SBO Sprint - Stein - 20 Mei

ik zal vragen aan de jonge die het georganizeert heeft de straat naam etc


Jorn heeft eindelijk het forem gevonden:p

Naar mijn weten is het een man die deze sprint samen met sbo organizeerd
Op de terug weg van meeting Meppel begon deze meneer met ons tepraten bij de mac. donalds
 
zeker aanwezig, pompje is geregeld nu alleen nog aansluiten en aantrappen:)

afstellen met nieuwe spullen is niet doorgegaan dus nog steeds met de oranje frame zip aanwezig zoals hij op elke meeting aanwezig was:W

hopen op een betere tijd dan 7.40 uit driewegen:D

tot 20 mei
 
Hok is zo goed als klaar..
Alleen nog effe ophalen bij EPC.
Scoot is afgesteld en heeft 21.1 SAE eens kijke wat voor een tijd ik daar mee rijd :D

Verder aanwezig met Kenny B

Tot Zondag!
 
Zijn er al fotos van het terrein?
Aanwezig is 90% zeker, vandaag mn rotor binnengekregen, dus alleen heel me scooter weer in elkaar zetten :P

See you 20 mei:W
 
Hok is zo goed als klaar..
Alleen nog effe ophalen bij EPC.
Scoot is afgesteld en heeft 21.1 SAE eens kijke wat voor een tijd ik daar mee rijd :D

Verder aanwezig met Kenny B

Tot Zondag!

whoehoe:D zie ik jullie ook weer, kenny aanwezig met de rox?
 
Korte routebeschrijving :

A2 eindhoven maasticht bij knooppunt Kerensheide Maastricht aanhouden en dan meteen afslag Beek Elsloo.

Vanaf daar volg de borden sbo rijders of als bezoeker volg bezoekers scooter sprint :)

hmm, en welke route mogen wij volgen? want ik kom niet echt 1 van beide doen :+ sprint route maar doen??
 
michel jup eindelijk is het gelukt tog bericht achter te kunnen late hiero:P

maar die jonge doet het samen met zijn buurman dus kan dat jij met die man gepraat heb maar is ook jonge bij;)

maar nu gaan we tog wel eens sprintje trekke he hebbe we in meppel en driewegen niet gedaan:(;)

en trouwens kees vergeet dat nipelding niet wat wig in moet voor de nos anders kan ik noig niet me blok opblaze:>
 
Weet je wat ik koop wel een pakje sigaretten voor je, hoef je me niet wakker te maken om een sjekkie voor Jou te draaien ;)

Hehehe zie je van de week kerel :W

Hahah, 1-0 voor Pep :P
Kan je me onderweg niet leren draaien? Ik heb namelijk nog een verloren pakje shag gevonden, rara van wie :D
 
Er gaat helemaal niemand vanuit bodegraven naar stein :( Aangezien ik echt geen zin heb om helemaal alleen naar limburg te rijden, wordt t waarschijnlijk weer geen sprinten. Dat schiet lekker op dus :|
 
Back
Top