SBO Sprint Goes 15-7-2012

Ruud H.

Well-Known Member
Beste Sprinters,

Aankomende zondag is het weer zo ver. De 3de sprint van het Nederlands Kampioenschap scootersprint van de SBO.

Deze sprint zal verreden worden op de Columbusweg in Goes (Zeeland). Nieuwe locatie, nieuwe kansen, nieuwe prijzen!

Dit evenement word mede mogelijk gemaakt daar onze vaste Catering “Onder de Toren” die ons iedere sprint voorziet van friet, snacks en frisdrank.

Hier is een impressie van de locatie.

2gvvb4w.jpg


Het tijdschema van de dag zal zijn:
Inschrijven: 08:00 - 10:00
Keuren: 08:30 - 10:00
Kwalificatie 1: 10:00 - 12:00
Pauze: 12:00 - 12:30
Kwalificatie 2: 12:30 - 15:00
Pauze: 15:00 - 15:30
Finales: 15:30 - 17:00

Om de inschrijvingen wat sneller te laten verlopen kun je via onderstaande link alvast het inschrijfformulier voor de dag downloaden en invullen.
http://api.viglink.com/api/click?fo...s%202012.pdf&jsonp=vglnk_jsonp_13418508934553

Word dit je eerste sprint van het seizoen en wil je toch nog een volledige inschrijving voor dit jaar pakken? Hier onder vind je de link naar het inschrijfformulier voor donateurs. (Voor daginschrijving niet vereist dus!)
http://www.stichtingsbo.nl/downloads/2012/Donateursformulier.pdf

Verder evt. nog handige informatie voor de rijders die via België zullen rijden. Het kan zijn dat je door de Westerscheldetunnel heen rijd. Dit is een tol weg. De tarieven die hier voor gelden zijn.
-Auto's: € 5,00
-Auto's met caravan langer dan 6 meter en lager dan 3 meter: € 7,45
-Kleine vrachtauto's, campers en bussen korter dan 12 meter en hoger dan 3 meter: € 18,20
-Grote vrachtauto's: € 25,00
-Motoren: € 2,50
De meesten zullen hier naar alle waarschijnlijkheid geen last van hebben, maar toch;)

Mochten er toch nog vragen zijn, dan kunnen die via de mail gesteld worden. Dit kan via: tim@stichtingsbo.nl

Laten we hopen op een gezellige en spannende dag met veel snelle tijden en goed weer!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

goed bezig ruudHAA! goed bezig ruudHAA!

ik ben ook aanwezig uiteraard.. kijken of het deze keer wel lukt om een spannende tijd te rijden :+ k ben ook aanwezig uiteraard.. kijken of het deze keer wel lukt om een spannende tijd te rijden :+
 
Ik dit weekend ook weer aanwezig.
ongelofelijk veel zin in!

Tijd om weer eens snelle tijden te rijden met de stinger, loopt hard zat namelijk!
 
Tof dat er weer eens een topic van een evenement is! Ik zat gister op het terrein van de zeelandhallen tekijken of er daar een mooi stuk asfalt is. Maar ik zie nu dat het in een andere straat is!

Is er ook een vast rennerskwartier, of zal iedereen een plekje moeten vinden op de parkeerplaatsen bij een van de bedrijven in de straat?
 
Tim zal het startsysteem halen lijkt mij.

hij heeft tenslotte weer een rijbewijs.

Dit is natuurlijk een statement dat kant noch wal raakt.
Even klakkeloos aannemen dat ik het maar doe omdat ik mijn rijbewijs terug heb.

Ik heb het terug, maar ik heb voor de komende 2 weken wel gepland als zijnde geen RBW dus ook met werk moet het passen uiteraard.

Maar zoals Ruud aangeeft hij gaat het halen, niet samen met mij, maar met Bas Hartog. Hulde voor hun, want daarom kan de sprint doorgaan.
Het wordt teruggebracht door Redmer ook Hulde aan hem om een dag vrij te pakken hiervoor.

Mensen zoals hierboven houden de sprint in stand!!!!

Mensen die zulke reacties op een forum schrijven maken het kapot in mijn ogen!!!!
 
Tof dat er weer eens een topic van een evenement is! Ik zat gister op het terrein van de zeelandhallen tekijken of er daar een mooi stuk asfalt is. Maar ik zie nu dat het in een andere straat is!

Is er ook een vast rennerskwartier, of zal iedereen een plekje moeten vinden op de parkeerplaatsen bij een van de bedrijven in de straat?

Het rennerskwartier zal gesitueerd zijn op de parkeerplaats van de Keukenboer. Daar is imo zat plaats voor iedereen.
 
Back
Top