SBO Sprint - Stein - 20 Mei

Er gaat helemaal niemand vanuit bodegraven naar stein :( Aangezien ik echt geen zin heb om helemaal alleen naar limburg te rijden, wordt t waarschijnlijk weer geen sprinten. Dat schiet lekker op dus :|

Huh? * ik zing * waar kom ik nou toch vandaan? * ik zing* :D

Ik ben er bijna klaar voor ramon. Bedoeling was met six te gaan als ie tijd heeft.
Dan kan de runner van jou gewoon in de bus... En anders gaan we met jou oto + aanhanger toch gewoon?
Als six dan mee wil kan dat ook :)

Of zeg ik nou iets raars? :p
 
ik zal er niet zijn maar me blokje wel haha :p
hij zal ook nog gaan banken ..en hopen op de beker dit keer ..moet lukke
MAX heeft em getjoent...:D

:W max is goed bezig, was die nou niet @ vakantie naar de maladieven? Of heeft hij t een tijdje geleden al gedaan?

Waarschijnlijk toch niet aanwezig met de zipperd ivm stuurstang die niet helemaal in het kroonstuk zit... t scheelt maar 4 mm alleen op een kroonstuk van 2cm dik heb ik die niet graag... Heel miss t balfhoofd inkorten om toch mee te kunnen boeken.
 
:W max is goed bezig, was die nou niet @ vakantie naar de maladieven? Of heeft hij t een tijdje geleden al gedaan?

Waarschijnlijk toch niet aanwezig met de zipperd ivm stuurstang die niet helemaal in het kroonstuk zit... t scheelt maar 4 mm alleen op een kroonstuk van 2cm dik heb ik die niet graag... Heel miss t balfhoofd inkorten om toch mee te kunnen boeken.


wat nou weer niet aanwezig? kom op zeg gewoon je balhoofd verbeunen!:D laat me vanavond maar zien wat er mis mee is.. ik kan het wel maken met plakband! 8)
 
Ik hoop maar dat het droog is want me scoot is nu stuk verlaagd en op droogwegdek heb ik al moeite me achterwiel achter me te houde ook als me slick warmgedraaid is :S merja eerst even nieuwe pouly kopen want is me scheefgetrokke:S:mad: merja tot zondag danmaar
 
:W max is goed bezig, was die nou niet @ vakantie naar de maladieven? Of heeft hij t een tijdje geleden al gedaan?

Waarschijnlijk toch niet aanwezig met de zipperd ivm stuurstang die niet helemaal in het kroonstuk zit... t scheelt maar 4 mm alleen op een kroonstuk van 2cm dik heb ik die niet graag... Heel miss t balfhoofd inkorten om toch mee te kunnen boeken.

tijdje geleden al je was er zelf bij volgens mij ik niet maar me maatje wel met dat witte sr frame en cross..
dat rode frame is van mij met de peace and love kappen...:D
toen werd er een 22,8 SAE uitgehaald met versleten snaar dus:p
 
Huh? * ik zing * waar kom ik nou toch vandaan? * ik zing* :D

Ik ben er bijna klaar voor ramon. Bedoeling was met six te gaan als ie tijd heeft.
Dan kan de runner van jou gewoon in de bus... En anders gaan we met jou oto + aanhanger toch gewoon?
Als six dan mee wil kan dat ook :)

Of zeg ik nou iets raars? :p

Owwwww joh, ik dacht begrepen te hebben dat jij niet zo gaan. Gelukkig wel dus. Ik ga dus ook gewoon, en heb er zin in:D
 
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

40% kans op neerslag, iedem 40% kans op zon. Hopelijk valt dat beetje regen in het noorden des lands.

ik neem mijn pitpoes wel mee met een paraplutje;

attachment.php


denk dat ie t niet zo leuk vind :love:
 
Nieuws uit Duitsland : Tijdsmeting is weer 150% !
Er is de hele dag getest, gepuzzeld en gesleuteld geweest eraan. De val in Heerle had echt heel wat schade veroorzaakt, al was het blijkbaar niet echt meteen te merken. Er zijn verschillende dingen weer veranderd en ook weer wat verbeterd.

Maar goed, zondag weer een werkende tijdswaarneming !
én met een 'iets' andere look. Het is even wennen, maar ook wel tof !
 
Back
Top