
Ik met kameraad achterop en friendje op ciao rijden naar de bios, onderweg komen we een "te koop, Mint" tegen. Friend op ciao:"hier lijpe scooter te koop"
Ik kijk, lach..kijk voor me. *schrik* vol in de remmen en dan een bout in mijn been doordat ik achterop ciao reed :)

Verder vol houden dat een citta zonder uitlaat harder gaat dan met :p
 
Buddy radio inbouwen, dingetje er na een week weer uit halen en vergeten de twee draadjes van de accu af te halen.. 3 weken later patat halen deze in de buddy doen en daardoor de 2 draadjes die nog op de acu zaten verbinden om er thuis 8er te komen dat er veel rook uit je buddy komt :P Uit schrik reactie met je poten die draden eruit te proberen te trekken en je hand verbranden :P

In het begin van me brommer/scooter carierre een tomosje hebben en vergeten het slot van het achterwiel te halen gevolg: Achtervegl helemaal scheef :(
 
Mijn ergste actie is toch wel deze:

Als n00b een 2dehands scoot kopen en dan een dun slangetje zien hangen. Ah, zal wel zo horen. En hij startte steeds moeilijker. Toen de cilinder eraf geschroefd (polini 70 giet), ow kapot allemaal groeven. Nieuwe cilinder gekocht (weer polini 70 giet) en goed gemonteerd :) Ik starten, ja! hij doet het weer. En na 2 dagen doet ie het weer niet. Toen toch maar ff alles bekeken en dat loshangende slangetje was dus van de olie :(

Verder nog de acties zoals benzinekraantje dichtdraaien en de volgende ochtend wegrijden, en hij kapt ermee op het einde van de straat. Ik teruglopen en dan zien dat je kraantje dicht staat :(

Proberen te starten als je bougie er niet inzit, of je bougiedop er niet opzit. Ook heel fijn...
 
100X kicken er erachter komen dat je je sleuten nog in je buddy hebt hangen,
scoot net in elkaar gezet en ff een stukkie testen.. en ineens MWHOOOPPPPP huh..:?:? Ohw sjit.. koelvloeistof vergeten! :S
 
*avondje hsum*

Scooter parkeren , afstappen , m'n buddy openen , slot eruit pakken en om me scooter heen doen , gel pakken om de haartjes nog goed te doen , intussen je sleutels ff in je buddy leggen :rolleyes: , en dan weg lopen en je buddy dicht gooien :P

Was toen in een wazige bui denk ik.

Mgoed ook vaak genoeg gehad: Kicken als je contact niet om staat etc...
 
70 cc kopen, uur lang klussen om je vijftig er af te halen, alles weer in elkaar klussen, starten, na twee uur er achter komen dat je de 50cc weer hebt gemonteerd.....

Mij niet overkomen, so i've heard
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top