regende het vorig jaar ook al niet @ jubbega?
Er gaat helemaal niemand vanuit bodegraven naar stein Aangezien ik echt geen zin heb om helemaal alleen naar limburg te rijden, wordt t waarschijnlijk weer geen sprinten. Dat schiet lekker op dus :|
Vanuit welke richting kom je dan?
ik zal er niet zijn maar me blokje wel haha
hij zal ook nog gaan banken ..en hopen op de beker dit keer ..moet lukke
MAX heeft em getjoent...
:W max is goed bezig, was die nou niet @ vakantie naar de maladieven? Of heeft hij t een tijdje geleden al gedaan?
Waarschijnlijk toch niet aanwezig met de zipperd ivm stuurstang die niet helemaal in het kroonstuk zit... t scheelt maar 4 mm alleen op een kroonstuk van 2cm dik heb ik die niet graag... Heel miss t balfhoofd inkorten om toch mee te kunnen boeken.
amersfoort
:W max is goed bezig, was die nou niet @ vakantie naar de maladieven? Of heeft hij t een tijdje geleden al gedaan?
Waarschijnlijk toch niet aanwezig met de zipperd ivm stuurstang die niet helemaal in het kroonstuk zit... t scheelt maar 4 mm alleen op een kroonstuk van 2cm dik heb ik die niet graag... Heel miss t balfhoofd inkorten om toch mee te kunnen boeken.
Huh? * ik zing * waar kom ik nou toch vandaan? * ik zing*
Ik ben er bijna klaar voor ramon. Bedoeling was met six te gaan als ie tijd heeft.
Dan kan de runner van jou gewoon in de bus... En anders gaan we met jou oto + aanhanger toch gewoon?
Als six dan mee wil kan dat ook
Of zeg ik nou iets raars?
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
40% kans op neerslag, iedem 40% kans op zon. Hopelijk valt dat beetje regen in het noorden des lands.