SBO Sprint - Stein - 20 Mei

lekker in de buurt:) ik rij gewoon met een paar vrienden met de scooter er naar toe:p heb er zin in!

Let er wel op dat er natuurlijk politie aanwezig kan zijn. Kan mij Eindhoven herinneren waar op iedere hoek bosjes politie en scooter rijders stonden8P.

Dat word lekker blazen van het weekend :D.
 
Last edited:
Ja dan moet je gewoon Maastricht aanhouden en voor de rest staat het een paar pages terug al uitgelegd.

ooooh, ja maar daar vroeg ik ook niet naar :+.. ik vroeg waar wij (easy stuntin) heen moesten, omdat we niet gaan sprinten, en we gaan ook niet 100% voor het bezoeken... dus moeten wij dan de bordjes, sprinter of bezoekers volgen?? +pippi+
 
mensen als ik morge even tijd heb en droog is zal ik er even heen rijde naar de sprintbaan en foto's maken en van de omgeving!!

http://static.scooter-freaks.nl/fotos/61039_9.jpg tevens met dit dingetje aanwezich meppel en driewegen was die er ook alleen un stuk hoger voor en achter !!

lekker wagen waar die voor staat:W

ik zal ook aanwezig zijn samen met bram:) scooter alleen nog water in doen en aankicken:W verder alles wee gemaakt

tot de 20ste
 
Voorvork er nog op, banden er nog omheen leggen, kappen nog spuiten, velgen monteren, voorvork eerst nog in elkaar zetten, adapter van stuur nog doen, stuur er weer op, alle kappen nog erop... Denk dat ik ook maar eens wat ga doen, morgen :+
 
HIER HET ADRES WAAR JE MOET ZIJN:

sanderboutlaan in elslo (licht aan stein vast) zodra je daar zit zie je het allemaal wel opstaan etc...
licht un tankstation KEULEN bij
weg nummer 118 tot en met 199 op die weg is de sprintbaan..
vanaf de autobaan het beste afslag 49 nemen beek/elslo.
 
Ik ga ook :p


Hahahah kan ik je weer inhalen met 120 :D

Mja ik ga zaterdag al vertrekken ik slaap in Limburg, heb nl geen zin om 6 uur te gaan rijden, want weet pcies hoe het gaat er is nog geen enkele avond voor een meeting geweest waarbij ik eerder ging slapen dan 3 uur x|
 
Back
Top