SBO Sprint - Stein - 20 Mei

nee, alle SBO mensen zijn vrijwilligers...
Vrijwilligers betekent, mensen die het doen uit liefde voor de 'sport' en het evenement, niet voor geld...

Ik heb me niet alleen geërgerd aan de tijdsmeting.

Ik heb geen mailing ontvangen met daarin informatie over de ligging, speciale regels enz.
De mailing van driewegen kwam veel te laat (de avond voor de sprint)

Als ik niet regelmatig op het forum zou kijken, zou ik geen flauw idee hebben waar ik heen zou moeten

In tegenstelling tot vorig jaar kregen we nu geen papier met de tijden van alle 1.trainingen, pauzes, kwalificaties e.d.

2.Ook is er door de sbo heel erg slecht gecommuniceerd naar de rijders toe. Ik sta inneens zonder iets te horen bijna een uur stil in de rij. Dan wordt er plotseling weer gereden en moet ik van voorbijgangers vernemen dat er alleen nog maar vrij gesprint gaat worden vanwegen de kapotte tijdsmeting.
3.Als ik dit vergelijk met de sprints van vorig jaar, zie ik dat het allemaal een stuk minder goed is geregeld.
Kan de sbo het grote aantal rijders niet aan?

1. hier was wel een boekje van :) allen dit was van de organisatie zelf. omdat wij niets met het evenement zelf te maken hadden als alleen de sprint had de hoofdorganisatie zelf boekjes geregeld met daarin alle tijden ed. :)

2. moeten wij iedereen langsgaan en persoonlijk vertellen wat er is ? we hebben geen omroepsysteem bij de hand wat dit soort situaties zou vergemakkelijken. :) en als we het 1 voor 1 zouden doen heb je toch geen tijd om te praten want iedereen wil zn reactie geven.. :) maar een betere communicatie is zeker een punt :)

3. dit is naar mijn mening onzin :)
wat is er minder goed georganiseerd dan? dat de tijdsmeting het 2x af laat weten ligt niet aan onze organisatie lijkt me..

hoe bedoel je trouwens vrijwilligers, jullie krijgen niet betaald voor jullie werk?

nee wij hebben geen leuk uurloon oid, km's kan je declareren en eventueel een dagvergoeding. Voor de rest offert iedereen gewoon zijn vrije dag op om voor jullie een leuke dag proberen te regelen, ook als het kut gaat zoals vandaag blijft iedereen gewoon zijn best doen om voor jullie een leuke dag te zorgen....

1 enkele tijd van mij is gemeten, wel meteen een persoonlijk record, maargoed. Ik heb betere runs gereden.. Als je dan terugloopt en hoort dat je tijd doorliep word je toch echt niet blij! Baan, etc was prima... Maarja ik kom voor die tijden/competitie/finale. Hoop echt dat het op rotterdam 100% TOP is! En dat Stephan (SA-sprinter) erbij is om eventuele storingen effectief te kunnen verhelpen.

Nja, we zullen zien volgende week...

gr, wieger

offtopic:W Wat was je tijd dan wieger??:P

Ontopic: Je kan alles van 2 kanten bekijken en uiteindelijk vinden beide partijen het klote. Ik vind dat je beter een sprint af kan zeggen dan dat je mensen op kosten jaagt die dan 300+ km moeten afleggen voor een paar keer vrij sprinten. Het gaat mij en ik denk velen om de tijden van vorige keer te verbeteren en de competitie. Dat maakt het leuk om te sprinten.:P

Hopelijk werkt het in Rotterdam wel volgende week. Ik duim ervoor.:7

ok, had ik niet verwacht, verklaar je wel voor gek maargoed:P

jou eige mening, denk dat je in deze tijd blij mag zijn dat er mensen zijn die zoiets organiseren zodat jij niet met 10 andere nrx-sjonnie's op een industrieterrein hoeft te sprinten en wachten tot de politie weer is langs komt.

Beetje meer respect naar de mensen die alle evenementen organiseren is wel op zijn plaats denk ik.

ok, had ik niet verwacht, verklaar je wel voor gek maargoed:P

Had je dan verwacht ze terug te vinden in de Quote 500?:W

Btw vind ik het echt relaxed dat alle crewmembers zich inzetten voor de rijders, maar ik denk dat dit probleem verder niet met organiseren te maken heeft.

160 rijders apart langs gaan om te zeggen dat het systeem niet werkt is ook niet bepaald een optie lijkt me, verder ga ik me in deze discussie's niet verder bemoeien....

krukje + ouwe speaker + microfoon + ouwe radio = iemand aant woord die ff een mededeling doet

tis maar een ideetje

Niek, Nou zijn we gewoon WEER dat blad vergeten. Je had t waarschijnlijk te druk, volgende keer ff bij onze tent/bus komen:)

@SPsprint, 7.55 (met dip), maar ik weet zeker dat ik -7.5 heb gereden, waarbij de tijdsmeting doorliep.

Niek, Nou zijn we gewoon WEER dat blad vergeten. Je had t waarschijnlijk te druk, volgende keer ff bij onze tent/bus komen:)

zag dat je had gereageerd en dacht kuuuuuuuuuuut weer vergete 8P idd had ik het vrij druk, kom wel keer langs ;)

160 rijders apart langs gaan om te zeggen dat het systeem niet werkt is ook niet bepaald een optie lijkt me, verder ga ik me in deze discussie's niet verder bemoeien....

Een megafoon/omroep installatie is meer dan voldoende om de rijders te informeren. Na een 20 minuten wachten zetten mensen hun scooter toch uit en zullen ze je allemaal wel verstaan.

Desnoods geef je het aan met een vlag ofzo. Een uur wachten zonder te weten waarop je wacht zou ik ook niet accepteren. Al helemaal niet als ik er 200+ km voor gereden heb.

Wat een gare klote dag,
Vond btw de meeting erg goed georganiseerd, mijn complimenten daarvoor.

Het startsysteem was ronduit klote, maar vond het wel jammer dat je een uurtje staat te wachten zonder iets te weten (vervolgens stap je uit de rij, rijd terug naar het paddock, trekt heel het leren pakje weer uit en dan gaan ze weer 8P)

Ik heb wel gezien dat ik nog wel wat vermogen op z'n ''top'' tekort komt, maar dat is waarschijnlijk te wijten aan de ungetunede cilinder en de (lees: optimale) afstelling

Back