SBO Sprint - Stein - 20 Mei

Ja en als je kijkt bij neerslaghoeveelheid staat er 0 mm...dus als er regen valt zal het niet veel zijn. Waarschijnlijk valt het dus allemaal wel mee, maar je weet het nooit. Misschien ben ik er ook wel bij...:)
 
pff k vind echt K*T als mesnen niet komen met sprinters merja als je niet afkrijgt is er nietveel aan te doen maar het weer zal zekker goed komen vandaag ook 21 grade geweest hier in limburg en zondag rond de 18 grade gemeld en droog dus!!
 
Vanavond na het werk de cilinder weer op het blok schroeven, blok onder scooter, alles er nog op monteren (ontsteking enz :p) en dan nog even afstellen :W
 
Als jullie allemaal nou eens niet zouden komen , win ik ook eens :+ .



jah kerel helemaal met je eens:p meppel 26ste geworde maar nu titus al niet komt jmmr genoeg mis 25ste:p


maar marco van epc heeft nieuwe winkel geopend in geleen SCOOTERCENTERGELEEN.NL en het sprintteam zal ook aanwezich zijn!!
 
ohjah wou ik nog even vermeld is wel pas over un tijdje maar beetje vooruitdenke mag wel:)

meeting sittard is 4aug vrijesprints voor sbo leden en niet sbo leden en 5aug is alleen voor sbo leden gistere nog voor geinformeerd bij marco(epc)
 
Ik ben er weer klaar voor, ff 2 kapjes er nog op schroeven. Maar gister even gereden, en hij knalt super 8)

Edit; Een adres zou inderdaad verdomd makkelijk zijn :+
 
voor bezoekers is er entree ja.

Korte routebeschrijving :

A2 eindhoven maasticht bij knooppunt Kerensheide Maastricht aanhouden en dan meteen afslag Beek Elsloo.

Vanaf daar volg de borden sbo rijders of als bezoeker volg bezoekers scooter sprint
 
zo vandaag nog even bij EPC de slick erop laten leggen, nu het weersbericht toch goed is:W vanavond de laatste hand aan de zip leggen want ligt er nu nog zielig bij!

maar eerst leren voor exames en natuurlijk verjaardag vieren:+

zie jullie morge;)

grt jordi
 
Ik ben er helaas niet bij morgen...
dus iedereen... veel succes en een supertoffe dag toegewenst !

Bij de zuiderburen ben ik aanwezig voor de tijdswaarneming @ de races (PromoVario Brugge)
 
Back
Top