SBO Sprint - Stein - 20 Mei

mensen rij allemaal voorzichtig ze staan veel te flitsen hier in limburg vooral in de buurd van stein (autobaan) nja ik ben der binne 7 minuten(A)(A) tot morge mensen truste !!!!

en let niet op me burnouts want dat moet anders kom ik niet van de plaats af zonder wheelspins(A):)
 
Net gevlamd met Erwin :D. Die van mij loopt nu dus echt kut:X, waarschijnlijk moet er een gele drukveer in maar dat word morgen even testen. Die van Erwin daarin tegen vlamd hem goed8).

Tot morgen:*
 
Net gevlamd met Erwin :D. Die van mij loopt nu dus echt kut:X, waarschijnlijk moet er een gele drukveer in maar dat word morgen even testen. Die van Erwin daarin tegen vlamd hem goed8).

Tot morgen:*




daarom gaat me scooter elke meeting even de testbank op afstelle :) merja niet iedereen heeft dat bij de hand om zo maar te zegge k zal je morge wel zien:) succes
 
o sorry ik las het verkeerd, ik dacht je gaat voor de meeting elke keer de bank op, maar tijdens de meeting ;)
Tsjah dat krijg je ik ben nier meer echt wakker ik ga maar eens slapen ;)
 
jah idd id d8 ook dat hij iedere keer voor de meeting op de bank ging om af te stellen maar dat valt weer tegen :P.....

Het is dat je uit Limburg komt :D:D
 
yes een parkeerplaats als rennerskwartier, beter dan meppel/driewegen met al dat gras en zand.

tot straks! heb er zin in
 
WHAHAHA Danny (phantom ) en (ssr) Joene die zijn dus bekant de facking nacht wakker gebleven en bier gezopen.

En had nog een leuke droom....we werden rond half 11 wakker met zijn allen en zouden de keuring mis lopen. Toen er tog achter gekomen dat het allemaal een droom was:D


Nou spreekt gij allen straks wel:D:*
 
Back
Top