SBO Sprint - Stein - 20 Mei

en dan brand je je zuiger op jubbega kapot , geen stein voor mij helaas

ik wens ierdereen suc6 daar , helaas kan ik het het epc frame niet moeilijk maken dit is gewoon niet op tijd klaar

Mvg Sander
 
en dan brand je je zuiger op jubbega kapot , geen stein voor mij helaas

ik wens ierdereen suc6 daar , helaas kan ik het het epc frame niet moeilijk maken dit is gewoon niet op tijd klaar

Mvg Sander

Echt klote Sander ...had me er al weer op verheugt roadtripje limburg :P ...maja helaas, dan damwoude maar;)
 
Hahahah kan ik je weer inhalen met 120 :D

Mja ik ga zaterdag al vertrekken ik slaap in Limburg, heb nl geen zin om 6 uur te gaan rijden, want weet pcies hoe het gaat er is nog geen enkele avond voor een meeting geweest waarbij ik eerder ging slapen dan 3 uur x|

Dan moet je gewoon zorgen dat je je spulletjes in orde hebt. Ik heb vandaag mijn water gefixt en stukje gevlamd. Hijs nu klaar voor Stein.

Ook komt er iemand een velgje brengen die der bekant 8 km vanaf woont8)
 
Dennis moet nog ontzettend veel doen :X . ik heb nu een los frame staan met verder niks erop . Hopelijk kan ik toch met het ding naar Stein en een snellere tijd neerzetten als 9,02 :X.
 
Pff hoop dat mijn waterpomp het houd, hij lekt minimaal nu. Nachtje staan is een plasje water eronder :S
Na stein ff snel nieuwe waterpomp en lagers erin knallen :)

Tot zondag!
 
Lekt je waterpomp of bij je slangenklemmen. Die van mij is eindelijk ontlucht na 3 keer dat radje onder het frame vandaan draaien:rolleyes:

@ ErikN, pm me je telefoon nummer eventjes. Voor als je het niet kunt vinden ofzo:P
 
Vanmiddag koppakking geowned :W
Had er gelukkig nog eentje, dus problem solved, verder clutch strakker gezet en Evo membraam verwisseld voor een V-Force , dus de Benelli is klaar voor Stein, deze keer de koeling wel goed ontlucht en alles werkt nu naar behoren, ben eens benieuwd hoe het zooitje presteerd op Stein :)
 
Bijna klaar voor stein.

Morge even overloop fixen, kapjes erop schoppen en gaan :D

Owjah izi kan je me een flesje meeneme :D?
 
P5180026.jpg


P5180032.jpg


[spongebob squarepants mode] IK BEN DER KLAAR VOOR:D [/spongebob squarepants mode]
 
je kan ook stickers bestellen voor je achter ruit he! :X
maar goed morgen ff 3 films in elkaar zetten en me auto bepakken en dan richting STEIN!!!
 
Back
Top