scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Jezelf half dood rennen om een puchblok aan te krijgen op een scootmobiel. En dan zien dat de benzine op was..

Electro starten zonder rem gaat ook best moeilijk..

Een vriend die met zijn gloedjenieuwe Senda DRD vol voor mn neus in de remmen gaat.. gelukkig remde ik harder :|
 
Waarom moet je eigenlijk een rem inknijpen om een scooter te starten? (ik heb een fox std, heb geen elektrische start)
 
Midden in de stad rijden waar je demper van je uitlaat afknalt :S

Kicken met zuigerstop

Maat van me 8er op mn citta, gaat zitten wiebelen.. resultaat wielie... terwijl ik in de bocht zat!!
 
Ik vergeet bijna elke keer de bezine kraan open te zetten van m'n typhoon als ik die probeer te starten:#....
 
Niet zelf meegemaakt maar oké. Net even een stukje rijden met vriend hij wou wel eens op m'n RS rijden. Is z'n benzine tank leeg, zegt hij "Oja ik reed al 2 dagen op reserve, even vergeten". :| Paar kilometer lopen, ik ben eerst nog ff op zoek gegaan naar een tankstation maar niets was hier in de buurt open. Lekker lopen dus |(
 
EDIT:
Tankdop (die tussen me benen) niet op slot gedraaid. die is eraf gevlogen en daarna ben ik vol in de remmen gegaan en toen was ik doorweekt."
:TIDE

sleutel uit me mb gevlogen tijdens het rijden. daarna dus niet meer teruggevonden en ik had geen reserve sleutel gemaakt.

met 50 km/h op niet gestrooide weg uitkomen, waar dus een ijslaag van 5 cm dik lag en dan na een 360 op je plaat gaan.

rijen zonder olie

brommer uitlenen: wheelie te hoog maken en er dan met volgas nog is zo'n 100 meter achteraan rennen en daarna nog is een keer de koplamp van een antieke mercedes rammen.

Een undercoverjood rechts inhalen
 
ben je lekker aan het rijden flikert op eens je uitlaat onder je scooter van daan 8P. de ophangpunten af gebroken :(
 
Scooter door de schutting heen rijden, gassschuif was half blijven hangen, Ik stond ernaast te kicken.

Scooter bij een maat de oprit met te veel gas oprijden die een beetje helt. Gevolg: Scheve weelie en landen op scoot van iemand anders, die scoot valt weer tegen fiets aan enz enz.
 
Last edited:
Ooit had ik een Yamaha DT, en toen hij niet meer wou starten na een modderpoel ging ik hem schoonmaken.
Viel er 1 van de 4 boutjes waarmee het spruitstuk op de cilinder zat, maar ik kon hem niet vinden.
Ik met mijn n00b-hoofd naar mijn maat gebeld, en gevraagd of het erg was dat hij met 3 boutjes vast zat.
Dus hij zegt, kijk dan even of hij loopt, dus ik alles in elkaar gezet, ik kick KRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.
Was dat boutje dus in mijn cilinder gevallen :S
Zuiger kapot, cilinder verneukt en mijn hele blok vol stukjes zuigerveer.
Maand lang op een CP50 gereden :P omdat ik mijn blok toen niet los kreeg :D
 
Denet nog.. mijn benzinetank lekte (dacht ik)
Dus ik lekker volgesmeerd met vloeibare pakking.. ook de opening waar zeg maar die overloop zit..

Dus ik rijden.. viel die telkens na zoveel 100 meter uit.. wat is dat nou??? :?
Carb opengehaald, pakking tussen membraan vervangen, vlotter bekeken.. niets te vinden :P

Bleek dat mn tank vacuum zoog en er kwam dus geen benzine uit :P
 
Deze is ook wel geinig, vriend van me had een jaar scooter gehad en was over gestapt op schakel. In de 1e bocht rijd hij zo tegen een muur op. Dacht dat hij z'n remmen allebei met hendels op stuur kon bedienen. Euhmm wel eens van koppeling gehoord? :)

Of te laat komen op school met vriendin dus brommert even voor school gezet en vriendin gevraagt of ze even m'n brommer naar achteren wil zetten. Vraagt ze andere gozer, die kende het woord koppeling ook nog niet :) Denkt goh wat een soepel remmetje heeft die Ernst :)
 
bougiedoplancering, wegens het niet goed aandraaien:) en je onderweg heel even afvragen wrom je in 1x zon dondershard geluid MWOOOOOOOOOOOAAAAAAAHP hoort:D

khad gelukkig wel bougiesleutel bij me:D
 
Bij de mac drive aan komen boeken en dan een stoppie maken... en vervolgens over je stuur heen vliegen...


dan ben je wel toe aan een mac kroket 8P
 
in men noob jaren:
eerste maal dat ik carterdeksel van scoot deed->emmertje eronder(denken dat het vol olie zat :p)

uren kloten aan scoot omdat hij zo enorm sputterde/bijna niet reed,en dan tot conclusie komen dat sproeier los zat in carb :p

je helamaal kapot rennen aan een gare spx,en dan zien dat benzine op is8P

ff tussen de soep en de patatten vlug scoot wa afstellen,
uitschieten met imbussleutel,en je handen helemaal bebloeden@ scherpe carter|(

100x kicken totdat je ziet dat contact niet aan ligt :p

std uitlaat monteren @ mhr team cc /21 carb
en dan gevlamd worden door een oud vrouwtje met een std wallaroo
:D :#
 
of straalbezopen terugkomen van op stap. Je vriend heeft terug gereden omdat ie nuchter was stapt die bij zijn thuis af. Moet ik nog een stuk je rijden (500m) Rijdt ik toch niet tegen een politie combi aan. Gelukkig zat er niemand in ff vluchtmisdrijf plegen. Die wouten hebben me al genoeg geld afgeluisd
 
evo.JPG

EVO tuned
zonde maarja niks aan te doen
te strak aandraaien is mij gelukkig niet overkomen
 
Last edited:
Met 65 @ teller tegen een tegemoedkomende auto aanrijden. Scooter total los....ik had niks ik vloog gewoon over die auto heen.
Maar het was zijn schuld hij reed op mijn weghelft,dus van zijn verzekering ff ruim 2000Euro gehad.
Toen ben ik maar me aerox maar weer gaan maken, en hij is bijna af...dan zal ik vlammen als nooit tevoren....;)
 
Voor een testritje de panty voor over de luchtfilterbuis in mijn buddy even los erin leggen. Na 2km een bobbel tegenkomen, bwooaaap. Vervolgens 0,5 meter panty uit me carb halen. Ik snap nog steeds niet dat ie panty niet kapot was want er zat echt een 1/2 meter in:?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top