Ik heb me niet alleen geërgerd aan de tijdsmeting.
Ik heb geen mailing ontvangen met daarin informatie over de ligging, speciale regels enz.
De mailing van driewegen kwam veel te laat (de avond voor de sprint)
Als ik niet regelmatig op het forum zou kijken, zou ik geen flauw idee hebben waar ik heen zou moeten
In tegenstelling tot vorig jaar kregen we nu geen papier met de tijden van alle 1.trainingen, pauzes, kwalificaties e.d.
2.Ook is er door de sbo heel erg slecht gecommuniceerd naar de rijders toe. Ik sta inneens zonder iets te horen bijna een uur stil in de rij. Dan wordt er plotseling weer gereden en moet ik van voorbijgangers vernemen dat er alleen nog maar vrij gesprint gaat worden vanwegen de kapotte tijdsmeting.
3.Als ik dit vergelijk met de sprints van vorig jaar, zie ik dat het allemaal een stuk minder goed is geregeld.
Kan de sbo het grote aantal rijders niet aan?
hoe bedoel je trouwens vrijwilligers, jullie krijgen niet betaald voor jullie werk?
1 enkele tijd van mij is gemeten, wel meteen een persoonlijk record, maargoed. Ik heb betere runs gereden.. Als je dan terugloopt en hoort dat je tijd doorliep word je toch echt niet blij! Baan, etc was prima... Maarja ik kom voor die tijden/competitie/finale. Hoop echt dat het op rotterdam 100% TOP is! En dat Stephan (SA-sprinter) erbij is om eventuele storingen effectief te kunnen verhelpen.
Nja, we zullen zien volgende week...
gr, wieger
ok, had ik niet verwacht, verklaar je wel voor gek maargoed
ok, had ik niet verwacht, verklaar je wel voor gek maargoed
160 rijders apart langs gaan om te zeggen dat het systeem niet werkt is ook niet bepaald een optie lijkt me, verder ga ik me in deze discussie's niet verder bemoeien....
Mja, er zijn nogal wat mensen die denken dat het inschrijfgeld genoeg is om hoop personeel van te betalen ofzo
Waar gaat het dan heen..
Niek, Nou zijn we gewoon WEER dat blad vergeten. Je had t waarschijnlijk te druk, volgende keer ff bij onze tent/bus komen
160 rijders apart langs gaan om te zeggen dat het systeem niet werkt is ook niet bepaald een optie lijkt me, verder ga ik me in deze discussie's niet verder bemoeien....