SBO Sprint Lemelerveld 4 Augustus 2012

smiley

Sbo 2011 70B
Zo, Met Goes achter de rug gaan we weer langzaam richting Lemelerveld! Deze wedstrijd zal worden verreden op 4 augustu

allo Sprinters,
Het prachtige evenement in Lemelerveld op 4 Augustus (Zaterdag) komt er weer aan en dit jaar zullen we samen met de Duitsers rijden!
De sprint vind plaats op de Weerdhuisweg 11 te Lemelerveld. Voor de overnachting hebben we als Stichting met een camping contact opgenomen zodat ze weten wat er allemaal kan komen.
Deze camping is:
Camping Heidepark
Verbindingsweg 2a
8151 PP Lemelerveld

Email: info@campingheidepark.nl
Web: www.campingheidepark.nl

De sprints tot nu toe lopen in mijn ogen erg lekker! Er kan flink gereden worden voor de tijd die we hebben en de sfeer is gemoedelijk.
Wel moet ik jullie met klem vragen nog iets beter op te ruimen als je vertrekt. Vanuit zowel Goes als Kloosterzande zijn er klachten gekomen.
Gebruik ook een mileumat in het rennerskwartier en ga geen Testritjes/Testburnouts maken in het rennerskwartier. Hier gaan we op Lemelerveld strenger op toezien.

Tenslotte nog een belangrijke vraag.
Omdat we samen met de duitsers rijden is het leuk om een Nederland-Duitsland finale te houden, maar dan kunnen we onze eigen finales niet rijden in verband met de tijd.
Is het goed als we de uitslag net zoals Goes baseren op de kwalificatietijden en dan aan het einde van de dag de Duitsers eens laten zien wie er sneller is ;)
Als ik weinig tot niets hoor van jullie dan neem ik aan dat dit in orde is.

Het dagverzekeringsformulier vind je hier:
http://www.stichtingsbo.nl/downloads/2012/Daglicentie Lemelerveld 2012.pdf
En het tijdschema vind je hier:
http://www.stichtingsbo.nl/downloads/2012/TijdSchema Lemelerveld.pdf



Wie gaan er dit jaar? vorig jaar was het nogal rustig helaas.. hopen dat het dit jaar beter is!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Idd!
Weer in het weiland staan met zijn alle haha! Vorig jaar nat geeindigd daar helaas...

Aanwezig indien scoot klaar is! Anders mogelijk toeschouwer!
 
Jup aanwezig, als het goed is weer eens met een flinkaantal Limburgers.
mede dankzij de feesttent die er op de vrijdag avond staat.

Deze was vorig jaar erg gezellig. Dus misschien wel leuk om met sbo leden daar heen te gaan. Net als in kloosterzande.
 
Lijkt mij wel strak plan ja! Feesttent was vorig jaar ook echt een aanrader:winner:

Dit keer wel niet zo laat/zat maken als in Goes.. Dat kwam de reactietijden niet echt ten goede:D
 
Doe mij maar een traditionele Nederlandse finales!
Dat land tegen land rijden vind ik niks.. Duitsers rijden ook in hele andere klassen?

Maar dat is mijn mening uit bezoekersoogpunt :)
 
heeft wel altijd wat om tegen de duiters te rijden maar denk dat het voor de competitie beter is om gewoon omloop te rijden :) iedereen weet nu toch al dat wel sneller zijn dan die duitsers :p
 
Je kan wel een finale houden tegen de Duitsers, maar dan moet wel zo zijn dat de eerste 8 van elke klasse mogen rijden tegen de Duitsers. Ben er namelijk beetje bang voor dat we niet zoveel kunnen rijden als een conventionele sprint, aangezien dat scan systeem altijd geouwehoer geeft.
 
Back
Top