SBO Sprint - Stein - 20 Mei

Maar goed, zondag weer een werkende tijdswaarneming !
én met een 'iets' andere look. Het is even wennen, maar ook wel tof !

christmastree.jpg


Dat word idd even wennen jah:p

Nee maar goed om te horen dat hij het weer doet:). Dat zo'n val zo veel schade kan brengen.
 
Nieuws uit Duitsland : Tijdsmeting is weer 150% !
Er is de hele dag getest, gepuzzeld en gesleuteld geweest eraan. De val in Heerle had echt heel wat schade veroorzaakt, al was het blijkbaar niet echt meteen te merken. Er zijn verschillende dingen weer veranderd en ook weer wat verbeterd.

Maar goed, zondag weer een werkende tijdswaarneming !
én met een 'iets' andere look. Het is even wennen, maar ook wel tof !

misschien ff stalen kooi met veiligheidsglas om dat ding heen bouwe, voor t geval dat er weer iemand tegenan schuift :p



LOL @ plaatje ::Michel::
 
Wrm staan er nergens foto's van de baan, of is het net zo'n kamikaze baan als driewegen.:p
Volgens mij ziet het er fijn uit daar.. Het is op een industrie terrein dus het zal wel alla Einhoven worden, en dat was echt een té chille locatie iig :#

Ik heb er zin in Zondag, zal mijn 'Who The Fuck is Prada ?' shirt wel dragen, dus als mij iemand herkent, roep effe ofzo 8P
 
Denk dat mensen je ook wel zullen herkennen, omdat jij dan de enigste bent die in een t shirt loopt terwijl de anderen een dikke jas aan hebben:p
 
eey mensen het is de laatste 2 dagen smiddags droog hier in limburg geweest snachts wat regen maar was niet veel als het zo blijft wordt het un bijna zekker droge droge meeting en hier op tv zeggen ze dat het op zouw gaan klaren etc k houw jullie beetje op de hoogte over het weer;) stein licht naast waar ik woon dus:p
 
Er is een stapel MON pasjes binnengekomen die opgehaald kunnen worden bij de inschrijving :

#58 Remie Fiege
#75 Martijn van Zanten
#107 Dominick van Zeijl
#109 Bart van Dam
#115 Levi Woudenberg
#121 Rob Peerdeman
#125 Christoph Tenten
#126 Justin Sjaak
#127 Mitchel Sjaak
#128 Robin Langeslag
#131 Jos van Beelen
#132 Ruud van Houts
#139 Kees Paulusma
#145 Steven Hager
#150 Barry Evertse
#189 Martijn Orta
#209 Martijn Duijnisveld
#217 Ashley Salazar
#219 Daniël Arends
#218 Carlo Manniën
#224 Juric Phelipa
#225 Phil Arnout
#227 Marcel van de Wiel
#228 Martijn de Krijger
#229 Raymond Kuipers
#233 Danny van Raaij
#243 Ian Moonen
#245 Kees Schepers
#246 Jeroen Pelgrom
 
Last edited:
Back
Top