Ja maar dat is net het probleem, een bout trekt de boel samen maar die bout ligt dus ook verzonken in de voorpoot waardoor ik er geen draadje doorheen krijg....maar ik zal anders een foto posten ter verduidelijking.
En van de zijstandaard is duidelijk...Alleen nog graag antwoordt over het overschrijven voor meppel?
Maak inderdaad even duidelijke foto's,wat is je vraag kwa inschrijvingen?
Ja maar dat is net het probleem, een bout trekt de boel samen maar die bout ligt dus ook verzonken in de voorpoot waardoor ik er geen draadje doorheen krijg....maar ik zal anders een foto posten ter verduidelijking.
je mag het gewoon zo laten. de regel zijn we aan het veranderen. iedereen krijgt hier nog een mail over en het komt op de website.hey,
k heb gelezen dat er in je onderkap "geen" uitsparing mag zitten voor je zijstandaard zolang die er niet origineel al in zat.
het gaat om een beta ark.
bij mij zit er een uitsparing voor als ik mijn zijstandaard heb bevestigd aangezien anders onderkap niet meer past.
mag ik het stuk wat eruit is gehaald opvullen met een los stukje plastic die k dan DMV 4 gaatjes + 4 tywrapjes of eventueel tape bevestig zodat de kap "compleet" is maar niet een geheel?.
en ik die door tywrapjes weg te knippen weer ertussenuit kan halen zodat ik nog wel mijn zijstandaard eronder kan gooien indien nodig met mijn andere blok.
groeten Jim
ik hoop duidelijk genoeg te zijn.
dat ligt eraan wat er niet in orde is. als het veilig is om iemand de baan op te laten mag hij rijden. het enigste is wel dat hij niet voor het kampioenschap of de finale's kan gaan. je komt dus eigenlijk nooit voor niks naar meppel of je moet echt iets verpruts hebben. dit hebben we de afgelopen jaren ook al zo gedaan.ok bedankt.
dan heb ik nog een vraag over underseat en achterspatbord.
aangezien ik deze als het goed is wel zou moeten monteren maar dat niet meer past.
dat komt mede door de carburateur + filter.
en omdat mijn completen achterkappen aan mekaar zijn gepoliesterd de underseat er niet meer tussen past.
zijn deze alsnog verplicht te monteren ?.
en als laatste<] : wat geberud er als je voor de sprint(bijv. meppel)
togh wordt afgekeurd?.
mag je dan helemaal niet rijden ofwat?.
aangezien het 150 km rijden is lijkt het me zonde om er maar 15 min van te kunnen genieten?.
groeten Jim.
welke klasse?hallo ik heb 1 vraag
is gaten in je frame boren ook een wijzigingen ?
mvg dave
welke klasse?
dat kloptHoe zit dat in de schakel klasse met zelfbouw frame's? In het reglement staat dit:
"1.5 Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis en zithoogte niet veranderen ten opzichte van het originele gehomologeerde model."
Dit betekent dat je dus mét een gehomologeerde brommer moet rijden? En je dus de brommer eigenlijk niet eens mag verlagen?
je mag alleen vervangingsdelen monteren. je mag verder je kappen niet bewerken of ergens inwerken. ik weet niet wat je verder bedoeld met "verwerkt" ?Mag je in de standaard klasse ook met bv een kiesler monoseat en een STR8 koplamp rijden op een Aerox? Aangezien dit gehomologeerde vervangingsdelen zijn.
En mogen deze zijn verwerkt in de voor-en-achterkap?
Indien dit mag, wil ik mij over laten schrijven naar de standaard klasse
Bob van Klaveren #124
dat klopt
je mag alleen vervangingsdelen monteren. je mag verder je kappen niet bewerken of ergens inwerken. ik weet niet wat je verder bedoeld met "verwerkt" ?
overschrijven gaan niet meer lukken voor meppel iig.