SBO Sprint - Stein - 20 Mei

Helaas weer problemen met de tijdsmeting dat was minder.
En jammer van de regen op het laatste.

Voor de rest heb ik wel een aantal keren kunnen knalle 8)
 
Kenteken gejat?8P

Wat moet je met een kentekenplaat:L


Zijn er nog hoge scores gehaald?:W
Ik hoorde dat DJ tegen de 33 pk aanzat ofzo:D
 
Ja hoor Lara zet haar auto even neer op de bezoekers parkeerplaats....Word mijn kenteken gejat.
Volgende keer gewoon weer in het rennerskwartier:P


ze wisten dat jij het was :)

maaruh tussen haakjes , hoe zit het eigenlijk wordt het dit keer wel meegenomen in de NK of zijn er geen tijden geregistreert??

Grt Michael :)
 
trouwens, als je bezoeker was en je was mee met een sprinter, moest je helemaal omlopen :S omdat je daar waar de sprinters doorgingen niet door mocht als bezoeker. Dan konden ze toch ook beter daar een kassa neerzetten?
 
hehe, was toch gedisqualificeerd, voor mijn dus een voordeel dat die het niet deed:D jammer jongens:p dan maar werken tegen een 200% uurloon tarief:p
 
Verslagje van mijn kant.
Leuke dag gehad redelijk goed kunnen sprinten voor de eerste keer met me Phantom.
Wel jammer was dat de tijdsmeeting niet echt goed deed en de regen.
Tevens nog gesprekje gehad met l1 was ook wel leuk.
Verder veel Forummembers gemeet het was wel lachen.

P.S mocht iemand foto's van mij hebben zou het fijn vinden als diegene het dan stuurt via pm/hotmail. De mat zwarte f12 en met een kleine marokkaan erop alvast bedankt.

gr mocrobeuning
 
Last edited:
Erg jammer dat die tijdsmeting het weer niet deed. Ook al werd er voor de meeting aangegeven dat het systeem 150% werkend was.
Verder is het gewoon kansloos dat dit al de 2de van de in de totaal 3 georganiseerde meeting die gewoon niet doorgaat. Iedereen komt van heide en ver, en betaald er dik voor. En nu word je gewoon weer "genaaid" omdat het startsysteem het WEER neit doet. Ik begin me vertrouwen in SBO toch een beetje te verliezen.
Kleine kans dat ik er volgende week maandag ben.
 
Erg jammer dat die tijdsmeting het weer niet deed. Ook al werd er voor de meeting aangegeven dat het systeem 150% werkend was.
Verder is het gewoon kansloos dat dit al de 2de van de in de totaal 3 georganiseerde meeting die gewoon niet doorgaat. Iedereen komt van heide en ver, en betaald er dik voor. En nu word je gewoon weer "genaaid" omdat het startsysteem het WEER neit doet. Ik begin me vertrouwen in SBO toch een beetje te verliezen.
Kleine kans dat ik er volgende week maandag ben.
sbo wordt ook genaait, die stuurd de boel terug voor reparatie en krijgt het nog halfbakke terug. Denk niet dat je hier het organiserend deel van de sbo verantwoordelijk kan stellen. Ik geef die sjonnie's in deuschland de schuld. Maar we horen vanzelf wat de organisatie erover meld toch ;)
 
Erg jammer dat die tijdsmeting het weer niet deed. Ook al werd er voor de meeting aangegeven dat het systeem 150% werkend was.
Verder is het gewoon kansloos dat dit al de 2de van de in de totaal 3 georganiseerde meeting die gewoon niet doorgaat. Iedereen komt van heide en ver, en betaald er dik voor. En nu word je gewoon weer "genaaid" omdat het startsysteem het WEER neit doet. Ik begin me vertrouwen in SBO toch een beetje te verliezen.
Kleine kans dat ik er volgende week maandag ben.

ja is te begrijpen , t gezeik is toch vooral begonnen na die val in heerle !!en ja iedereen betaald er idd dik voor , zal volgend jaar wel weer duurder worden het inschrijven !!
 
Wiens schuld is boeit niet zoveel, wiens verantwoordelijkheid het is wel, en dat is toch echt de SBO...
Hoe het komt geen idee, dat het gevoelige electronica is okee, maar dit slaat toch wel alles... :x
 
pfff echt shit dat tijde weer niet doen merja de tijde wat opgenomen waren was ik 9gende dus wel netjes!! misschien dat me nos un rooterdam wel doet of meeting erna dan wil k wel eens tegen DJ rijde met nos;) niet dat k ga winne maar daar draait ook niet om... gr Black Venom!!
 
Egt k*t dat tijdsmeeting het weer niet deed. En als je een tijd neerzette wist je niet zker of je hem wel kon vertrouwen... Zonde om zover te rijden,inschrijfgeld te betalen en miss net 1 tijd neer te kunnen zetten..
 
Wiens schuld is boeit niet zoveel, wiens verantwoordelijkheid het is wel, en dat is toch echt de SBO...
Hoe het komt geen idee, dat het gevoelige electronica is okee, maar dit slaat toch wel alles... :x

mee eens, aangezien SBO ons aanspreekpunt is, zijn hun verantwoordelijk voor het regelen van een goed werkend systeem.

ps; vorig jaar ook al zat troubles met dat systeem geweest!
 
Vond het wel geslaagd, ondanks de tijdmeeting. Zo egt wel goed georganiseerd.
Alleen wat ik minder vond dat je helemaal om moest lopen/rijden voor een entreekaartje te krijgen,, (stempel) als toeschouwer. Helaas. Dat was wel wat minder. Voor de rest egt goed geamuseerd en veel forumvolk gemeet :*

Heb ongeveer 300 foto's geschoten, wie wat wilt, moet maar pm-en :W

Dave
 
pfff echt shit dat tijde weer niet doen merja de tijde wat opgenomen waren was ik 9gende dus wel netjes!! misschien dat me nos un rooterdam wel doet of meeting erna dan wil k wel eens tegen DJ rijde met nos;) niet dat k ga winne maar daar draait ook niet om... gr Black Venom!!

warned, typ normaal
 
Back
Top