SBO Sprint - Stein - 20 Mei

ligt eraan hoe erg :) bij wat miezer wel, bij echt regen niet. Wedstrijdleider beslist wanneer de sprints worden stilgelegd.
 
Ik denk dat er bij wat gemiezer sommige mensen al aardig wat wielspin hebben (denkt aan Stage 6 slickjes)

ik kan me Jerno en Meran nog herinneren vorig jaar @ Nijmegen.. in de (stromende) regen 128 km/h en een tijd rond 7,0 7,1 d8 ik :)
dus het kan wel.. maar hoe ver wil je gaan .. :)
 
ik kan me Jerno en Meran nog herinneren vorig jaar @ Nijmegen.. in de (stromende) regen 128 km/h en een tijd rond 7,0 7,1 d8 ik :)
dus het kan wel.. maar hoe ver wil je gaan .. :)

en geen wielspin met click:W terwijl anderen er bijna allemaal last van hadden.
 
Ja, heb tijdje terug écht in de stromende regen gereden. Trok gewoon autowheelies zonder problemen. En met een sprintje trekken kwam die ook nog omhoog.
 
Als het regent gaan wij zeker niet rijden! dus hoop wel dat het droog is !! want ik ben die regen nu onderhand wel beu aan het worden!
 
Niks moet, maar neem aan dat jij ook niet helemaal alleen er naar toe gaat rijden. en gezelligheid gaat boven alles toch + dat het maar 10 min omrijden is :p

mja, das wel zo... maar als ik naar rotterdam ga, denk ik niet dat ik eerst naar erik de wit in den haag ga.

ieder zijn ding :D zal wel goed komen :7
 
niet zo negatief over ons he ;)
we lagen indd te slapen omdat de nacht van tevoren veel gebeund moest worden en we hebben zeker de weg in een keer gevonde:p:p

waarom gingen jullie bij Biervliet aan de kant staan en toen ik met mijn groen koekblik langs kwam ineens weer aanrijden :+
 
Back
Top