SBO Sprint - Stein - 20 Mei

voor bezoekers is er entree ja.

Korte routebeschrijving :

A2 eindhoven maasticht bij knooppunt Kerensheide Maastricht aanhouden en dan meteen afslag Beek Elsloo.

Vanaf daar volg de borden sbo rijders of als bezoeker volg bezoekers scooter sprint

Makkelijk :X

En als je nu als bezoeker met sbo rijders in 1 auto mee rijd?

en intree hoeveel is dat dan?
 
moet je ff langs de entree wandelen. Elke SBO rijder mag zoals bij andere evenementen één monteur gratis meenemen.

Plattegrond voor alle duidelijkheid :
plattegrond_stein.jpg


De straat is dus ook Bussiness Park Stein
 
moet je ff langs de entree wandelen. Elke SBO rijder mag zoals bij andere evenementen één monteur gratis meenemen.

Plattegrond voor alle duidelijkheid :


De straat is dus ook Bussiness Park Stein

oke ben dus monteur :D (van Danny Phantom)
 
Vanavond nog scooter weer in elkaar zetten en aan het lopen maken, daarna verjaardag, daarna ergens stampen en tegen de tijd als ik er weer ben zo hup de bus in en slapen
 
kymco zit weer in elkaar, slick weer erop, en een klein randje van het frame gehaald (boven het achterwiel)

hij zal er iig bijstaan zoals op jubbega, k heb er niet veel tijd voor gehad en zal ik ook niet meer krijgen.
Na me werk strax alles inladen en dan morgen rond half 7 rijden......:Z

Morgen ben ik denk te vinden in me auto, heb maandag tentamen die ik echt wil halen !
 
Ik hoop echt dat het zoooo hard regend he! en dat het dan net voor het sprinten stopt met regenen zodat we wel gaan rijden.
Lekker nat weg dek.

Ik heb echt een MASTERLIJK bandje van six :D Op een natte baan zonder burnen meer grip , dan met mijn slick op een droge baan na het burnen :W (bij wijze van dan he :p )
Ik mag er van six alleen niet mee rijden op een droge baan want dan is ie na 200 meter weg :D

*let it rain! let it rain!* :D
 
Vergeet niet je milieumat !! Aangezien het rennerskwartier op een mooie parkeerplaats is willen we die ook zo weer achterlaten. Er zal goed op gecontroleerd worden deze wedstrijd.
 
Om 21:00 vertrekken we weer vanaf zoetermeer vanavond. Wederom bikkel nachtje door. Slechte reactietijden maar een hoop lol.

tot morgen
 
Back
Top